وقتی از جایی گرم نقل مکان می کنید، در نیویورک چه بپوشید

جابه‌جایی می‌تواند یک عوضی باشد، اما برخی از حرکت‌ها نسبت به سایرین کار فشرده‌تر هستند. نقل مکان از جایی که سرد می شود به جایی که آنجاست همیشه گرم، البته، بسیار آسان است. فقط تمام لایه های زمستانی خود را دور بیندازید و روی آن فلیپ فلاپ ها با درب بازکن در پایین آن سرمایه گذاری کنید.

اما چطور می‌توانید لباس‌هایی را که می‌پوشید تنظیم کنید، وقتی که ناگهان با چهار فصل به‌جای فصل اول سروکار دارید؟

آن روح های شجاعی که هوای گرم ساحل غربی را برای زمستان های ساحل شرقی ترک می کنند؟ این کار دشواری است و همه زندگی نمی کنند تا داستان را تعریف کنند.

…خوب، آنها زندگی می کنند، اما احتمالاً زنده نمی مانند اینجا برای مدت بسیار طولانی

مکس برلینگر این کار را انجام داده است، و او اینجاست تا رازهای خود را به اشتراک بگذارد.

نویسنده ای آزاد که آثارش در GQ، تیاو نیویورک تایمز، تجارت مد و بیشتر، مکس چندین سال پیش لا لا لند را به مقصد نیویورک ترک کرد (قبل از اینکه تابستان امسال به لس آنجلس برگردد! دلم برایش تنگ شده است!).

از او دیدگاهش را در مورد اینکه چگونه کمد لباس یک مرد بالغ می تواند – و باید – در هنگام تغییر سواحل به چپ به راست تغییر کند، پرسیدم. برای راهنمایی ها و ترفندهای او برای محدود به شرق، ادامه مطلب را بخوانید.

در nyc چه بپوشیم

———

در زیر، نکات مکس در مورد لباس هایی که در نیویورک بپوشید:

«خب، اول از همه، فکر می‌کنم ذکر این نکته ضروری است که پناهندگان لس‌آنجلس به نیویورک بیش از سبک مربوط به هر شهر دوست دارند درباره آن صحبت کنند.

اما، در واقع، به نظر من، هر دو شهر آنقدر پراکنده هستند که من دوست دارم آنها را به عنوان دو دسته از “قبایل سبک” بدون یکی موضوع غالب غالب است با این حال، می‌توان برای فضای آرام و خنک لس‌آنجلس در مقابل سختگیری و شیک بودن نیویورک، موردی درست کرد.

با این حال، در قلب موضوع، جمعیت ها منعکس کننده محیط هر شهر هستند:

لس آنجلس گسترده و همیشه معتدل است (اگر بخواهید یک مادر زمینی دوست داشتنی) در حالی که نیویورک جمع و جور و خوش خلق است (شاید یک معلم مدرسه بداخلاق؟).

من یک پسر کالیفرنیایی هستم و یک تی شرت نازک کاغذی، شورت کوتاه و ون می پوشم (البته بدون جوراب) {یادداشت ویرایشگر: ob-bbb-viously} هر روز لعنتی اگه میتونستم اما من نمی توانم. من با چشمان گشاد و دم پرپشت به شهر آمدم و به نوعی در صنعت مد با تمام خوبی ها و دام هایش به پایان رسیدم.

با وجود آن سلب مسئولیت مد، در اینجا چند چیز را در کمد خود نگه می دارم که در خانه در SoCal آفتابی وجود نداشت:

1. چکمه

من چند جفت دارم، و آنها هستند ضروری است. انتخاب خود را انجام دهید. چرت و پرت یا بند دار، هر چه لذت شماست. فقط مطمئن شوید که روی یک جفت (یا سه) خوب سرمایه گذاری کرده اید که به خوبی پیر می شوند و طوفان های بسیار زیادی را که در نهایت با آنها روبرو خواهید شد، پشت سر می گذارند. و مطمئن شوید که کشش خوبی دارند. بیرون یخ می زند

2. لایه بندی قطعات

{مجموعه کشمیر Uniqlo، سبک های مختلف}

بله، شما به یک کت زمستانی سنگین نیاز دارید – ترجیحاً چند عدد – اما به چند چیز هم نیاز دارید که در طول روز آن را بپوشید یا پوست بگیرید.

وارد سرمای شدید می شوید و به سمت مترو می روید که به شدت گرم است (و بدبو) و قبل از ورود به محل کار خود که امیدواریم دمای مناسبی دارد، به سمت سردی برگردید.

همه چیز طاقت فرسا است، بنابراین من ژاکت کش باف پشمی (معجزه های ترمه ارزان قیمت موجود در Uniqlo را با هر رنگی که حساب بانکی ام اجازه می دهد می خرم) و چند جلیقه پف دار که می توان زیر کت، روی کت بلیزر پوشید. ، با یک ژاکت و غیره. امکانات بی پایان است.

3. بارانی/آنورک سبک

{similar: RVCA, $60}

این یک راز کوچک است که هنگام نقل مکان به اینجا کشف کردم: روزهای آفتابی لزوماً گرم و روزهای ابری لزوماً سرد نیستند. متعجب؟ بنابراین گاهی اوقات باران سیل آسا است اما گرم مانند یک روز تابستان است.

شما به یک لباس بیرونی ضدآب نیاز دارید که وزن آن نیز سبک باشد تا به مقابله با آن مواقع عجیب کمک کند. به علاوه، اگر سرد و مرطوب است، می‌توانید برای محافظت بیشتر آن را روی یک کت سنگین‌تر بیندازید (دوباره سر شیک و در عین حال کاربردی آن را لایه‌بندی کنید!).

4. کت و شلوار جامد

این برای همه نیست، اما در برخی مواقع قرار است به یک رویداد یا مهمانی دعوت شوید که در آن بخواهید با کت و شلوار دیده شوید. یا مصاحبه شغلی یا اولین قرار با کسی که شاید خارج از لیگ شما باشد. یا، اگر آن را، شما فقط می خواهید یک کت و شلوار لعنتی بپوشید، زیرا مردان نیویورکی آن را بسیار آسان نشان می دهند و در انجام آن بسیار خوب به نظر می رسند.

من یک بلیزر تریم دوست دارم (اگر کمی در شانه ها و سینه احساس راحتی می کند، احتمالاً مناسب است) {sg note: YES-SSS!} و یک شلوار که مثل شلوار جین مورد علاقه من است.

پاهای کوتاه‌تر و لاغرتر همان چیزی است که من آن را دوست دارم و این روزها راحت‌تر پیدا می‌شود.

یک کت و شلوار خوب می تواند شانه های شما را گشادتر نشان دهد، کمرتان را مشخص کند، قدتان را بلندتر نشان دهد، شما را صاف بایستد و به طور کلی باعث می شود مردم فکر کنند که شما کارتان را جمع کرده اید، صرف نظر از اینکه درست است یا نه. سایه های خاکستری (نه، نه که یک) یک محصول خوب درست می‌کند که باعث خرابی بانک نمی‌شود.

همچنین J. Crew، Club Monaco، و SuitSupply همگی به تقاضا برای خیاطی با کیفیت با قیمت های دلپذیر توجه کرده اند.

5. یک شلوار جین با کیفیت

{AG Jeans، موجود در آمازون}

شما می دانید منظورم چیست. خوب شلوار جین که می توانید با دکمه، کراوات، ژاکت و کت اسپرت بپوشید. یا با یک تی شرت تیره و کفش قایق یا اسپادریل (در نیویورک هرگز دمپایی نپوشید، خیابان منزجر کننده است) در اوقات فراغت خود.

آن‌ها را هر روز بپوشید تا زمانی که برای کیف‌تان در جیب پشتی و تلفنتان در جیب جلویی فرورفتگی‌های عمیقی وجود داشته باشد. من APC Petit Standards را دوست دارم و آنها را کمی کوچک می خرم (بنابراین بستن دکمه بالای دکمه کمی دشوار است) و برای یک یا دو ماه رنج می کشم تا زمانی که به معنای واقعی کلمه شروع به شکل گیری بدن من کنند، انگار که سفارشی هستند.

جین به مرور زمان شل می شود، به یاد داشته باشید.

این احتمالاً همه کاره ترین قطعه در کمد من است که به دلیل شل شدن کدهای لباس اداری است.

6. محصولات نظافت خوب

تابستان های نیویورک مرطوب و زمستان ها به شدت خشک است. یک لوسیون صورت جاذب روغن با مقداری SPF تهیه کنید تا به شما کمک کند. آن پدهای الکلی را که پوست شما را خشک می کنند، مصرف نکنید، آنها برای شما مضر هستند.

ضمنا من هم از ضد تعریق و هم از دئودورانت استفاده می کنم. ترفندی یاد گرفتم که اگر شب‌ها از ضد تعریق استفاده کنید، بگذارید موقع خواب کار خودش را بکند، صبح دوش بگیرید و صبح آن را بشویید و صبح دئودورانت بزنید، از زرد شدن زیر بغلتان جلوگیری می‌کنید. پیراهن های سفید برای من کار می کند.

7. یک برنامه آب و هوا

برنامه Dark Sky، موجود در فروشگاه App و Google Play

من چند کار را در صبح انجام می دهم، از جمله ایمیل، توییتر، اینستاگرام و طالعم را از AstrologyZone چک می کنم.

اما من همیشه قبل از دوش گرفتن، برنامه آب و هوای من را بررسی کنید، یعنی زمانی که من شروع به برنامه ریزی لباس خود برای روز می کنم.

شما می خواهید یک تحلیل ساعت به ساعت از روز داشته باشید و مهمتر از همه، بدانید که چیست احساس می کند مثل بیرون، نه فقط دما (تفاوت وجود دارد! چه کسی می دانست؟)

اگر گوشی هوشمند ندارید آ. جمع کردنش و ب. فقط آن را در رایانه خود بررسی کنید اگر کامپیوتر ندارید، خوب، نمی دانم به شما چه بگویم.»

حیرت آور! از مکس برای کم رنگ شدن لباس پوشیدن برای نیویورک سپاسگزاریم. همه کسانی که قصد مهاجرت به اینجا را دارند، یا کسانی که در حال حاضر اینجا هستند و سعی می کنند کمد لباس خود را مطابق با آن تغییر دهند، توجه داشته باشند!