ناامید شده توسط Stitch Fix؟ استایلیست های ما اینجا هستند تا کمک کنند – دوست دختر سبک

توسط | آخرین به روز رسانی: 27 مارس 2023 | 4 دقیقه خواندن

ICYMI: هزاران استایلیست اخیراً از Stitch Fix رها شدند. چرا؟ زیرا در تلاش برای کاهش هزینه ها، شرکت اکنون بیشتر به توصیه های الگوریتم محور متکی است تا خدمات شخصی سازی شده واقعی.

صادقانه بگوییم، این خبر در اینجا در SG HQ ما را شگفت‌زده نمی‌کند، زیرا شاهد بوده‌ایم که مشتریان زیادی پس از تجربه‌ای کمتر از ستاره‌ای با شرکت طراحی اشتراکی به سراغ ما آمده‌اند.

اگر در مورد استایل شخصی خود به دنبال جلب حمایت بوده اید، اجازه ندهید این اخبار Stitch Fix شما را ناامید کند.

روند به روز رسانی و ارتقای سبک شما می تواند قدرتمند و شخصی باشد! لازم نیست فردیت را فدای راحتی کنید! واقعا!!

بنابراین، اگر به دنبال راه‌حل شخصی‌تر و متناسب‌تر برای تحقق کمد رویایی خود هستید، Style Girlfriend اینجا برای شماست.

Stitch Fix vs Style Friend

نمودار مقایسه دوخت در مقابل استایل دوست دختر

برای کسانی که ما را نمی شناسند، اول از همه سلام! خوش آمدید، خیلی خوشحالیم که اینجا هستید.

تیم زنانه در Style Girlfriend به مردان کمک می کند تا از چند طریق به بهترین شکل ظاهر شوند، احساس کنند و عمل کنند.

اول، از طریق منابع رایگان در سایت ما، مانند صفحه انتخاب خرید به‌روزرسانی فصلی ما و وبلاگی با مطالب داغ در مورد همه چیز، از دوستیابی گرفته تا جدیدترین کفش ورزشی «It».

و دوم، از طریق یک سرویس استایل شخصی‌تر از آنچه که می‌گوییم Stitch Fix ارائه می‌دهد.

این شبیه به کار با یک استایلیست شخصی سنتی است، اما بسیار مقرون به صرفه تر و با راحتی دسترسی مجازی بر اساس تقاضا.

تیم ما به خود می بالد که تجربه طراحی را با سبک شخصی منحصر به فرد، سبک زندگی و بودجه شما تنظیم می کند.

بنابراین، به جای اینکه یک جعبه لباس برای شما بفرستید که – اجازه دهید با آن روبرو شوید، ظاهر و احساس شما را شبیه هر مرد دیگری که از Stitch Fix استفاده می کند، می کند – یک طرح سبک دیجیتالی از تیم SG دریافت خواهید کرد که شما را به راننده بازگرداند. صندلی

پس از تماس ویدیویی با آرایشگر خود، نقشه راه به سبک دیجیتالی را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. این پسر بد شامل پیوندهایی به محصولاتی است که با سبک زندگی، سلیقه شخصی و بودجه شما مطابقت دارند و همچنین ایده‌هایی درباره نحوه پوشیدن لباس‌های جدید با لباس‌هایی که قبلاً در کمد شما وجود دارد، خواهد داشت. که آرایشگر شما به دلیل آن تماس ویدیویی می داند!

از آنجایی که ما لباس نمی‌فروشیم، در مورد توصیه‌ها برای شما محدودیتی نداریم.

می توانید انتظار داشته باشید که طرح سبک شما شامل برندهایی از خرده فروشان بزرگ و کوچک باشد. به این ترتیب، ما می‌توانیم مشاوره جامع‌تری برای سبک ارائه دهیم، که در آن محصولات توصیه‌شده منعکس‌کننده سلیقه و سبک زندگی شما هستند، نه آنچه را که اتفاقاً حمل می‌کنیم.

برای ارائه رندرهای سه بعدی واقعی، بازبینی‌های طراحی و لیست خرید شخصی مانند Modsy، ما همچنین دسترسی به بیش از 200 برند محبوب خانگی، تیم سفارش شخصی، توصیه‌های رنگ و پنجره، نکات و توصیه‌های سبک، توانایی طراح داخلی خود را انتخاب کنید و خیلی چیزهای دیگر.

بنابراین، وقتی نوبت به Style Girlfriend در مقابل Stitch Fix می‌رسد، می‌توانید مطمئن باشید که با ثبت‌نام برای یک جلسه استایل با تیم SG، سرمایه‌گذاری خوبی روی خودتان انجام داده‌اید.

نظرات دوست دختر به سبک مثبت

البته لازم نیست حرف ما را قبول کنید.

مشتریان به ما می گویند که نمی توانند باور کنند که طرح سبک آنها در هنگام ورود به صندوق پست الکترونیکی آنها چقدر دقیق است و آرایشگران آنها چقدر اهداف کمد لباس خود را به دست آورده اند.

از کمد لباس‌های کاری برای مشاغل جدید گرفته تا کمک بسته‌بندی برای تعطیلات اروپایی، استایلیست‌های Style Girlfriend به همه نوع پسرها کمک کرده‌اند که در لباس‌هایشان بهترین ظاهر و احساس را داشته باشند. معنی: بچه ها در هر سنی، با وسایل مختلف، که در مکان های مختلف زندگی می کنند (خوب، در حال حاضر در ایالات متحده).

این مشتریان خوشحال از تجربیات ظاهری خود با تیم SG خوشحال شده اند.

فکر: “من غرق شدم”، “وای!!!!”، و “این همان چیزی است که من به دنبالش بودم.”

آیا آماده اید که شبیه یک میلیون دلار به نظر برسید؟

تیم با استعداد ما متشکل از استایلیست‌ها نمی‌توانند صبر کنند تا به شما کمک کنند تا جایی که Stitch Fix توپ را رها کرده است، انتخاب کنید.

برای شروع امروز فقط در آزمون سبک ما شرکت کنید.

ما برای همکاری با شما هیجان زده ایم!