ملزومات کمد لباس مردانه برای 40 سالگی شما

ملزومات کمد لباس مردانه در دهه 40 شما

در هر سنی به بهترین شکل ظاهر شوید. در این راهنما، لوازم ضروری کمد لباس مردانه برای 40 سالگی خود را بیابید. و کمد لباس های ضروری را بررسی کنید 20، 30 سالگی شما، و دهه 50

وقتی بچه ها به چهل سالگی می رسند، سطح جدیدی از تمرکز پیدا می کنند. از حرفه‌تان گرفته تا خانواده‌تان، چیزهای زیادی وجود دارد که توجه شما را می‌طلبد.

این بدان معنا نیست که کمد لباس شما باید جا بماند!

در واقع، این دلیل بیشتری برای افزایش همه چیز و تغییر سبک خود برای مطابقت با سبک زندگی شما است. خوب به نظر برسید احساس خوبی داشته باشید، درست؟

در این راهنما، نکات تکمیلی را برای کمد لباس کار خود پیدا خواهید کرد و سبک خارج از وظیفه برای به نظر رسیدن و احساس یک میلیون دلار در این دهه از زندگی.

5 مورد ضروری کمد لباس مردانه برای 40 سالگی خود را بررسی کنید:

1. شلوار جین خام

لوازم ضروری کمد لباس مردانه برای 40 سالگی شما

بیایید با شلوار جین شروع کنیم. ما مردان زیادی را در چهل سالگی دیده‌ایم که شلوار جین‌شان به موضوع اصلی اختلاف بین آن‌ها و دیگری تبدیل شده است.

معمولاً از این واقعیت ناشی می شود که جین گفته شده اغلب از بزرگ ترین فرزند زوج بزرگتر است. یک جفت جین خام جدید به یک کمد کهنه روح می بخشد (و او را وادار کنید که بخواهد لباس شب ملاقات خود را تا بوت افزایش دهد).

جین خام تیره، شسته نشده است و باید نقطه شروع کمد لباس هر مردی باشد.

زیبایی جین خام در مقایسه با جین های شسته در این است که با گذشت زمان، جین به الگوی خاص شما محو می شود و به شلوار جین شما الگوهای محو منحصر به فرد و معتبری می دهد.

مزیت دیگر جین خام این است که بهتر از جین پژمرده لباس می پوشد.

شلوار جین تیره برای جمعه‌های معمولی در محل کار به همان اندازه که برای شب‌های ملاقات مناسب است.

>> بیشتر: راهنمای نظافت مردان در 40 سالگی

در حالی که می خواهید راحت باشید، بهتر است با جفتی شروع کنید که کمی تنگ هستند تا کمی گشاد، زیرا برای مدت طولانی در این حالت باقی نمی مانند. برای بسیاری از برندهای جین، کشش بند کمر پس از چند بار پوشیدن (و شستشو) به اندازه یک اینچ غیر معمول نیست.

نشیمنگاه و ران ها برای شروع باید نرم باشند اما نه خیلی نرم. باز شدن پا یک موضوع ترجیحی شخصی است، اما به خاطر داشته باشید که هرگز نباید آنقدر باریک باشد که نتوانید پای خود را از آن عبور دهید.

در مورد طول، همیشه نسبت به آن اشتباه کنید طولانی تر به جای کوتاه تر هنگام خرید شلوار جین شما همیشه می تواند توسط یک خیاط کوتاه تر شود، اما نمی توان آنها را بلند کرد.

// جین خام #SGapproved را بخرید //

2. کفش های کتانی پیچیده

کفش کتانی سفید

یک کفش خیابانی پیچیده می تواند به شما کمک کند تا ظاهر خود را بدون از دست دادن راحتی بالا ببرید.

درست همانطور که یک جفت کفش مجلسی بد می تواند ظاهر عالی را خراب کند، یک جفت کفش ورزشی وحشتناک نیز می تواند یک لباس غیر رسمی را از «هنوز شیک» به «بسیار شلخته» تبدیل کند. همه با کفش کتانی رسمی پدران در همه جا آشنا هستند – کفش پیاده روی عمومی و غیر توصیفی – اما لزومی ندارد که شما باشید!

دزدی های تیز زیادی برای نجیب زاده مسن تر وجود دارد.

یک کفش تنیس سفید کلاسیک یک مکان عالی برای شروع است.

در حالی که بیشتر مردم از همه کفش‌های کتانی به عنوان کفش تنیس یاد می‌کنند، ما در مورد کفش‌های کتانی صحبت می‌کنیم که به طور خاص از کفش‌های کلاسیکی که توسط تنیس‌بازان استفاده می‌شود الهام گرفته شده‌اند. نمادین ترین کفش تنیس از همه آنها، آدیداس استن اسمیت است.

این کفش با رویه چرمی، شکل تمیز و پاشنه سبز نمادین خود، پدر بسیاری از سبک‌های کفش ورزشی است که امروزه می‌شناسید (و دوست دارید!).

برندهای متعددی نسخه خود را از این سبک کلاسیک می سازند و طیف وسیعی از سبک ها را با قیمت های مختلف در اختیار شما قرار می دهند.

// خرید کفش ورزشی //

3. ژاکت کشمیری یقه ای

ژاکت کشمیری مردانه

شما در سنی هستید که وظایف خانوادگی و کاری بیشتر وقت شما را می گیرد. بنابراین مهم است که همچنان از آن مراقبت کنید خودتو یک ژاکت کشمیری خوب راهی عالی برای انجام این کار است.

هیچ پارچه ای مترادف تر از ترمه با لوکس بودن وجود ندارد.

به دلیل نرمی و وزن سبکی که دارد نسبت به پشم مرینوس برتری دارد. هیچ چیز با احساس نرم و بلند ترمه قابل مقایسه نیست. شما تمام گرما را بدون خراش دریافت می کنید.

تناسب در اینجا کلیدی است.

یک تناسب درهم و برهم می تواند یک پلیور 1000 دلاری را شبیه به یک بازار دستفروشی کند. هنگام خرید پلیور به آستین و کمر توجه ویژه ای داشته باشید. از ژاکت‌هایی با آستین‌های گشاد خودداری کنید زیرا جلوه‌ای بی‌نظیر از بال خفاشی می‌دهند (هیچ‌کس این را نمی‌خواهد).

>> بیشتر: راهنمای خانه پسران در 40 سالگی

به دنبال بازوهای بلند و آستین های باریک باشید. کشمیر دارای کشش طبیعی است که هر پیراهنی مناسبی که زیر آن پوشیده شود را در خود جای می دهد. مانند آستین ها، بدنه ژاکت کش بافی مناسب باید بدون تنگی به بالاتنه نزدیک باشد.

برای جلوگیری از پوشیدن مافین مخوف، به دنبال ژاکت‌هایی باشید که مقدار مناسبی در قسمت کمر دارند. اگر کمر خیلی سفت باشد، خزیده می شود و از نظر بصری چند پوند دیگر اضافه می کند. برای خانم سخت است که با یک ژاکت ترمه خوب دستش را از شما دور نگه دارد.

// خرید ژاکت های یقه ای ترمه //

4. کیف چرمی

کیف چرمی مردانه، لوازم ضروری کمد لباس مردانه برای 40 سالگی شما

در 40 سالگی، امیدواریم در حرفه خود احساس آرامش بیشتری داشته باشید. شاید حتی به نقطه‌ای رسیده‌اید که مجبور نباشید به هیچ کد لباسی پایبند باشید (مگر اینکه خودتان تنظیم کننده آن باشید).

با این حال، هنوز باید در دفتر راه بروید و آماده کار باشید. احتمالاً مجموعه قابل توجهی از کیسه های نایلونی پیام رسان را از کنفرانس ها جمع آوری کرده اید. آنها مانند تی شرت کالج رایگان دنیای حرفه ای هستند.

عالی نیست.

هر جنبه ای از نگاه شما باید از احترامی برخوردار باشد که تا چهل سالگی برای به دست آوردن آن بسیار تلاش کرده اید.

یک کیف چرمی ظاهری پیچیده و کاربردی‌تر از آن چیزی است که اکثر مردان به لوازم جانبی دفتر می‌دهند.

چرم بسیار بادوام است و با گذشت زمان بهتر می شود و اکنون با جیب هایی برای همه چیز ساخته می شود: از برگه تا تبلت شما.

یک کیف چرمی خوب از آن دسته قطعاتی است که در نهایت حتی می تواند تبدیل به میراثی شود و زمانی که کودک شما آماده شروع ساخت کمد لوازم ضروری خود است به او منتقل می شود.

5. ساعت موروثی

ساعت مچی مردانه، لوازم ضروری کمد لباس مردانه برای دهه 40 شما

وقتی صحبت از ارثیه شد، یک ساعت موروثی یک قدم/قطعه بزرگ اما ضروری برای هر مردی در دهه 40 است که با استایل خود آن را انجام دهد.

مطمئناً، یک ساعت خوب مقداری سکه به شما می‌دهد، اما آن را جشنی برای موفقیت‌هایتان تا آن مرحله در زندگی بدانید. به قول جاودانه از پارک ها و ضبط، “خودت را درمان کن.”

چه قدیمی و چه جدید، به دنبال ساعتی باشید که برای شما اهمیت داشته باشد. هنگامی که ساعت را انتخاب کردید، به سادگی آن را بپوشید. در حالی که ممکن است یک پنی بسیار خرج کرده باشید، اما برای پوشیدن و دیده نشدن است. شما همچنین ممکن است به ارزش پول خود را دریافت کنید.

شما می دانید که زمان مناسب است (هیچ جناسی در نظر گرفته نشده است … مگر اینکه بخندید) برای انتقال آن

لوازم ضروری کمد لباس مردانه برای پین پینترست دهه 40 شما

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

اهل خرید نیستید؟

SG می تواند کمک کند!

اگر آماده هستید که لوازم ضروری کمد لباس مردانه را برای 40 سالگی خود ارتقا دهید، اما از فکر خرید می ترسید… فروشگاه Team SG را برای شما در نظر بگیرید!

ما یک برنامه خرید شخصی برای شما ایجاد خواهیم کرد که در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. انتظار توجه و مراقبت شخصی را داشته باشید که باعث شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید!

آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

> برای دریافت بهترین نکات و ترفندهای ما، Style Girlfriend را در Pinterest دنبال کنید!