لیست جدید pbn ها

کسب و کارها به جهت پیشرفت می بایست روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از رویکرد های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وب سایت و عمل اینترنتی است.
برای ساخت یک وب وبسایت عالی، کارهایی باید انجام شود. اولی کاری که باید در این حوزه انجام دهید همین است که یک نام اینترنتی خوب و جذاب تعیین کنید. همینطور مطمئن شوید که لوگویی که انتخاب می کنید برای به دست آوردن و کار شما منطقی میباشد و بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از عبارات غریبه استعمال نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن هست که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 آیتم فراوان اساسی را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب وبسایت خود از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب تارنما شما برای مخاطبان دیدنی خواهد بود و چند گام به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه خط مش منطقی و اساسی

البته وب سایت می بایست از حیث ظاهری قشنگ باشد. اما مهمتر از آن، نخست می بایست شیوه عمل کلیدی سایت خود را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خویش را تعیین کنید یا حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست انتخاب کنید که چه طرحی برای سایت خویش در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری هم به جهت وبسایت و هم برای بهینه سازی سایت حساس است. چون وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را نیز در حیث می گیرد.
به این عامل می بایست از لحاظ بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که کسانی که از سایت شما بازدید می نمایند بتوانند به راحتی اساسی آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را ادراک کنند و همچنین در سکو بندی google قرار بگیرند.

2. دیتاها ظریف و دارای ربط با تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین باخت مردمان سعی برای ساختن وب سایتی است که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در نظر بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت پیروزی در کسب و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید واجب است. این بدان معناست که شما باید در جایی اطلاعات کاملی در گزینه به دست آوردن و عمل خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد جور کاری که انجام می بدهید استفاده کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک فرآورده است، باید تصاویری اهمیت کیفیت خوب به جهت همگی محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، درصورتیکه در صنعتی کار می کنید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، باید کل امور و کارهای انجام شده را اهمیت جزئیات در وب وبسایت خویش قرار دهید.
به تیتر مثال مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در سایت قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا هستند دیتاها به اندازه در مورد میزان مرغوب بودن این سالن داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید حساس ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را افزایش دهید. سایت خود را حیاتی دقت به نیازها و علایق مخاطبان خویش به رخ فردی طراحی کنید تا مدام مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر برای وب سایت شما همین هست که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب سایت رقبای خود را تحلیل کنید، به عنوان نمونه اگر به تولید و فروش پوشاک سرگرم هستید، می بایست بهترین رقیب خویش را در زمینه کاری خود و وب سایت او پیدا کنید. همچنین بررسی نمایید و عوارض موفقیت او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در سایت خود به کار گیری کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه زمان ها یک یا این که دو جمله می تواند بسیار حاذق باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و فعالیت خود، با ثبت داده ها اهمیت در وب سایت خود، در فعالیت خود توانا و قدرتمند باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در سایت مطمئناً یکی از از مهمترین کارها است، براین اساس باید برگه اختصاصی به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه مهم آن شرکت چقدر دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک برگه دیتاها تماس در سایت خود قرار بدهید و تمام داده ها نظیر نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و پیوند شبکه های اجتماعی را برای به دست آوردن و عمل خود قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه اساسی تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب تارنما به دست آوردن و عمل افزایش جذب مشتری است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و آدرس نشانی اینترنتی و شبکه های اجتماعی خود را در سایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در تارنما قرار ندهید، آن‌ها می بایست بتوانند بر روی آنان کلیک کنند، بنابراین با کلیک بر بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد ورقه شوید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که می بایست انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی گوشی های هوشمند همین امکان را دارا هستند که بر روی لینک های تماس کلیک کرده و با کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه سوای کلمات اختصاری بی فایده است و سایت سوای راهکار مشخص بی مضمون‌ و بی فایده است.
مطمئن گردید که از اسم های صحیح و منطقی برای صفحه ها مختلف وبسایت خود به کار گیری می کنید. به تیتر مثال: کلیدی ما تماس بگیرید یا این که اهمیت ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه و گسترش یک راهکار استراتژیک برای تارنما خود، بایستی راهی برای ایجاد یک فراخوان برای اقدام در حیث بگیرید. این بدان معنا است که آنچه مردم دوست دارند در وبسایت شما ببینند این هست که می توانند به راحتی به کاغذ مورد علاقه خویش در هر کاغذ از وب سایت بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به تارنما خویش بپیوندید، به آدرس اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را بازدید کنید، محصولات خود را بازدید کنید و …
شما باید هدف ها خود را در سایت خود پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از وبسایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آن ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص وقتی که تصمیم دارید در وبسایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن دقت بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارااست باید به طور تام امکانات و اطلاعات واجب را به شکل آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند کانال های اجتماعی را در وب سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی میباشند که امروزه گزینه استقبال بخش اعظم مردم قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی زیادی وجود دارد که شما بایستی در آن‌ها عضو گردید و به دست آوردن و فعالیت خویش را در وب سایت خویش بسط دهید تا به دست آوردن و عمل خویش را گسترش دهید. این هم در سئوی شما موثر است. عمل در شبکه های اجتماعی و اکران لینک های آن ها در وب سایت سبب تبلیغ برند شما می شود.