قوانین جدید دستورالعمل های گاه به گاه کسب و کار

وقتی صحبت از سبک اداری به میان می‌آید، بسیاری از چیزهایی که فکر می‌کنیم مردی که برای کار لباس می‌پوشد، قبل از اینکه حتی بدانیم در حال وقوع است، در مغز ما شکل گرفته است.

سیناپس ها شلیک می شدند و هر روز صبح پدرانمان را تماشا می کردند که از در بیرون می روند. این همان چیزی است که “لباس کار” به نظر می رسدمغز در حال شکل گیری ما بر روی هیپوکامپ حک شده است.

و برعکس، پدران ما بعد از کار به چه چیزی تغییر کردند – و آخر هفته ها در خانه چه می پوشیدند – به ما گفتند این چیزی است که آنها آنهاتی برای پوشیدن.

حتی عبارت “خارج از وظیفه” از این درک سرچشمه می گیرد که زمان 9-5 شما کاملاً جدا از 5-9 (و آخر هفته ها) است.

با این حال، همانطور که روند مد غیررسمی‌تر شده است، نحوه لباس پوشیدن ما در تمام ساعات شبانه روز نیز تغییر کرده است.

همانطور که دیر کلمته برای آن نوشته است اقیانوس اطلس، اصطلاح “تجاری تجاری” برای اولین بار در دهه 1980 وارد فرهنگ لغت شد.

در حالی که پیشرفت های فناوری در سیلیکون ولی شکوفا شد، لباس های رسمی اداری پژمرده شدند. شرکت‌های فناوری به سمت هفته‌های کاری طولانی‌تر و طاقت‌فرسا گام برمی‌دارند و بازدهی به نام بازی تبدیل می‌شود.

نه بی شباهت به ماشین هایی که می ساختند، کارمندان فناوری کمد لباس های خود را تکرار کردنداز لباس‌های محدودکننده مانند کت‌های کت و شلوار برای دستورالعمل‌های گاه به گاه تجاری که به آن‌ها کمک می‌کرد سخت‌تر، بهتر، سریع‌تر و طولانی‌تر کار کنند، اجتناب می‌کنند.

اقلام آرام مانند چینی و کفش های کتانی شروع به نفوذ به دفاتر در سیلیکون ولی و فراتر از آن کردند. به زودی، یک کد لباس غیر رسمی تجاری به فرهنگ شرکت تبدیل شد قانون، استثنا نیست.

پس این «گذشته کریسمس» Business Casual است. در مورد آینده اش چطور؟

برای کمک به ما در حل این سوال، با چند نفر شیک صحبت کردیم FoSG (دوست دختر دوستان سبک، به طور طبیعی)، بچه هایی که امروز مرزهای دستورالعمل های گاه به گاه کسب و کار را تغییر می دهند.

اکنون به ما اجازه دهید بهترین جعل هویت Dua Lipa را انجام دهیم و «قوانین جدید کسب و کار گاه به گاه» را با شما به اشتراک بگذاریم.

این چهار قانون به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که گاه به گاه کسب و کار چه معنایی برای شما دارد و امیدواریم شما را تشویق کنند تا کاملاً حس سبک اداری خود را بپذیرید.

در زیر، 4 دستورالعمل گاه به گاه کسب و کار برای سال 2022:

1. هیچ قانونی وجود ندارد.

کسب و کار مردانه گاه به گاه
خرید ژاکت: J.Crew

خوب، بله، اولین قانون این است که هیچ قانونی وجود ندارد. خیلی باشگاه مبارزه از ما، ما می دانیم. اما گوش کن!

برای چند شغل سنتی منتخب صرفه جویی کنید (مقدار کمی: دلال سهام، وکیل، فروشنده کت و شلوار… شما می فهمید)، پوشیدن کت و شلوار کامل در محل کار تا حد زیادی راه خلبان پالم را رفته است.

برای اکثر پسرها، روزهای پر بودن دان دریپر، هر روز، مدتهاست که رفته اند.

جهنم، در برخی زمینه ها، روزهای تعویض لباس خواب برای کار، مدت هاست که گذشته است!

Zachariah Reitano، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت سلامت دیجیتال Ro، به یاد می آورد که وقتی وارد دنیای فناوری شد، “همه هودی و تی شرت پوشیده بودند.”

و این چیزی فراتر از فناوری است. بسیاری از دفاتر در حال حذف کد لباس هستند و این را به کارمندان واگذار می کنند تا بفهمند که کمد لباس کار برای آنها چه معنایی دارد.

اریک تودایک بازاریاب که با شرکت‌هایی مانند Airbnb، Snapchat، Facebook و Nike کار کرده است، می‌گوید که وقتی در فیس‌بوک شروع به کار کرد، متوجه شد که «هر چیزی که من در مورد لباس‌های محل کار می‌دانستم به شدت نادرست بود. تی شرت، شلوار جین، کفش اختیاری – انگار هرگز دانشگاه را ترک نکردم. من داشتم [even] مهندسان را دیده‌ام که تمام روز پابرهنه در دفتر می‌روند.»

“Everything I knew about workplace attire was wildly incorrect."

در حالی که اکثر دفاتر به شما اجازه نمی دهند با پاهای برهنه فرار کنید، احتمالاً می توانید با پوشیدن قسمت های زیادی از کمد لباس آخر هفته خود برای کار بدون هیچ کس به اندازه نگاه کردن از روی میز کار کنار بیایید.

به طور خلاصه: ما اکنون در غرب وحشی وحشی زندگی می کنیم.

که عالی است!

فرصت بیشتری برای توسعه حس سبک شخصی خود به جای اینکه یک چرخ دنده در دستگاه دستورالعمل های منابع انسانی باشید.

و همچنین… گیج کننده؟

وقتی می توانید هر چیزی را که می خواهید در محل کار بپوشید، چگونه بین کمد لباس کار خود و آخر هفته تفاوت قائل می شوید؟

خب، گیج شده اگر دفاتر بدون کد لباس 2022 غرب وحشی هستند، وقت آن است که از قانون شکنی درونی (سبک) خود بپذیرید.

2. توسعه دهید شما سبک کنید تا بهترین احساس را داشته باشید.

بهترین هودی های سبک وزن برای مردان
خرید هودی: Devereux

ما در کار ایجاد ارتشی از روبات‌هایی با سبک لباس یکسان در اینجا در SG HQ نیستیم.

وقتی با یک آرایشگر شخصی از تیم ما کار می‌کنید، او به شما کمک می‌کند تا بفهمید چه چیزی را می‌پوشید، و یک طرح استایل پر از لباس‌هایی تنظیم می‌کند که به شما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد.

زیرا هر چیزی که باعث شود احساس کنید بهترین نسخه از خودتان هستید، به ناچار کار شما را بهتر خواهد کرد.

Ro’s Reitano موافق است. ما از همه می‌خواهیم که تمام وجودشان را به کار بیاورند – هر چیزی که مردم را مطمئن‌تر و راحت‌تر می‌کند. برای بعضی ها این کت بلیزر است. برای دیگران، این یک لوبیا است.»

ممکن است کمی آزمون و خطا طول بکشد تا بفهمید این برای شما چه معنایی دارد.

و مانند هر چیز دیگری، تمرین باعث پیشرفت می شود.

اریک تودا دوباره: “من فکر می کنم حدود یک دهه طول کشیده است تا واقعاً استایل خود را در بین لباس پوشیدن التقاطی فناوری پیدا کنم.”

زمان زیادی است!

بنابراین، یک نفس عمیق بکشید و صبور باشید. در نهایت، مجموعه ای از دستورالعمل های گاه به گاه کسب و کار شخصی خود را کشف خواهید کرد که به شما احساس حرفه ای، شایستگی، و خوش استیل.

3. یونیفرم ها خسته کننده، بد یا ملایم نیستند.

یونیفرم گاه به گاه تجاری
شلوار کت و شلوار بند کشی را بخرید: هوگو باس

آزادی را در همسانی بیاب!

دلیلی وجود دارد که استیو جابز یونیفرم داشت. شما در یک روز صدها انتخاب می کنید، بنابراین عضلات تصمیم گیری خود را برای مشکلات پیچیده تر ذخیره کنید.

تودا موافق است. “سادگی به من اجازه می دهد تمرکز کنم و کمتر حواسش پرت شود. من در هر شرایطی احساس اعتماد به نفس می کنم، زیرا می دانم که خوب و راحت لباس می پوشم.»

این بدان معنا نیست که شما باید به یک کلیشه در محل کار بپردازید.

جف گونیک، نویسنده و کارگردان مقیم نیویورک، اشاره می کند که نمی خواهد شبیه “کسی باشد که خیلی تلاش می کند تا شبیه یک کارگردان می دانی، مشکی روی مشکی روی مشکی، با عینک سیاه و روسری مشکی.»

بله بله، متوجه شدیم.

اگر ایده یونیفرم باعث ایجاد جوجو بدی می شود (شاید به تیپ “پیراهن آبی و شلوار لباس خاکستری” فکر می کنید که هر روز صبح به پارک های اداری و ساختمان های بلند حمله می کند)، دوباره فکر کنید.

یک لباس فرم می تواند یک تی شرت جیبی خوش ساخت و جین تیره باشد. یا کت اسپرت و چینی. یا یک سویشرت یقه‌دار و شلوار جناغی.

می توانستیم ادامه دهیم.

نکته ما؟

فقط به این دلیل که شما بارها و بارها لباس های یکسان می پوشید، به این معنا نیست که کمد لباس دفتر شما باید فاقد استایل باشد! شما همیشه می توانید شخصیت را به لباسی که می پوشید تزریق کنید.

تودا می گوید: «هنوز جوردن و ایر مکس می پوشم. اما این زمانی است که من در حال انجام یک مصاحبه یا در یک پنل هستم. من این را به عنوان افزودن کمی فلاش، مانند افزایش اعتماد به نفس و شخصیت می بینم.»

یک لباس فرم می تواند بازتابی از صنعت شما نیز باشد.

مشاور استراتژیک مستقر در نیویورک، دیوید برونو، با برندهای شیک مانند تاد اسنایدر و نولیتا کار کرده است. او می‌گوید زمانی که کار در حوزه مد را آغاز کرد، متوجه شد که به فضایی لوکس و غیررسمی متمایل شده است که امروز نیز ادامه دارد.

من این شانس را داشتم که برای شرکت‌های جالب کار کنم و همیشه به چیزی که می‌فروشیم می‌پرداختم و خود را به عنوان سفیر برند می‌دیدم.»

شاید شما در مد کار نمی کنید، اما شما هستند یک تبلیغ پیاده روی لینکدین برای شرکت شما. کمد شما باید پر از وسایلی باشد که رئیس رئیس شما از دیدن پوشیدن شما خوشحال می شود.

بنابراین، یک لباس فرم برای شما چه معنایی می تواند داشته باشد؟

این چه چیزی است نمی کند معنی: آن نمی کند به این معنی است که هر روز دقیقاً همان قطعات را بپوشید. کسل کننده خواهد بود…و شاید بدبو؟

در عوض، این در مورد ثبات است که لباس پوشیدن را آسان تر می کند.

شاید پیروی از یک طرح رنگی خاص یا سطح لباس پوشیدن باشد. راه‌های زیادی برای تفسیر معنای یونیفرم برای شما و استایل خاص شما وجود دارد.

فقط مطمئن باشید که عمدی است (نه خسته کننده) و از هر چیزی که تصمیم می گیرید به عنوان “یونیفرم” خود بپوشید، احساس یک میلیون دلار می کنید.

4. آماده تغییر و سازگاری باشید.

نحوه پوشیدن رنگ خاکی
خرید شلوار: Bonobos

از آنجایی که دستورالعمل های گاه به گاه کسب و کار تغییر کرده است، آنها مجبور به تغییر مجدد هستند. و دوباره مدتی بعد.

در حالی که ظاهر آرام‌تر امروزه رایج است، سبک اداری میتوانست به حالت سابق برگرد

گونیک می گوید: «چیزها به عقب و جلو می روند. “می توانستم ببینم [the workplace] دوباره لباس پوش تر می شود.»

انعطاف پذیر بودن مهارتی است که در درازمدت برای شما مفید خواهد بود.

در واقع، این در بیشتر زندگی صدق می کند. نکته حرفه ای!

شرکت‌های دره سیلیکون که به ما بیزینس کژوال می‌دادند، از دیدن اینکه اکنون برای محل کار چگونه لباس می‌پوشیم شوکه می‌شوند (استیو جابز یقه‌پوش ترمه‌ای می‌پوشید، نه یک هودی نخی)، بنابراین پیش‌بینی اینکه واقعاً چه اتفاقی می‌افتد، دشوار است.

تودا می‌گوید: «همیشه فکر می‌کردم که پوشیدن یک کت و شلوار در محل کار خیلی خوب است، اما آن را تکان دادم زیرا فکر می‌کنم اکنون خیلی خفه‌شده است.

“شاید روزی پسرم ازرا وقتی به یک تی شرت، شلوار و چکمه فکر می کند، همین فکر را کند.”

***

چه کسی می‌داند که آینده کسب‌وکار – و کدهای لباس غیررسمی تجاری – چه چیزی را در بر خواهد داشت؟ اما اینها دغدغه های فردا هستند، نه امروز. در حال حاضر، هرگز راحت‌تر نیست که خوب لباس بپوشید و بهترین احساس را در محل کار داشته باشید.

فقط به یاد داشته باشید:

حتی در دنیای بدون کد لباس، نحوه لباس پوشیدن شما مهم است!

به خصوص هنگامی که در حرفه خود در رتبه های بالاتری قرار می گیرید، لحن و فرهنگ را برای افراد زیر و اطراف خود تنظیم می کنید.

این مسئولیت را جدی بگیرید! با یکی از استایلیست های ما یک جلسه استایل مجازی 1:1 رزرو کنید تا به شما کمک کند کمد لباس کار خود را به روز کنید و ارتقا دهید.