قطعاتی برای خرید و پوشیدن در پاییز

برای هر کسی که از لباس پوشیدن و ساختن کمد وسایل جالب لذت می برد (بیشتر شما، درست است؟) پس از آگوست/پیش پاییز زمان عجیبی است.

ما در آخرین نفس‌های گرم تابستان عرق می‌کنیم—همه اینها در حالی که فوتبال دانشگاهی را تماشا می‌کنیم و به فکر خرید پرواز برای روز شکرگزاری هستیم.

به علاوه، تمام لباس‌ها و اکسسوری‌های تابستانی که در اواخر ماه می بسیار زیبا به نظر می‌رسیدند، به فروش رسیده‌اند. وسوسه انگیز است که یک معامله پشت سر هم ببندید و به خودتان بگویید که هم روی رضایت آنی سرمایه گذاری می کنید (این احساس را دوست دارید، نمی توانید آن را انکار کنید) و هم روی آینده تابستانی خود. با این حال، خرده فروشان در حال تمیز کردن قفسه های خود هستند و مشتاقانه منتظر سقوط هستند و شما نیز باید این کار را انجام دهید.

در زیر، خلاصه ای از 7 تیکه ای که هم اکنون باید بپوشید به سبک پاییزی است:

1. شلوار جین آبی (واقعی).

Bonobos، 98 دلار

خوب بپوش: شانس این است که شما در دفتری کار می کنید که در آن شلوارک بدون توجه به فصل، واقعاً جابه جا نمی شود. برای رنگی که در تمام طول سال کار می کند، چند شلوار جین آبی واقعی (یا شلوار 5 جیب توری) انتخاب کنید.

2. عینک آفتابی استات

عینک آفتابی le specs
Le Specs، 59 دلار

خوب بپوش: عینک آفتابی، هرگز خارج از فصل نیست، اما در حال حاضر احساس نیاز به ویژه دارد. خود را به سبک جدید فریم استات پذیرایی کنید و تغییری تازه در بازی لوازم جانبی پاییزی خود ایجاد کنید.

3. سویشرت یقه ای

خوب بپوش: خوب، بسیار خوب—پس احتمالاً به یک سویشرت یقه ای دیگر نیاز دارید، مثل اینکه نیاز به سوراخی در سر دارید، اما این پیراهن کش فرانسوی تری با رنگ قرمز خشخاش، در آخر هفته ها و با یک جفت چینی زیبا در طول هفته روی تنه شما بسیار عالی می شود.

4. اسنیک سفید تمیز

کفش کتانی clae bradley
Clae، 140 دلار

خوب بپوش: با طراحی تمیز و کفی راحت، چیزی وجود ندارد که یک کفش ورزشی سفید خوب نتواند در زندگی حل کند. یا حداقل نمی‌توان یک لباس نامتعارف را درست کرد.

کفش کتانی Clae’s “Bradley” یکی از آن دسته از کفش های کلاسیک مدرن است که تعجب می کنید که چگونه بدون آن زندگی کرده اید. درست به موقع برای پیاده‌روی آخر هفته در پیاده‌روی‌ها و گردش‌های تماشای برگ‌ها.

5. یک پیراهن آستین کوتاه “سرگرم کننده”.

خوب بپوش: ما قبلاً در مورد راه های زیادی که یک پیراهن آستین کوتاه برای کمد لباس شما ضروری است، در هر روز هفته تمجید کرده ایم. این نسخه در حال حاضر در فروش است (!) و می توان آن را در ماه های سردتر زیر ژاکت ها و سویشرت ها قرار داد.

6. یک کیف کار (یا مدرسه) جدید

کیف بوم نیروی دریایی کارت پرواز
کارت پرواز، 199 دلار

خوب بپوش: جمع بندی سبک پاییزی با تکان دادن سر به «بازگشت به مدرسه» کامل نمی شود. حتی اگر دوران تحصیل خود را به خوبی پشت سر گذاشته‌اید، احساس خوبی است که خودتان را با یک چیز جدید برای عبور از پایان سال روان کنید.

هر مرد و برادرش تا به حال یک کیف Filson دارند، پس چرا با یک کیف ناهموار مشابه با ظاهری کمی ظریف تر، همه چیز را تغییر ندهید. از آنجایی که شغل واقعاً به تعطیلات تابستانی نمی‌رسد، اکنون می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید و در تمام طول سال از این کیف استفاده کنید.

7. کمربند که بین فانتزی و کژوال قرار می گیرد

خوب بپوش: کمربندهای بافته شده به طور سنتی طعم تابستانی دارند، اما در چرم قهوه ای غنی، این کمربند با کت و شلوارهای ترد و لباس های 9 تا 5 آسیاب معمولی شما، پتانسیل آن را دارد که تا پاییز گسترش یابد.