فروش لپ تاپ استوک و خريد و فروش لپ تاپ دست دوم

صفحه نمایش این لپ تاپ دارای اندازه 14 اینچی با کیفیت HD است ، که به نظر با توجه به اقتصادی بودن محصول یک صفحه نمایش عالی و کاربردی میباشد. یکی از لپ تاپ های اقتصادی ، فروش لپ تاپ استوک لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 هست لپ تاپ Lenovo Ideapad 3 شکل این لپ تاپ بصورت باریک و منحنی هست. پردازنده ای که در این لپ تاپ بکار رفته از یک نوع پردازنده مرکزی نسل دهم اینتل مدل Core i3 10110U به همراه 4 مگابایت کش پردازنده در بازه 2.1تا 4.1 گیگاهرتز است. علاوه بر این دارای12 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع ddr4 که سرعت بیشتری در خواندن / نوشتن نسبت به رم های ddr3 به شما دانشجویان عزیز میدهدو سرعت عملکرد CPU را بالا میبرد. برای لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo Ideapad 3 پردازنده گرافیکی از برند Intel مدل INTEL SHARED و بدون در نظر گرفتن فضای اختصاصی گرافیکی است. فضای ذخیره سازی که برای لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 در نظر گرفته شده ، 1 ترابایت از نوع هارد دیسک است.

  • سری ThinkPad
  • تبلت قابلیت حمل آسانتری دارد
  • ۱ ترابایت SSD
  • شاید تابستان امسال وانپلاس نورد ۳ عرضه شود
  • بک لایت کیبورد آبی رنگ
  • کالیبره کردن باتری لپتاپ چیست؟

یکی دیگر از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات ارائه شده توسط ایسوس، این لپ تاپ به شمار می رود. حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD یه محصول میان رده در اختیار کاربران قرار می دهد. معمولاً لپ تاپ های میان رده به عنوان محبوب ترین لپ تاپ ها در بازار شناخته می شوند. این محصول ارائه شده توسط ایسوس نیز با کیفیت فوق العاده و قیمتی ایده آل، عملکرد بینظیری از خود نشان میدهد. قیمت گذاری این محصول کاملاً برخلاف سخت افزارهای به کار رفته در آن خواهند بود. به عنوان مثال حافظه رم 20 گیگابایتی موجود در این لپ تاپ نشان می دهد که قدرت فوق العاده ای از این لپ تاپ به لحاظ حافظه مشاهده می کنید. در کنار این مورد، استفاده از یک گرافیک ۴ گیگابایتی و حافظه اس اس دی ۱ ترابایتی به بهترین شکل می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

مهم نیست که یک طراح حرفهای باشید یا این که تازه شروع به یادگیری کارهای گرافیکی کرده اید. ما در نوشتهی امروز، لیست وار چند نمونه از بهترین لپتاپهای بازار برای گرافیستها را انتخاب کردهایم تا شاید به شما برای خرید دستگاه جدیدتان کمک کند. این دستگاهها باید ترکیبی از پردازنده قوی و کارت گرافیک خوب باشند، چون در هر صورت ابزارهای گرافیکی حجم بالایی از منابع دستگاه را طلب میکنند. خريد و فروش لپ تاپ دست دوم پس اگر میخواهید کارهای خود را نه روی PC، بلکه بر روی لپتاپ انجام دهید، نگاهی به لیست ما بندازید. اگر به طور کلی بخواهیم نگاهی به گزینهها بندازیم، همیشه گرافیستها سعی دارند به سمت گزینهای در میان محصولات اپل بروند و MacBook Pro 16 اینچ 2019 انتخاب بسیار خوبی میرسد. نمایشگر بزرگ با کیفیت بسیار عالی، داشتن یک کارت گرافیک قدرتمند و البته طراحی زیبای بدنه باعث میشود این محصول خیلی مورد علاقه طراحان باشد. اما از طرفی نباید فراموش کرد که این گزینه، گرانقیمتترین در میان لپتاپهایی است که در این نوشته به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر اهل بازی کردن یا ویرایش تصاویر هستید ۱۶ گیگابایت ظرفیت مناسبتری خواهد بود و برای پردازشهای سنگین مثل رندر یا ویرایش سنگین ویدئو 4K پیشنهاد ما ۳۲ گیگابایت است. توجه کنید که همه لپتاپها امکان ارتقای رم در آینده را ندارند. همچنین با اینکه در حال حاضر رم DDR4 رایجترین نوع رم محسوب میشود، لپتاپهای با رم بسیار سریعتر DDR5 نیز در راهند. پیشنهاد میکنیم حتما لپتاپ با حافظه SSD حداقل ۲۵۶ گیگابایتی خریداری کنید. هارد دیسکهای رایج مکانیکی بسیار کندتر هستند و باعث ایجاد گلوگاه و کندی سیستم خواهند شد. خرید لپتاپ تنها با هارد دیسک را تنها برای بازه قیمتی اقتصادی پیشنهاد میکنیم. اگر به دنبال بهترین عملکرد هستید لپتاپهای با SSD از نوع NVMe را خریداری کنید. بهصورت یک قاعده کلی سعی کنید در انتخاب لپ تاپ گزینهای با نمایشگر IPS و وضوح 1080p یا بالاتر را انتخاب کنید. نمایشگرهای TFT زاویه دید محدودی دارند و وضوح پایین 768p نیز کیفیت خوبی ندارد. روشنایی نمایشگر که برحسب نیت سنجیده میشود نیز اهمیت بالایی دارد.

  • Lenovo ThinkPad P1 Gen 2
  • پردازنده: Intel Core i7-7500U (Up to 3.50GHz)
  • افزایش طول عمر باطری
  • شارژر موبایل lenovo
  • سه پورت USB 3.0
  • پردازنده مرکزی: 9th Gen. Core™ i7 9750H

سلام . جدیدا وقتی لبتابمو کمی تکون میدم یه صدایی داخلش میاد و صداهه اینطوره که انگار یه چیزی از داخل لبتاب تکون میخوره و با هر تکون میره اینور اون میشه کمکم کنید؟ Posted at ۱۲:۴۳h, ۲۰ خرداد پاسخ سلام . با شماره ایی که تو سایت هست تماس بگیرید و دستگاهتون رو بیارید شرکت ، تا تیم خدمات و تعمیرات مشکلش رو پیدا کنند . برای پاک کردن برنامهای به صورت کلی از از لپتاپ باید به control panel و سپس به Program and features بروید، برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه Uninstall را بزنید. در این حالت برنامه به طور کلی از لپتاپ شما حذف میشود. زمانی که لپتاپ با باطری کار کند خودبهخود روی حالت Balance کار میکند. ممکن است مشکل از صفحه لپتاپتون باشه. من یه لپ تاپ خریدم که گرافیکش intel hd 4400 share 2 gb کارت گرافیک نداره. و اینکه میشه یه کارت گرافیک بخرم به لپ تاپ وصل کنم؟

شرکت ایسوس در تولید لپ تاپ های قدرتمند و با کیفیت نام آور است. هر سری از لپ تاپ های ایسوس برای هدف و کاربرد خاصی طراحی شده است. طراحی زیبا و چشم نواز سری R لپ تاپ های ایسوس در کنار سخت افزار قوی و نیرومند، آن را به یکی از پرطرفدارترین نسخه های لپ تاپ ایسوس تبدیل کرده است. از مزیت های دیگر این لپ تاپ ها می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد که کاربران را برای خرید این دستگاهها مشتاق می کند. یکی از این لپ تاپ های با کیفیت مدل R565JP می باشد که در ادامه به بررسی مشخصات آن می پردازیم. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R565JP Core i5 8GB یکی از لب تاپ های پرطرفدار «ایسوس» محسوب میشود که دارای طراحی ظاهری زیبایی می باشد. این لپتاپ قدرتمند، غیر از استفاده روزمره برای کاربری مالتیمدیا هم مناسب است. بدنهی لپ تاپ Asus R565JP از پلاستیک محکم و مقاوم ساخته شده است که حس یک بدنه آلومینیومی را به کاربر القا می کند.

شرکتی که قبلا با عنوان Legend Computers و از پکن چین کار خود را شروع کرده بود، هنوز هم خط تولید لپ تاپ خود را ادامه میدهد. بخش عمدهای از ماندگاری ThinkPad به صفحه کلید ناهموار و تکرار نشدنی این شرکت مربوط میشود و امروزه نیز میتوانید چنین موردی را در دستگاههای لنوو شاهد باشیم. سال به سال لنوو طرحهای بنیادینی را برای لپ تاپهای خود ارائه میکند و ما میتوانیم ببینیم که سایر تولید کنندگان بزرگ همچون Dell و HP نیز تحت تاثیر آن قرار گرفتهاند. دستگاههای لنوو معمولا طراحی منحصربهفردی دارند و میتوانیم به لپ تاپهای 2-1 این کمپانی نیز اشاره کنیم. لپ تاپهای معمولی لنوو معمولا با سیستمعامل ویندوز کار میکنند و میتوانیم به IdeaPad L340 اشاره کنیم که ۲.۲ کیلوگرم وزن داشته و از یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ برخوردار است. این لپ تاپ از حافظه Core i7 اینتل استفاده میکند و حافظه رم آن نیز ۱۶ گیگابایتی است.

در قسمت بالای نمایشگر یک دوربین قرار گرفته که با کیفیت HD و کاملا شفاف برای نیاز های شما در کنفرانس های ویدیویی طراحی شده است. لپ تاپ لنوو مجهز به یک صفحه کلید نرم و با کیفیت می باشد که تایپ کردن با این صفحه کلید حس خوبی را به کاربر منتقل می کند. تاچ پد لنوو دقت خوبی دارد و از تمامی ژست های حرکتی پشتیبانی می کند. ساخت با دوام آن به این معنی است که می توانید برای مدت طولانی روی آن حساب کنید. لپ تاپ لنوو Ideapad L3 15IML05 مجهز به پردازنده اینتل، نسخه Core i3 می باشد. این لپ تاپ به همراه حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایت ارائه شده است. این در حالیست که شما می توانید حافظه دستگاه را به کمک هارد دیسک اکسترنال ارتقاع دهید. لنوو برای محصول خود یک نمایشگر تقریبا 15.6 اینچی در نظر گرفته است که از کیفیت HD برخوردار است و تصاویر را با وضوح قدرتمندی ارائه می دهد. لنوو (Lenovo) شرکت رایانهای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکتهای تولید و توزیعکننده لپتاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست. Lenovo از سال ۲۰۱۳ به بعد بهعنوان بزرگترین فروشندهی کامپیوترهای شخصی شناخته میشود. شرکت لنوو در بیش از ۶۰ کشور شعبه دارد و محصولات خود را به بیش از ۱۶۰ کشور عرضه میکند.

  • پردازنده گرافیکی مخصوص بازی بسیار قدرتمند
  • پورت Thunderbolt
  • لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon
  • لپ تاپ سیم کارت خور
  • دل Inspiron 27 7000
  • ظاهر زیبا
  • SD card reader

در پایان سال 2004، دنیای تجارت از شنیدن خبر فروخته شدن بخش تولید کامپیوترهای شخصی IBM به یک سازنده رایانه چینی بهنام Lenovo در شوک فرو رفت! شرکت لنوو در آن زمان بزرگترین تولیدکننده در بازار چین بود، اما در بازار آمریکای شمالی و جهان جایگاه چندانی نداشت. اما خرید خط تولید رایانههای شخصی IBM همهچیز را تغییر داد. امروزه سری لپ تاپ های شرکت لنوو مانند ThinkPad از جمله لپ تاپ های شخصی بسیار محبوب در جهان به شمار میروند. وبسایت رسمی لنوو – بخش لپ تاپ ها | همانطور که میبینید از هر 5 سری لپ تاپ های لنوو در این وبسایت موجود است. خرید لپ تاپ لنوو در بازار فعلی ایران و جهان یکی از بهترین انتخابها به شمار میرود. زیرا نام برند لنوو با تولید لپ تاپ هایی مقرونبهصرفه و برخوردار از مشخصات سختافزاری بالا، موسوم به لپ تاپ های گیمینگ، گره خورده است. شرکت لنوو طی 10 سال گذشته توانسته است در رقابت با حریفان سرسختی چون ایسوس، جای پای خوبی در بازار کشورمان پیدا کند و به پای ثابت بازار تبدیل شود.

  • این دستگاه از عملکردهای محافظتی چشمگیر برخوردار است
  • اسکرین پد آن کمی عجیب است
  • قیمت مناسب
  • مواد : آلومینیوم
  • کیفیت پایین دوربین

این شرکت از نوآوری هراسی نداشته و HP Spectre Folio نخستین لپ تاپ چرمی دنیا را تولید کرده است. ایسوس، نیز مقام دوم را به خود اختصاص داده و دل در جایگاه سوم قرار دارد. اکنون به سراغ رتبه بندی بهترین و بدترین لپ تاپ های ۲۰۲۰ خواهیم رفت. HP به لطف نقد و بررسی های قابل توجه، طراحی های خاص، نوآوری های چشمگیر و ارزش ها و انتخاب های برتر، در فهرست بهترین و بدترین برندهای لپ تاپ ما شماره یک را به خود اختصاص داده است. همانطور که می دانید کسانی موفق خواهند شد که خطر کنند. لپ تاپ استوک hp ایسوس امسال به لطف نوآوری هایی که ارائه داده از جمله ScreenPad و ErgoLyft به مقام دوم رسید. طراحی لپ تاپ های ایسوس همچنان پر طرفدار هستند و این شرکت انتخاب گسترده ای از محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد. دل همچنان یکی از برندهای پیشرو متفکر است و برای سومین سال متوالی جایگاه سوم را در رده بندی های ما به خود اختصاص داده.