عمل جراحی گوش برجسته

در این عمل میتوان پلکهای فوقانی و تحتانی را به طور مجزا یا همزمان مورد عمل قرار داد. در نتیجه این سه حرکت، یک مسیر مارپیچ ایجاد می شود که بافت چربی را به ذرات ریز تبدیل می کند. اما اگر ظاهر گوش فرد به دلیل حادثه تغییر کرده باشد، احتمال اینکه بیمه بخشی از آن را پرداخت کند وجود دارد. در صورتی که برای شما آزمایشی پیش از جراحی تجویز شود لازم اســت که آن را در فاصله کوتاهی از عمل انجام دهید تا نتایج درست باشد. در آخر نیز محل تمام برشها را بخیه میزند. هزینه ای که جراح برای جراحی گوش  برجسته دریافت می کند به میزان تجربه، روش مورد استفاده و همچنین محل جغرافیایی جراحی بستگی خواهد داشت. فاصله ای بین لاله ی گوش و انحنای خارجی گوش وجود دارد. رشد لاله گوش تقریبا در شش سالگی کامل می شود و بعد از این زمان، بدون درمان، بهبودی در وضعیت گوشها ایجاد نخواهد شد. با این که تاخیر در اقدام به انجام جراحی مشکلی برای بیمار ایجاد نمیکند ولی بهتر است در کودکی و هرچه سریعتر رفع شود. بهتر است تا چند مدت به پهلو نخوابید تا به گوشهایتان فشاری وارد نشود.

خونمردگی و تورم ناشی از عمل هم پس از مدت کوتاهی برطرف میشود. مدت زمان اتوپلاســتی گوش چقدر مي باشد و نتایج تا چه مدت ماندگار مي ماند؟ اما اگر کودک شما دارای گوش های برجسته است آیا می دانید که بهترین سن عمل زیبایی گوش برای کودکان چه سنی است؟ آیا اتوپلاستی بر شنوایی تأثیر می گذارد؟ احتمال تشدید علایم آلرژیک در کوتاهمدت وجود دارد، ولی در درازمدت اثری بر آن ندارد. در این مواقع مجبور خواهید شد هزینه دوبارهای برای جراحی مجدد ترمیم بپردازید. در صورتی که عمل جراحی برای اصلاح بدشکلی و یا ناهنجاري مادرزادي گوش باشد، بیمه ممکن است هزینه جراحی اتوپلاستی را پرداخت کند. اسکارهای ناشی از اتوپلاستی دائمی هستند، اما در پشت گوش یا در درون گوش ایجاد شده اند که دیده نمی شود. • از سلامت کامل برخوردار باشند و مبتلا به بیماری های خاص که در بهبودی اختلال ایجاد می کنند، نباشد. این عفونت ها در اثر تجمع مایعات در گوش حادث شده و عمدتاً در کودکان یافت می شوند.

معمولاً این کودکان با نقص های شنوایی متولد شده و بعد از جراحی، اکثریت آنها می توانند بسته به شدت مشکل، شنوایی خود را بازیابند. به یاد داشته باشیم که گوش برجسته در کودکان زیر 3-2 سال با شیوع بیشتری دیده می شود که بعدها با رشد کودک اغلب آنها اصلاح شده و نیاز به هیچگونه درمانی ندارند. وقتی برشها در جلوی گوش لازم باشد انجام شود، آنها را در عمق چینهای گوش ایجاد میکنند تا آنها را پنهان کنند. روش های مختلف در عمل جراحی تغییر شکل گوش و جراحی گوش برجسته را می توان در دو گروه اصلی طبقه بندی کرد: تغییر شکل غضروف و برش غضروف. • در سنی باشد که بتواند دستورات پزشک را انجام داده و همچنین غضروف گوش وی به مقاومت کافی رسیده باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، رشد گوش های انسان در سن 4 سالگی متوقف می شود. علاوه بر زیبایی نواقص حاصل از حوادث را برطرف می کند.

همچنین ممکن است اندازه گیری هایی را بر روی گوش و سر شما انجام دهد و یا عکس هایی از زوایای مختلف از شما تهیه کند. مانند پروتز ناحیه قفسه سینه، برای کارگذاشتن پروتز باید برش کوچکی در ناحیه مورد نظر ایجاد کرد، با این تفاوت که برای مخفی کردن جای برش ها باید یک جراحی دیگر یعنی لیفت صورت و ابروها هم انجام شود. از بین بردن جای زخمهای عمیق و گودافتاده. اما این جای زخم مشخص نیست. بعد از جراحی زیبایی گوش نیازی به استراحت در منزل نیست و روز بعد از عمل، فرد می تواند به مدرسه یا محل کار خود برود. در مواردی همچون خط خنده، خط پایین دو گوشه دهان، چروکهای ریز اطراف چشم و لب این جراحی موثر نیست. • گوش جمع شده: بخشی از گوش فاقد پوست و غضروف در بخش خارجی پشت گوش است. این مسئله میتواند باعث التهاب پوست آسیب دیده شود.

وارونگی کاسه حلزونی: در این حالت، پایک حلزونی به طرف بیرون برجستگی پیدا کرده و باعث تنگ شدن کانال گوش خارجی میشود و ممکن است زبانه گوش (غضروف کوچک جلوی گوش) را نیز درگیر نماید. روش کار به این صورت است که مواد خصوص را در دندان می گذارند و بین فاصله های دندانی را پر می کنند. اغلب افراد بالغ می توانند پس از گذشت 5 روز از عمل جراحی به سر کار برگردند. در سال ۱۸۴۵ یوهان فردریش دیفنباخ Johann Fredrich Dieffenbach فعالیتهای مختلفی در این مورد داشت و برای اولین بار روی مشکلات ظاهری مربوط به صورت جدی کار کرد. فولیکول های موی اهدایی برای مژه ها، ابروها، سبیل و ریش، از ناحیه پشت گوش های بیمار- در قسمت پشت سر، برداشته می شود. با توجه به موارد بالا، توصیه می شود که جراحی گوش برجسته ( عمل زیبایی گوش ) بعد از 5 سالگی و قبل از ورود کودک به مدرسه برای کودک انجام گیرد. این مساله در حدود ۸ تا ۱۰ درصد موارد اتفاق میافتد.

 

عمل زیبایی گوش
جراحی زیبایی گوش
جراحی زیبایی لاله گوش
جراحی زیبایی گوش کودکان
جراحی زیبایی گوش در تهران
عمل زیبایی گوش در تهران
عمل جراحی زیبایی گوش در تهران
عمل زیبایی لاله گوش در تهران
جراحی گوش برجسته
جراحی عقب بردن گوش
جراحی گوش برامده
جراحی گوش کودکان
عمل گوش برجسته
عمل جراحی گوش برجسته
درمان برجستگی گوش
جراحی گوش برجسته تهران
جراحی گوش برجسته کودکان
جراحی زیبایی لاله گوش اتوپلاستی
جراحی اتوپلاستی
جراحی اتوپلاستی گوش
جراحی اتوپلاستی در تهران
جراحی اتوپلاستی تهران
اتوپلاستی گوش
جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)
اتوپلاستی گوش تهران