راهنمای خانه پسر برای 20 سالگی شما

افزایش سطح با لباس هایی که می پوشید شروع و به پایان نمی رسد. هر روز و در هر سنی با راهنمای خانه Style Girlfriend برای 20 سالگی خود (و در هر سنی!) شیک زندگی کنید. در دهه بیست، سی، چهل و پنجاه سالگی، اصول اولیه مورد نیاز خود را پیدا کنید.

حرکت به جای خود برای اولین بار به عنوان یک بزرگسال مانند “اوه آرهههههه” با “اوه ش!ت” ترکیب شده است.

نگران نباشید، این نوع هیجانات مضطرب کاملا طبیعی است. وقت آن است که موژوی قدیمی «تقلبی تا زمانی که آن را بسازید» برای شما در اینجا قرار دهید.

همیشه جایی برای آزمایش و ارتقا وجود دارد بعد از شما برخی از ملزومات اساسی را که اکنون به آنها نیاز دارید (مانند امشب!) می یابید و برای سالهای آینده به شما خدمت خواهند کرد.

با این ملزومات بسیار شیک شروع کنید. همیشه می توانید بعداً ارتقا دهید.

راهنمای ضروری خانه برای 20 سالگی شما:

1. یک تشک خوب

نکته ای که در مورد قطعات سرمایه گذاری وجود دارد این است: هر چه زودتر یکی را تهیه کنید، مدت بیشتری می توانید از آن لذت ببرید (زیرا آنها برای ماندگاری ساخته شده اند).

به این معنی، وقت آن است که از شر هر تشک دست سومی که در دانشگاه روی آن می‌خوابیدید خلاص شوید و برای خود چیز جدیدی بخرید.

خوشبختانه، یک تشک خوب با همه شرکت های تشک dtc موجود در بازار، کمتر از قبل شما را عقب می اندازد. برندهایی مانند Casper، Tuft & Needle، و Purple تشک‌هایی را ارائه می‌کنند که قیمت کمتری نسبت به زمانی که به یک فروشگاه بزرگ یا نمایشگاه تشک بروید، دارند.

و اینطور به قضیه نگاه کنید: آیا ترجیح می‌دهید سال‌ها هر شب بیشتر خرج کنید و روی یک سطح با کیفیت بخوابید یا نسخه پایین‌تر را بخرید، هر شب کمتر راحت باشید و مجبور شوید دو یا سه بار آن را تعویض کنید؟

احتمالاً در هر دو صورت تقریباً به همان میزان خرج خواهید کرد، بنابراین اگر می توانید آن را تغییر دهید، همین الان یک مورد خوب را تهیه کنید و از دردسر نجات پیدا کنید.

و به یاد داشته باشید، یک تشک خوب – یا حتی یک رویه تشک خوب! – سزاوار یک چارچوب تخت مناسب برای پشتیبانی از آن است، زیرا هیچ کس احساس نمی کند که یک بزرگسال روی زمین بخوابد.

2. کتانی احساس خوبی داشته باشید

به معنای واقعی کلمه، ملافه و حوله شما باید احساس خوبی در بدن خود داشته باشید.

هیچ کس ملحفه های خش دار یا حوله های نخی را دوست ندارد، بنابراین ارزش دلار اضافی را دارد تا از ارزان ترین نسخه به نسخه ای ارتقا دهید که احساس خوبی داشته باشد – نه شن – زمانی که بعد از حمام خشک می شوید.

به دنبال ملحفه های ساخته شده از پنبه یا سایر مواد طبیعی باشید (لطفاً بدون پلی استر، می خواهید بدن شما نفس بکشد) با تعداد نخ حداقل 300 (عدد بالاتر به معنای پارچه ظریف تر است اما بعد از 800 یا بیشتر دیوانه نشوید. احتمالاً نمی توانید تفاوت را تشخیص دهید).

وقتی شما هر روز از آنها استفاده می کنید چیزهای کوچک واقعاً تفاوت ایجاد می کنند و تا حد زیادی باعث می شوند احساس کنید که یک زندگی واقعی بزرگ شده اید. اعتماد کن!


نکته حرفه ای: مزایای ملافه سفید.


3. هنری با تفکر انتخاب شده

فروشگاه هنر حیوانات خانگی شخصی: حیوانات

هنر لزوماً به معنای نقاشی رنگ روغن بر روی شومینه نیست، مانند والدین شما. هنر را به عنوان هر چیزی که دوست دارید روی دیوارهای خود قرار دهید در نظر بگیرید که وقتی به آن نگاه می کنید خوشحال می شوید!

دهه بیست شما زمانی برای تفریح، امتحان کردن چیزهای جدید و توسعه ذائقه است. این شامل سلیقه شما در دکوراسیون می شود، بنابراین در اینجا ریسک کنید.

چه یک نقاشی انتزاعی (در یک قاب، لطفاً، شما از روزهای خوابگاه خود فارغ التحصیل شده اید) یا یک گیتار خراب که در یک بازار دستفروشی پیدا کرده اید، بهترین خانه ها آنهایی هستند که واقعاً شخصیت فردی را که در آنجا زندگی می کند به رخ می کشند.

وقتی دکوری پیدا می‌کنید (یا چیزی که می‌تواند تبدیل به دکور شود، در جعبه قرار نگیرید) که نمی‌توانید از فکر کردن به آن دست بکشید – حتی اگر آن چیزی که معمولاً انتخاب می‌کنید نباشد – این شخصیت شما درخشنده است. به غرایز خود گوش دهید. سپس تزئین کنید.

4. نور خوب

آیا خانه شما دو گزینه دارد: سیاه و سفید یا روشن؟

هر اتاق با نورپردازی عالی بهتر (و تمیزتر) به نظر می رسد، بنابراین اگر در آن قسمت کمبود دارید، وقت آن است که کمی تلاش کنید تا درخشش داشته باشید. نحوه انجام این کار به این صورت است: انواع و ارتفاعات منابع نور در اتاق خود را با هم مخلوط کنید. ببینید آیا می‌توانید با استفاده از این هزینه‌های زشت به هیچ وجه خلاص شوید.

یک چراغ کف در گوشه ای، چراغ های رومیزی در کنار مبل یا حتی یک یا دو شمع را برای روشنایی بیشتر امتحان کنید.

آیا یکی از آن لامپ های کف چند بازوی دوران دانشگاه خود را دارید؟ ترفند مورد علاقه من را امتحان کنید و با هدف قرار دادن یک یا دو سر به سمت دیوار، آن را تغییر دهید. بدون اینکه مستقیماً در صورت شما بدرخشد، درخشندگی محیطی خوبی را به شما می بخشد.

5. چیزی که هر اتاق بوی خوبی بدهد

این می تواند به معنای یک شمع باشد. یا یک پخش کننده اسانس. یا گلهای تازه! جهنم، ممکن است بخور باشد!

هر چیزی که شما را از اسپری کردن Febreze در سراسر محل در هر زمان که کسی به سراغش می آید، باز دارد.

نیازی نیست مقدار زیادی پول برای شمع خرج کنید. Target موارد فوق‌العاده‌ای دارد، و همیشه می‌توانید فروشگاه‌هایی مانند TJ Maxx را برای داشتن استایل‌های خوش‌بو و خوش‌بو برای تخفیف عمیق ترول کنید.

6. ابزار مناسب آشپزخانه

یک قانون کلی خوب برای آشپزخانه: وسایل کافی در کمد خود داشته باشید تا یک غذای ساده برای دو نفر درست کنید و سرو کنید.

این یعنی بشقاب هایی که کاغذ نیستند، ظروف واقعی، و لیوان های شراب که از شیشه ساخته شده اند.

حتی اگر بیشتر وعده های غذایی شما از یک ظرف پلاستیکی تهیه شود، هرگز از داشتن یک چاقوی خوب، یک تخته برش، کاسه مخلوط کن و یک تابه بزرگ پشیمان نخواهید شد.

روی ظروف آشپزخانه Target نخوابید، یا به فروشگاه لوازم خانگی محلی خود بروید تا آشپزخانه خود را با قیمتی کمتر آماده کنید.

امتیاز: هنگامی که این چیزها را در اختیار دارید، به احتمال زیاد شروع به استفاده بیشتر از آن خواهید کرد.

آیا عادت غذاخوری شبانه خود را کنار می گذارید و مهارت های آشپزخانه خود را افزایش می دهید؟ یک برد-برد کلاسیک.

7. یک ابزار اولیه

مرد یا زن، همه برای انجام کارهای اطراف خانه به ابزارهای اساسی نیاز دارند (پس از اینکه یکی از دوستان مرا گرفتار کرد که میخ را با یک فرهنگ لغت به دیوار بکوبم، می دانستم که زمان سرمایه گذاری در اینجا فرا رسیده است).

داشتن ابزار مناسب برای کار مناسب نه تنها ایمن تر است، بلکه نتایج بسیار بهتری برای شما به همراه دارد.

مطمئناً، می‌توانید آن بازی بی‌پایان «یک قاب عکس را آویزان کنید، پشتیبان بگیرید و ببینید آیا درست است، نزدیک شوید و تنظیم کنید» را انجام دهید یا می‌توانید یک سطح بگیرید و آن را یک روز صدا کنید.

درست مانند سایر اقلام سرمایه گذاری در خانه خود، هرگز نیازی به داشتن ابزار نخواهید داشت، بنابراین آنها را زودتر تهیه کنید تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

مطمئن نیستید چه لازم دارید؟ با اصول اولیه شروع کنید: چکش، مجموعه پیچ گوشتی، آچار و نوار اندازه گیری.

این چهار مورد شما را از پس بسیاری از کارهای کوچک هدایت می کنند، اما اگر متوجه شدید که باید کاری را انجام دهید که ابزار لازم برای آن را ندارید، در افزودن به مجموعه خود تردید نکنید.

به احتمال زیاد اگر اکنون آن کار را انجام می دهید، باید بارها و بارها در خانه های بیشتری این کار را انجام دهید.

حالا به اینستاگرام سر بزنید و به ما بگویید:

آخرین اثر هنری که خریداری کردید چیست؟

یادداشت ویرایشگر: نسخه ای از این داستان ابتدا در Primer اجرا شد