راهنمای آرایش مردانه برای دهه 50 شما

آیا می خواهید موهای و پوست خود را در هر سنی خوش فرم نگه دارید؟ البته که انجامش میدی! این راهنمای نظافت برای 30 سالگی و سایر راهنمای ما را برای شما بررسی کنید دهه بیست، دهه سی و چهل سالگی.

***

در این مرحله، آیا این حق را به دست نیاورده‌اید که شلوار ورزشی خود را بپوشید، چند عینک آفتابی بزرگ بخرید و به مارلون براندو کامل بروید؟ حتما دارید. اما اگر می خواهید از سال های طلایی خود نهایت استفاده را ببرید، کلونی را هدف بگیرید نه براندو. در اینجا نحوه زیبا به نظر رسیدن در دهه 50 سالگی آورده شده است و فراتر.

در زیر، راهنمای آرایش مردانه برای 50 سالگی:

نظافت، نظافت مردان، مراقبت از پوست، پیری، راهنمای نظافت مردان برای 50 سالگی

1. یاد بگیرید که با موقعیت های مودار کنار بیایید

هیچ کس دقیقا نمی داند چرا مردان مسن‌تر موهای زیادی روی ابروها، گوش‌ها و سوراخ‌های بینی‌شان دارند (بهترین حدس می‌زنیم؟ هورمون)، اما همه ما می‌دانیم که این یک افزودنی فوق‌العاده برای صورت شما نیست. در اینجا رویکرد دو جانبه شما برای کنترل همه چیز است:

اول؟ ابروهای تو ادامه دهید و روی یک موچین جامد یا حتی یک موبر برقی کوچک سرمایه گذاری کنید و ابتدا موهای بین چشمان خود را تمیز کنید.

فاصله بین ابروها باید با فاصله بین داخل سوراخ های بینی شما مطابقت داشته باشد. اگر موهای سرگردان از خط طبیعی ابروی شما امتداد می‌یابند، آن‌ها را به سمت پایین فشار دهید و بیرون بیاورید. اکثر آرایشگران نیز ابروهای شما را بدون هزینه اضافی کوتاه می کنند.

در مرحله بعد… برای سوراخ های بینی و گوش ها، قطعا یک ماشین اصلاح برقی را انتخاب کنید. کندن موهای سوراخ بینی می تواند منجر به یک خیلی عفونت دردناک در صورت رشد مو بعلاوه، گذاشتن موچین در گوش هرگز ایده خوبی نیست. برخی از آرایشگران در روشی عجیب به نام «گوش‌خوانی ترکی» از گوش‌های شما مراقبت می‌کنند (آن را در گوگل جستجو کنید)، اما ما می‌توانیم بگوییم که این کار از امنیت رایانه شما بهتر است.

2. روباه نقره ای درونی خود را در آغوش بگیرید

وقتی نوبت به راهنمای آرایش مردانه برای دهه 50 شما می‌رسد، ما نمی‌توانیم در مورد موهای سرتان صحبت نکنیم.

مردانی که هنوز موهای خود را در این سن دارند، احتمالاً سفید می شوند و به سمت سفیدی می روند. به طور کلی بهتر است از رنگ جلای کفش خودداری کنید (اگرچه Just For Men صادقانه محصولات بسیار خوبی برای ظاهر جامد نمک و فلفل دارد).

همانطور که موهای شما همچنان روشن تر می شود، ممکن است متوجه شوید که موهای شما زرد می شوند. نه، تو یک بلوند اواخر عمر نیستی. رنگ زرد ناشی از عوامل محیطی (آلودگی، کیفیت آب، دود سیگار) است و مبارزه با آن آسان است. شامپوی سیلورینگ” را بردارید تا از یال گندالف درخشنده اطمینان حاصل کنید، نه شگ زرد آب ظرفشویی ریچارد برانسون.

با این اوصاف، اگر شروع به کچل شدن کردید، هیچ شرمی در برداشتن گیره ها و وزوز کردن آن وجود ندارد. این باعث می‌شود ساعت‌ها از سر و صدا کردن با موهایی که باقی مانده‌اید صرفه‌جویی کنید، و می‌توانید به پیوستن به جمع بزرگان سرشناس مانند جیسون استاتهام و کلی اسلیتر افتخار کنید.

به علاوه، دیگر هرگز مجبور نخواهید بود برای کوتاه کردن مو هزینه کنید. جایزه!


بهترین مدل مو برای موهای نازک یا نازک >


3. کمی قرص بخورید

بیشتر مکالمات در مورد نظافت بر روی اصلاحات سطحی تمرکز می کنند (می دانیم، می دانیم، این یک میدان کم عمق است)، اما می توانید تغییراتی بیشتر از عمق پوست ایجاد کنید. علاوه بر تغذیه خوب، آبرسانی و نوشیدن آب فراوان، مکمل هایی در بازار وجود دارند که به شما کمک می کنند بهترین ظاهر را داشته باشید.

اگر به دنبال تقویت مو و ناخن خود هستید، Viviscal و Biotin دو گزینه محبوب هستند، در حالی که برندهایی مانند Perricone MD دارای بسته‌های دو روزه هستند که نه تنها پوست، بلکه مفاصل، استخوان‌ها و کمک به مبارزه با بیماری‌های قلبی و بیماری‌های قلبی را بهبود می‌بخشند. التهاب

همچنین ممکن است بخواهید پودر کلاژن را به برنامه روزانه مکمل خود اضافه کنید.

درست مانند شروع یک برنامه ورزشی، ابتدا باید این موارد را با پزشک خود بررسی کنید، اما مکمل ها راه آسانی برای ظاهر و احساس بهتر با حداقل تلاش هستند.

4. برخی از کارهای (سبک) را انجام دهید

در عصری که غول‌های رسانه‌ای مانند سایمون کاول به طور معمول بوتاکس می‌کنند و مدیران توانمند برای حفظ برتری خود، دست به کار می‌شوند. در نظر گرفتن یک روش غیر تهاجمی اگر اعتماد به نفس بیشتری به شما بدهد (و با سوزن مشکلی ندارید) هیچ اشکالی ندارد.

به علاوه، هیچ یک از تغییرات دائمی نیستند، بنابراین خطرات نسبتاً کم است.

راهنمای آرایش مردانه برای 50 سالگی، بوتاکس برای مردان

بوتاکس رایج ترین روش درمانی است، و احتمالاً قبلاً با مته در اینجا آشنا شده اید: مقدار کمی از آن در چین های عمیق (معمولاً بین چشم ها، خطوط اخم و اطراف پای کلاغ) تزریق می شود و به طور موقت عضله را منجمد می کند و کاهش می دهد. ظاهر شیاردار

پرکننده هایی مانند Juvederm و Restylane به معنای واقعی کلمه به پر کردن شکاف های عمیق تر (خطوط بینی تا لب ها یا زیر چشم ها) کمک می کنند تا ظاهری جوان تر داشته باشید. هر سه این درمان‌ها حدود هشت ماه طول می‌کشند، بنابراین اگر نتیجه را دوست دارید، مراقبت‌هایی لازم است.

جدیدترین نوآوری، Kybella، برای از بین بردن سلول های چربی زیر چانه شما طراحی شده است، و آن را به یک جایگزین آسان برای لیپوساکشن یا لیفت گردن تبدیل می کند و نتایج می تواند چندین سال باقی بماند.

معنی؟ شما می توانید آن چانه دوتایی را ببوسید خداحافظ.


آیا عادت نظافت گناه دارید؟ اجازه نده جلوت را بگیرد >


از راهنمای آرایش مردانه برای دهه 50 خود خرید کنید:

آیا آماده‌اید بیش از روال نظافت خود را ارتقا دهید؟

اکنون که راهنمای آرایش مردانه برای 50 سالگی خود را خوانده اید، بیایید در مورد لباس های شما صحبت کنیم! کمد لباسی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد زمان بزرگ، اما خرید برای آن همه لباس؟ نوعی زهکشی

اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن