درختان کفش مردانه: یک سبک ضروری

درختان کفش مردانه بال قرمز

هشدار خسته کننده: قرار است 300 کلمه در مورد درختان کفش مردانه برای شما بیان کنم.

چیزهای جذاب برای صبح جمعه شما، می دانم. اما اگر شما یک مجموعه ندارید، شما باید (و می دانید که من از این کلمه ساده استفاده نمی کنم!). در اینجا دلیل آن است.

این پسران بد ساده ترین راه برای افزایش عمر کفش های مجلسی شما هستند… و شما در حال خرید کفش های خوبی هستید که واقعاً برای مدتی می خواهید، درست است؟ این اکسسوری سخت کوش به حفظ فرم کفش و جذب رطوبت کمک می کند.بخوانید: عرق پاهای بدبو و آخر روز شما) که در غیر این صورت به چرم آسیب می رساند. چگونه؟ خوب، رطوبت اضافی می تواند باعث تغییر رنگ و ترک خوردگی مواد در هنگام خشک شدن شود. ناخالص، می دانم.

هنگام خرید ست خود، به دنبال مدل بدون لاک باشید. چوب ممکن است به زیبایی سایر نسخه های براق و صاف به نظر نرسد، اما درخت کفش شما رطوبت را بهتر جذب می کند زیرا چیزی بین سدر و داخل کفش شما وجود نخواهد داشت. به علاوه، این چیزها در کمد شما هستند، پس چه کسی واقعاً اهمیت می‌دهد، تا زمانی که کار انجام شود؟

به دنبال نسخه ای با پنجه دوشاخه و پاشنه کاملاً شکل باشید تا به بهترین شکل شکل پای خود را تقلید کند.

و در نهایت، نگران نباشید – من از شما نمی خواهم برای هر جفت کفشی که دارید، روی یک ست سرمایه گذاری کنید. شما فقط به یک درخت کفش نیاز دارید، زیرا زمان مهم استفاده از آن درست پس از پوشیدن یک جفت کفش است. وقتی به خانه رسیدید، کفش‌هایتان را بلغزانید و درخت کفش را برای چند ساعت در کفش‌هایی قرار دهید که ظاهر و بوی خوبی دارند – خوب، اگر خوب نیست، حداقل بد نیست.

// SHOP #SGAPPROVED SHOE TREES مردانه //


به من بگو:

آیا از درختان کفش استفاده می کنید؟ صادق باش!