خرید دوچرخه ثابت|دوچرخه ثابت خانگی و باشگاهی – کراس اسپرت

یکی از عواملی که دوچرخه های ثابت را از یکدیگر متمایز می سازد نحوه تنظیم قدرت در آن ها می باشد. افزایش شهرت «کلاس اسپین» به این معنی است که حالا امکان آن فراهم شده تا دوچرخه اسپینیگ خودتان را برای استفاده خانگی تهیه کنید. این مدل برای استفاده در ریتم ملایم و متحرک نگه داشتن مفاصل سفت بهترین است. دوچرخههای ثابت یکی از بهترین دستگاهها برای ورزش کردن در خانه هستند. به طور کلی استفاده از دوچرخه ثابت برای ورزشکارن و ورزش دوستان توصیه می شود و می توان با برنامه منظم و رعایت اصول ورزشی به تناسب اندام دلخواه رسید. دوچرخه ثابت برای چه استفاده می شود؟ یک دوچرخه ثابت ایستاده نیاز به فضای زیادی روی کف ندارد، چون بیشتر وقتِ تمرین به صورت عمودی روی دوچرخه نشسته یا ایستاده رکاب میزنید. یک مزیت کلیدی دوچرخه ثابت ایستاده این است که اکثرا قابلیت جمع شدن دارند. این کاملا به مدل دوچرخه ثابتی که استفاده میکنید و این که آیا قابلیت جمع شدن دارد یا نه، وابسته است. مرز بین دوچرخه های بچگانه و بزرگسال،این دوچرخه ها مورد استفاده توسط بچه های 9 تا 12 سال با قد 125 تا 140 است.اگر از قبل کودکان خود را با سیستم دنده آشنا کرده اید حالا زمان آن رسیده که بچه ها این سیستم را بطور حرفه ای تر بکار ببرند.

دنده عقب دوچرخه که در ایران به اسم شانژمان هم شناخته میشود از سه بخش اصلی همانند شکل بالا تشکیل شده است. روی دوچرخه نشسته، در حالی که به صورت لمیده نشسته اید پا جلوی بدن قرار میگیرد. از طرف دیگر، دوچرخه ثابت نشسته شما را در حالت خمیده قرار میدهد، پس حین خرید آن باید حواستان باشد که به فضای بیشتری نیاز دارید. کاربری این دوچرخه ها به چند نوع تقسیم می شود؟ محکم آنها را بچسبید، چند ثانیه صبر کنید و برای دیدن نتیجه خود به صفحه خرید دوچرخه ثابت تاشو نمایش نگاه کنید. اگر خیلی مطمئن نیستید، اطلاعات را در وبسایت سازنده چک کنید. ایمن بودن حین دوچرخه سواری قطعا خیلی مهم است. خیلی از دوچرخه های ثابت در دسته های خود حسگر ضربان تعبیه میکنند. دوچرخه ثابتی که جمع میشود، ایده خوبی برای وقتی است که در اتاق نشیمن از دوچرخه استفاده میکنید تا بعد از اتمام کارتان جلوی دست و پا نباشد.

آیا استفاده روزانه از دوچرخه ثابت مشکلی ندارد؟ آیا دوچرخه ثابت برای کاهش وزن مناسب است؟ خرید دوچرخه ثابت برای تمام کسانی که وقت حضور در باشگاه های ورزشی را به هر دلیلی ندارند، می تواند یک راه حل ایده آل جهت رسیدن به تناسب اندامی مناسب گردد. با نمایشگر ضربان قلب میتوانید شدت کار کشیدن از بدن خودتان را با دوچرخه ثابت پیگیری کند. سرعتهای کمتر برای ورزشهای کم شدت خوب است: استقامت قابل تنظیم یعنی میتوانید مقدار تلاشی که لازم است صرف کنید حتی در حین رکاب زدن آرام، تغییر خرید دوچرخه ثابت دست دوم همدان بدهید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که دوچرخه های ایستاده مرکزگرایی بالاتری دارند، پس شاید متوجه شوید برخی از آنها، مخصوصا مدلهای ارزانتر و کم استحکامتر، در سرعت های بالا احساس ناپایداری ایجاد میکنند. با انجام این حرکت باید سوزشی را در ران های خود احساس کنید. پاهایتان را قوی کنید: بدون این که به زانوهایتان فشار بیاورید از مزیت یک حرکت ایروبیک بهره ببرید.

حتی اگر با سرعت بالا در حال رکاب زدن باشید پایهی بدون لغزش مانع حرکت دوچرخه ثابت شما میشود. خم شدن به جلو در دوچرخه اسپینینگ نسبت به دوچرخه ثابت ایستاده آسانتر است. به طور معمول این سیستم به دو روش تسمه نمدی و مگنتی امکان پذیر است. دوچرخه ثابت هایی که از سیستم مبتنی بر ترمز استفاده میکنند معمولا از دوچرخه های مقاومت مغناطیسی ارزانتر هستند. البته این دوچرخه ثابت برای استفاده در باشگاه نیز مناسب است و برای افراد تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم کاربرد خواهد داشت. بسته به شدت تمرین و وزن بدن می توانید با یک تمرین ثابت دوچرخه سواری بیش از 600 کالری در ساعت بسوزانید. ورزش با دوچرخه ثابت در شدت بالا، می تواند به چربی سوزی و کاهش وزن کمک کند. ورزش کردن علاوه بر کمک به کاهش وزن، فواید بسیار دیگری نیز از جمله بهبود خلق و خو، استحکام بیش تر استخوانها و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماریهای مزمن دارد.