تام هالند استایل | چگونه مانند ابرقهرمان Spidey لباس بپوشیم

اعتراف می کنم، تام هالند نیست من مرد عنکبوتی (اندرو گارفیلد برای همیشه این تمایز را حفظ خواهد کرد). با این حال او بهترین لباس مرد عنکبوتی است.

متاسفم، اما این مورد بحث نیست.

اگر از طرفداران سبک شخصی این بازیگر 26 ساله بریتانیایی هستید (صرف نظر از اینکه او در رتبه بندی Spidey شما کجا قرار دارد)، ادامه مطلب را بخوانید.

در زیر، 4 نکته در مورد نحوه لباس پوشیدن مانند تام هالند:

1. لباس ها را با رنگ ها، بافت ها و الگوهای غنی جذاب نگه دارید

سبک تام هالند

هالند ممکن است برای استایل خارج از صفحه نمایش خود به همان اندازه که برای عاشقانه های خارج از صفحه نمایش با علاقه عشقی اش به روی صفحه شناخته می شود، شناخته شده باشد.

این به این دلیل است که وقتی او در اولین نمایش فرش قرمز شرکت می‌کند یا برای آخرین پروژه‌اش فشار می‌آورد Uncharted بازیگر مطمئن می شود که لباس سر تا پا او باشد در نقطه.

چیزی که لباس های هلند را بسیار به یاد ماندنی می کند این است او از افزودن جذابیت بصری به یک نگاه نمی ترسد.

به عنوان مثال، کت طرح دار روی ژاکت کش باف پشمی طرح دار در عکس وسط بالا کار می کند زیرا هر دو در یک خانواده رنگ قهوه ای هستند. او شبیه یک قرنیه سکسی به نظر می رسد، و من برای آن اینجا هستم.

آیا می خواهید از هلند پیروی کنید اما همه چیز را ساده نگه دارید؟ یک قطعه برجسته در بافتی غنی را انتخاب کنید، مانند ژاکت جیر قهوه ای در عکس بالا سمت راست.

بقیه لباس ها بسیار ساده برای بازسازی هستند – شلوار مشکی، کفش مجلسی مشکی، دکمه سفید. این کت است که کل ظاهر را به چیزی چشم نواز تر می کند.

بافت ها و رنگ های سبک تام هالند را بخرید:

2. آن را با استایل غیررسمی خود وارد نکنید

سبک کژوال تام هالند

حتی وقتی هالند خارج از ساعت است، لباس های او خاص و جالب به نظر می رسد.

چگونه ظاهر خود را به دست آوریم؟ اقلام مورد علاقه خود را در کمد خود مصرف نکنید. سپس دریابید که چگونه آنها را به روش های جدید و جالب بپوشید.

من عاشق نحوه پوشیدن مجدد اقلام هلند، مانند کفش های چینی جادار و کفش های کتانی نایک با نتایج کاملاً متفاوت هستم. ظاهر ژاکت در سمت چپ برای شب ملاقات عالی است، در حالی که لباس هودی غیررسمی برای انجام کارهای روزانه عالی است. مثلاً یک قهوه خوری!

لوازم سبک کژوال را بخرید:

3. یک خیاط خوب به اندازه یک ابرقدرت خوب است

سبک نمایش برتر تام هالند

اگر دوست دارید Spider-Man: No Way Homeبه سبک تیم SG، می‌دانید که او در آخرین تور مطبوعاتی جهانگردی حاضر شد و خود را نشان داد.

از آنجایی که این بازیگر مرد قد بلندی نیست (گوگل می‌گوید قد او 5 دقیقه و 8 سانتی‌متر است)، خیاطی مناسب کلیدی برای رسیدن به تناسب اندام است.

همانطور که از عکس های بالا می بینید، شلوار او دور مچ پا جمع نمی شود. کت‌ها کاملاً در شانه‌ها قرار می‌گیرند و آستین‌های او همیشه مقدار مناسبی از پیراهن لباس زیر را نشان می‌دهد.

با این حال، در واقع، این نکته برای مردان با قد کمتر از متوسط ​​(که برای رکورد 5’9 اینچ است) اختصاص ندارد. تهیه لباس متناسب با تناسب شما توصیه خوبی برای هر پسری است!

و خود را فقط به لباس های رسمی محدود نکنید.

بسیاری از وسایلی که در کمد شما آویزان می شوند و در کشوهای شما قرار می گیرند، از پیراهن های معمولی که از بالاتنه شما دور می شوند تا شلوارهای جین که کمی (یا خیلی) بلند هستند، از کمی اصلاح سود می برند.

به سبک تام هالند آراسته بخرید:

4. از درخواست کمک نترسید

تام هالند با زندایا

هالند اخیراً خود (آهم، ادعا شده است) استایلیست دوست دختر به تیم مد خودش.

لاو روچ به خاطر کمک به زندایا برای رسیدن به لیست های بهترین لباس هالیوود شناخته شده است. حالا او هم به هلند کمک می کند.

خبر خوب؟ برای کار با یک استایلیست خود، لازم نیست عضو انتقام جویان باشید (یا یک دوست دختر فوق العاده معروف داشته باشید).

با یکی از اعضای تیم SG یک جلسه استایل ویدیویی رزرو کنید و شما نیز می‌توانید به درخشش ارزشمند دنباله‌ای دست پیدا کنید.

همه تصاویر: پینترست