بهترین عینک آبی لایت مردانه

در هجده یا چند ماه گذشته چیزهای زیادی در مورد لباس پوشیدن برای کار تغییر کرده است. کمر کشی جایگزین دکمه ها و زیپ ها شده است. کفش های مجلسی بند بند را شکست می دهند. و آن گرمکن کمی چروکیده که در آن خوابیدی؟ به طور شگفت انگیزی برای (حداقل) اولین جلسه روز شما مناسب است.

یکی از بزرگترین تغییرات برای من، شخصا، این است که اکنون نمی توانم جلوی کامپیوترم بنشینم بدون اینکه عینک نور آبی بزنم. آیا آنها واقعاً کار می کنند؟ من دکتر نیستم! اما چشمان من در چند سال گذشته به آرامی به جهنم می‌رود، و آیا می‌توانم روی لوازم جانبی سرمایه‌گذاری کنم تا به (احتمالا) مبارزه با این زوال کمک کنم و در تماس‌های ویدیویی برای راه‌اندازی ظاهری زیباتر به نظر برسم؟ این یک بله از طرف من است، داوگ.

ما عینک های سبک آبی مقرون به صرفه مورد علاقه خود را برای بچه ها جمع کردیم. آنها را بپوشید زیرا از زخم شدن چشمان شما جلوگیری می کنند. آنها را بپوشید، زیرا وقتی آنها را از صورت خود جدا می کنید در حالی که در یک جلسه به نکته ای عالی اشاره می کنید، شما را باهوش و باحال نشان می دهند. فقط آنها را بپوشید.

در زیر بهترین عینک آبی لایت مردانه را بررسی کنید:

باکستر بلو

baxter blue Lane - عینک کوارتز لاک پشت آبی نور

قیمت: $$

SG می گوید: این برند احساس محکمی می کند و شیک به نظر می رسد، بدون اینکه ضربه زیادی به بودجه کمد لباس کار شما وارد کند. وقتی صحبت از بهترین عینک آبی لایت مردانه می شود، باکستر بلو باید در صدر لیست خرید شما باشد.

قیمت جفت بالا کمتر از 90 دلار است و در رنگ های ثابت و همچنین کهربای لاک پشتی و راه راه عرضه می شود.

جی کرو

عینک j.crew کریستالی شفاف نور آبی

قیمت: $

SG می گوید: عینک‌های نور آبی J.Crew جزو کم‌هزینه‌ترین عینک‌های این مجموعه هستند. جفت بالا فقط 39 دلار است.

می‌توانید انتظار داشته باشید که حساسیت آماده‌سازی J.Crew با قاب‌های سنتی و در عین حال شیک ظاهر شود.

هدف

عینک فیلتر کننده نور آبی خلبان را هدف قرار دهید

قیمت: $

SG می گوید: این قاب های فلزی ما را به یاد چیزی می اندازد که پل بتانی، وانداویژن ستاره (و رقیب SGMadness!)، با یقه یقه اسکی و ژاکت بمب افکن چرمی می پوشید.

خیلی بریتانیایی، خیلی باحال.

حالا، آیا همه می‌توانند لنزهای سبک هوانوردی را که عینک آفتابی نیستند، بردارند؟ نه، اما وقتی قیمت آنها فقط 12 دلار است، می توانید از راه سخت آن را پیدا کنید.

فلیکس گری، 95 دلار

عینک نور آبی فلیکس گری روبلینگ

قیمت: $$

SG می گوید: لنزهای فیلتر کننده نور آبی اختصاصی این عینک Felix Gray 90 درصد نور آبی پر انرژی و 50 درصد از کل نور آبی را بدون اعوجاج یا تابش نور فیلتر می کند.

ما قاب‌های استات لاک پشت قهوه‌ای روشن را دوست داریم، اگرچه اگر می‌خواهید جدی‌تر و پیچیده‌تر ظاهر شوید، رنگ تیره‌تر نیز خوب است.

ممنوعیت اشعه

عینک ری بن کلاب مستر نور آبی

قیمت: $$$

SG می گوید: قاب‌های سبک Clubmaster نمادین Ray-Ban برای یک سبک زندگی سنگین برای صفحه نمایش دوباره ابداع شده است.

این لنزهای شفاف بدون نسخه، 100٪ محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را با یک فیلتر نور آبی ترکیب می کنند و راحتی بصری را در همه شرایط نوری افزایش می دهند.