ایده های سرگرم کننده و تزئین پاسیو کوچک

یادداشت ویراستار: این قطعه در ابتدا در سال 2018 منتشر شد. بروزرسانی آن برای سال 2021 درست به نظر می رسید.!

ایده های تزئین پاسیو کوچک

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که “چگونه می توانم حیاط زندان متصل به آپارتمانم را به بهشت ​​تبدیل کنم؟” خوب من دارم! درست است – دختر شما بالاخره به یکی از حلقه های طلایی نیویورک رسید:

فضای بیرونی دارم

اما وقتی وارد خانه شدم؟ بیشتر شبیه یک قفس مرتفع به نظر می‌رسید تا یک فضای حیاطی دلپذیر که برای میزبانی یک ساعت خوش غروب آفتاب یا یک کلاهک شبانه دنج بهاری پس از سومین قرار عالی به شما اشاره می‌کند.

با این حال، هیچ مقدار حصار زنجیره ای، مدفوع کبوتر یا ریزه های مرموز نمی تواند رویای من را منصرف کند.

مصمم بودم او فقط همین است فضا. با کمی چربی آرنج، می‌دانستم که می‌توانم عینک‌های پاسیو خود را (به اصطلاح) بردارم تا زیبایی‌ای را که در تمام طول این مدت وجود داشت، آشکار کنم.

در حال حاضر، همانطور که با هر قوس سینمایی خوب، تحول یک سفر بوده است. یاد گرفتم…خیلی.

مثلا میدونستی؟ اگر از پایه استفاده نمی‌کنید، چتر بیسترو زیبای شما به عرض 6 فوت، در طول طوفان بادی خاص، از سوراخ خود در وسط یک میز در فضای باز بیرون می‌آید، از روی یک حصار به ارتفاع 6 فوت پرواز می‌کند، و خود را روی پشت بام یک رستوران کم حجم چهار طبقه پایین پرت می کند?

درسته!

با این حال، تقریباً در اواسط تابستان، همه چیز واقعاً شروع به تغییر کرد.

مبلمان شیک و راحت جایگزین صندلی های تاشو فرسوده شد. یک نخل گلدانی جایگزین گلدان پر از سنگ شد و یک سوسک مرده زیر آن قرار گرفت. من یک پایه چتر خریدم. به نظر کار خیلی بیشتر از لنزهای تماسی و جایگزینی یک قیطان کثیف با مدل موی شیک باب بود، اما در نهایت – تغییر کامل شد.

بعد، باران آمد. و باران آمد. و باران آمد.

این تابستان به نوعی بدترین و از نظر آب و هوا بود، اما بالاخره (در زمان روز کارگر؟!) من توانستم نوعی مهمانی «گرم کردن پاسیو» برگزار کنم که الهام بخش من شد تا در نهایت به هدفم برسم: اوج فصل سرگرمی در فضای باز در واقع است همین الان.

بنابراین، همانطور که به هفته‌های شاد اواخر تابستان و اوایل پاییز می‌رسیم، می‌خواهم چند برداشت داغ را در مورد اینکه چگونه می‌توانید بیشترین استفاده را از فضای بیرونی خود ببرید به اشتراک بگذارم. تخته پنیر را بشکنید، گل رز را روی یخ بگذارید و به خاطر خدا چتر را محکم کنید – وقت مهمانی است.

ایده های تزیین پاسیو کوچک

1. تنظیم Mise En Scene

بله بله، من در حال حاضر از فرانسوی استفاده می کنم.

این احساس زیبایی به من می دهد.

با این حال، قبل از اینکه به شما نشان دهم چگونه یک فضای مهمانی خوب ایجاد کنید، اولین چیز است.

ایده های تزئین پاسیو کوچک

صادقانه؟ خیلی غمگین است، درست است؟

مطمئناً پتانسیل وجود دارد، اما مبلمان نامتناسب و رشته‌هایی از چراغ‌های حواس‌پرتی که به طور تصادفی در اطراف حصار زنجیره‌ای آویزان شده بودند، وجود داشت.

ناگفته نماند که تعداد زیادی زباله تصادفی وجود داشت؟ بنابراین، من قبل از آوردن هر گونه مبلمان جدید، با یک تمیز کردن چشمه در فضای باز اصلی شروع کردم.

من میز ناهارخوری را نگه داشتم تا جایی مناسب برای غذا خوردن داشته باشیم، اما همه چیز باید می رفت!

برای اینکه بفهمم چه جوری می‌خواهم ایجاد کنم، با افراد خوب کار کردم مقاله– یک شرکت مبلمان مستقیم به مصرف کننده که باید درباره آن بدانید.

با هم یک کاناپه سه نفره، یک میز قهوه‌خوری و دو صندلی استراحت انتخاب کردیم تا یک پاتوق آرام ایجاد کنیم که من و هم اتاقی‌ام می‌توانیم دوستان را سرگرم کنیم و با مهارت‌های خود در مونتاژ تخته پنیر آنها را خیره کنیم. شبیه یک اتاق نشیمن در فضای باز است که وقتی یک آپارتمان شهری کوچک دارید، مانند یک هدیه گرانبها به نظر می رسد!

فضای کوچک در فضای باز سرگرم کننده

مبلمان: صندلی سالن دیزی | مبل آرکا | میز اورا

کاناپه خیلی عمیق و راحت است من این کار را بعضی شب ها انجام می دهم که شام ​​و لپ تاپم را بیرون می آورم تا بتوانم تماشا کنم. نوع پررنگ و در حین استراحت روی آن سالاد بخورید.

اما، قطعات برجسته برای من واقعا صندلی های دیزی هستند. آنها به قدری متمایز هستند که به لطف شکل دایره ای سرد و ظاهر غیرمتعارف خود صادقانه تمام نمای پاسیو را مشخص می کنند. بعلاوه، فوکوس خودکار راحت و ظاهری دارند واقعا خوب در اینستاگرام

برای اینکه محل نشستن در فضای باز شما واقعاً به هم نزدیک شود، یک فرش در فضای باز در نظر بگیرید. آنها با کمترین تلاش رنگ و پیچیدگی را اضافه می کنند، به علاوه مجموعه ای از گزینه های مقرون به صرفه در آمازون وجود دارد، مانند این گزینه های واقعا دوغ از زیستگاه فاب.

2. سایه کلید است

برای ناهارخوری، چند تغییر ساده میز را کاملا متحول کرد. من از شر صندلی‌های تاشو نه چندان زیبا خلاص شدم و چهار چهارپایه Poly & Bark را که در آمازون پیدا کردم جایگزین کردم.

با این حال، قطعه مقاومت – ببینید، هنوز هم با فرانسوی احساس می کنید – چتر پاسیو Galtech 6 با رنگ بوم طبیعی زیبا است.

این یک تغییر کامل بازی است، و همراه با چهارپایه های سفید واقعاً میز شیشه ای غیرقابل توصیف را ارتقا داد. به علاوه، داشتن یک نقطه سایه در گرمای بی رحمانه تابستان نیویورک ضروری است. من اغلب صبح ها آن را باز می کنم و با قهوه و کامپیوترم بیرون می نشینم تا ایمیل ها را قبل از رفتن به دفتر چک کنم.

3. روشنایی حتی *بیشتر* کلید است

ایده های سرگرم کننده پاسیو کوچک

چه بخواهید دوست خانمی را که برای اولین بار به بالش می‌آورید تحت تأثیر قرار دهید، یا فقط برای باربیکیوی بعدی خود حال و هوای خوبی داشته باشید، نورپردازی ضروری است.

برای پاسیو خود، چیزها را با دو رشته کمی عجیب و سرگرم کننده نگه داشتم چراغ های رشته ستاره و دو رشته که شبیه فانوس های فلزی کوچک هستند. با این حال، می‌توانید با یک رشته بسیار بلند از لامپ‌های ادیسون، کارها را بسیار ساده نگه دارید این رشته 50 فوتی من در آمازون فقط 32 دلار پیدا کردم.

علاوه بر این، مادرم مرا به نبوغ تبدیل کرد شمع های بدون شعله– باتری‌های آن‌ها برای همیشه دوام می‌آورند و بسیار ایمن‌تر از داشتن شعله باز هستند. آنها را در وسط میز و voila گروه کنید، جو لحظه ای.

***

برگزاری یک مهمانی موفق در فضای باز

هنگامی که مبلمان خود و حال و هوای کلی چیدمان فضای بیرون خود را تهیه کردید، وقت آن است که دعوت نامه ها را ارسال کنید و شروع به آماده سازی برای یک شب به یاد ماندنی زیر ستاره ها کنید… یا درخشش پنجره های آپارتمان دیگران…

1. با یک وعده غذایی به سبک Potluck تقسیم کنید و پیروز شوید

این نکته ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما به هر حال در صورتی که میزبانی زیادی در خانه خود نداشته باشید، قابل تکرار است.

مگر اینکه مسئولیت خرید و تهیه غذا و نوشیدنی کافی برای همه دوستان خود را بر عهده بگیرید-از آنها بخواهید که مشارکت کنند.

در پایان، باید به اندازه کافی نوشیدنی و چند لقمه سبک بنوشید تا مهمانان اول به آنجا بروند. از آنجا، کمی به مهمانان خود تکیه کنید تا برخی از پیش غذاها و نوشیدنی ها را به راحتی به اشتراک بگذارید.

اگر ضرر دارید، من معمولاً با یک بشقاب پنیر و گوشت پخته شروع می‌کنم و آن را با چند دسته انگور سبز و چند کاسه با خوراکی‌های کوچکی مانند بادام و کورنیشن تزئین می‌کنم.

برای نوشیدنی‌ها، من دوست دارم برای نوشیدنی‌ها شرایط لازم را داشته باشم aperol spritzes یا مورد علاقه شخصی من در تابستان، یک “استیگلریتا” برای ارائه به مردم هنگام ورود.

فضای کوچک سرگرم کننده در فضای باز
مقاله مبلمان پاسیو

از آنجایی که می خواهم همه شما را تشویق کنم که فراتر از کیسه چیپس یا وان هوموس فکر کنید (ببخشید، اما اینها هستند خیلی لنگ)، در اینجا تعدادی از دستور العمل های تابستانی فوق العاده ساده مورد علاقه من است که می توانید به عنوان میزبان از آنها استفاده کنید. یا یک مهمان – بدون توجه به مهارت های آشپزی شما:

تنقلات سرگرم کننده در فضای باز

2. ایجاد ایستگاه برای اختلاط بهینه

ایستگاه های تفریحی در فضای باز

پاسیو کوچک من فضای کافی برای دو «فضای آویزان» دارد، بنابراین وقتی شب گذشته دوستانی داشتم، میز ناهارخوری را به عنوان قسمت بار تعیین کردم و همه غذاها را روی میز قهوه قرار دادم تا مردم بتوانند به راحتی دور هم جمع شوند و به راحتی چرا کنند. .

ایجاد «ایستگاه‌های» مانند این باعث می‌شود افراد در اطراف حرکت کنند و صحبت کنند و از جمع شدن همه مهمان‌ها در یک منطقه جلوگیری می‌کند. اینکه منطقه ای را به عنوان پیست رقص تعیین کنید به شما بستگی دارد.

3. خلق و خوی را با لیست پخش عالی دستکاری کنید

شما بچه ها فکر نمی کردید که من بدون موسیقی حال و هوای شما را در حالت آویزان رها کنم، نه؟ اگر من را در توییتر دنبال می کنید (یا پست های قبلی SG را خوانده اید این و این) می دانید که من عاشق ساختن لیست های پخش هستم. و بیشتر از آن، من عاشق استفاده از آنها در زمانی که افراد زیادی دارم، هستم.

پاسیو SZN” لیست پخش سرگرم کننده مورد علاقه من در فضای باز است. آن را هدیه من به شما در نظر بگیرید.

این شامل مجموعه‌ای وسیع و گسترده از آهنگ‌هایی است که فکر می‌کنم دوست داشته باشید. فکر کنید: Childish Gambino and the Aces، به Savoir Adore و Charlie Puth. او محدوده را دارد!

به یاد داشته باشید: موسیقی مناسب می تواند حال و هوای یک مهمانی را کاملاً تغییر دهد، پس عاقلانه انتخاب کنید.

آهنگ‌های موجود در این فهرست پخش ابتدا همه چیز را شاداب نگه می‌دارند، سپس به آن حال‌وهوای خنک و پس از غروب می‌روند.

***

خط پایین؟ بچه ها این شب های گرم در فضای باز را هدر ندهید. به خصوص امسال. ما سخت کار کرده ایم تا بتوانیم آنقدر امن باشد که بتوانیم جمع شویم.

بنابراین، یک ساعت شاد جمعه شب را برای دوستان و همکاران خود میزبانی کنید. آن دختر ناز را برای یک کلاه شبانه در حیاط خلوت خود در زیر آن چراغ های چشمک زن که دقیقاً برای این منظور به زحمت آویزان کرده اید دعوت کنید. تو متوجهش شدی!

// خرید مبلمان کوچک پاسیو #SGapproved //

باشه نوبت توست

به اینستاگرام سر بزنید و با نکات سرگرمی مورد علاقه خود در فضای باز به DM ما ضربه بزنید.