استعداد دنیوی با قلب فولاد در Echt Coffee در پیتسبورگ

جرقه‌ها به پرواز در می‌آیند و به معنای واقعی کلمه و به معنای واقعی کلمه در Echt Coffee House، یک کافه و اغذیه فروشی جدید در محله Mount Oliver در پیتسبورگ، ارتباطات ایجاد می‌شود.

استعداد دنیوی قهوه

کسب و کار جدید قهوه تقریباً نیمی از تأسیسات سه سطحی 15000 فوت مربعی را اشغال می کند که در غیر این صورت به کارگاه های آهنگری، جوشکاری، چرم، پارچه، سرامیک، چوب و شیشه خدمات طراحی Echt اختصاص داده شده است.

نوار سرویس قهوه در داخل خانه از ورق های فولادی نورد گرم جوش داده شده است که صیقل داده شده و موم شده اند و در عین حال مقیاس آسیاب را برای بافت و رنگ بیشتر حفظ می کنند.

شمارنده دوم برای تهیه غذا، ساخته شده در داخل از کورین و فولاد خام، به عنوان نمونه کار طراحی جزیره آشپزخانه خانه برای پروژه های بازسازی خانه ارائه شده توسط Echt عمل می کند.

آشپزخانه قهوه

جیمز تایلر، یکی از مالکان Echt، به Daily Coffee News گفت: «پیش‌خوان اسپرسو، پیش‌خوان غذا، سیستم‌های کابینت‌های دیواری و غیره در واقع به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نشان دهند قهوه‌خانه‌های دیگر ممکن است مایل باشند برای مکانشان چه بسازیم». این دلیل دیگری بود که چرا ما همه این ویژگی‌های کاربردی را در پیش‌خوان اسپرسوی خود قرار دادیم، مانند یک دستگاه آب گازدار در کنار دستگاه پخش‌کننده آب معدنی.»

روی سطح استیل قهوه‌بار، ایستگاه‌های باریستای دوتایی متشکل از سیستم‌های اسپرسو زیر پیشخوان ماوام، تامپرهای اتوماتیک Compak Cube و جعبه‌های ضربه‌ای و سینک فرورفته، با یک ایستگاه برای بستنی خانگی در بین آن‌ها نصب شده است. پیشنهادات همچنین شامل سرویس خرید قهوه سنتی ترک است.

آسیاب های Mahlkönig غرق شده در پیشخوان به علاوه قطره چکان های قدیمی آلمانی Melitts مربوط به دهه های 1930 و 1960 که برای بریختن استفاده می شد به عنوان یادآور ریشه های اروپایی Gerlach است.

گرلاخ، دکترای دکترا و دکتری که تقریباً 20 سال پیش توسط دانشگاه پیتسبورگ استخدام شد، گفت: «Malkönig که از آلمان آمده است، شرکت آسیاب منتخب است. «در خانه خود در برلین، ما یک ماهلکونیگ تجاری دهه 1960 داریم. ما هنوز پیوندهای محکمی با برلین داریم، و قهوه خانه ما از قهوه خانه های اروپایی، مانند سرویس میز، غذاهای بیسترو، الهام گرفته شده است.

دانه های قهوه در آشپزخانه

هر چقدر هم که پیشنهادات در Echt گسترده و دقیق باشد، اما در نهایت برای Gerlach که استاد تمام وقت جراحی و مهندسی زیستی در Pitt است، به یک “سرگرمی” تبدیل می شود. در همین حال، تایلر از حرفه پرستاری بازنشسته شده است تا تمام وقت خود را بر اداره کافه، کارخانه تقطیر و عملیات کباب کردن داخل خانه متمرکز کند.

تایلر به دی سی ان گفت: «من و جورگ زیاد سفر کردیم و از فرهنگ قهوه در آفریقا، خاورمیانه و اروپای غربی و شرقی از جمله منطقه مدیترانه لذت بردیم. ما خاطرات زیادی را در فضای داخلی نیز قرار دادیم. مانند مصر، مردم از این میزهای کاربردی، کوچک اما بلند، یک نفره قهوه فوری یا چای استفاده می کنند که چهار پایه دارند. تنها سه پاهایی که تا به حال دیده‌ایم و بیشتر دوستشان داشتیم، در قهوه‌خانه و چای‌خانه El Fishawy در قاهره قدیم هستند، احتمالاً قدیمی‌ترین قهوه‌خانه در سراسر جهان که هنوز فعال است. ما کپی این میزها را برای مکان خود ساختیم.

تایلر در دسته‌های 1.5 کیلوگرمی با استفاده از کنترل‌های دستی برشته‌کننده بستر مایع Coffee Crafters Artisan که توسط قفسه‌های دیواری مدولار نگه داشته می‌شود، برشته می‌کند.

قهوه برشته شده

تایلر گفت: «آهسته برشته کردن» واقعاً یک اصطلاح رایج نیست، اما ما با تجهیزات خود رفتیم تا با سرعت کمتری به سمت برشته کردن برویم. سرخ کردن دسته‌ای کوچک همچنین به ما این فرصت را می‌دهد که منتظر روزهای مورد نیاز برای گاززدایی CO2 باشیم، اما از این چند روز گذشته نگذریم و از زمان‌های ذخیره‌سازی بیش از حد برای تازگی خودداری کنیم.

تایلر همچنین باریستاها را آموزش می‌دهد تا در برنامه‌های برشته‌شده مکرر دسته‌ای کوچک مشارکت کنند، که در اواخر تابستان امسال برای عرضه کیسه‌های خرده‌فروشی 250 گرمی قهوه بوداده رشد خواهد کرد.