از ارسال چه چیزی می ترسید؟

گاهی اوقات نمی توانید مطمئن باشید که چیزی را دوست دارید تا زمانی که آن را امتحان کنید.

اس جی می خواهد بداند

{یادآوری عالی از فروشگاه Etsy با نام مناسب Today Sunshine}

اگر در ساعت 8 صبح خوب ظاهر شوید و به دوست دختر DOT COM دستور دهید، احتمال زیادی وجود دارد که برخی چیزهایی را که به نظر می رسد غیرفعال هستند، ببینید.

جمله ای که به طور ناگهانی و بدون هیچ مفعولی پس از فعل به پایان می رسد. حروف بزرگ کلمات مزخرف مانند TK و RE.

دلیلش این است که من عادت (بد) این را پیدا کرده ام که آخرین بررسی خود را فقط از یک قطعه انجام دهم بعد از داستانی پخش شد

احتمالا فوق العاده کارآمد یا حرفه ای نیست، درست است؟ در دفاع از من، برای تازه نگاه کردن به یک محصول باید گفت، بعد از حمل شده است از طریق شما چشم ها. در جهان. منو حس میکنی؟

معمولاً وقتی قطعه‌ای را زنده می‌بینم، متوجه چیزهایی می‌شوم که دوست ندارم – جمله‌ای که به طرز ناخوشایندی بیان می‌شود، قالب‌بندی کاملاً غیرفعال است – که به سرعت آن‌ها را تغییر داده و به‌روزرسانی می‌کنم. یک ضربه سریع به دکمه “رفرش” و (عملا) هیچ کس عاقل تر نیست.

گاهی اوقات تغییرات کمی بیشتر است … آه، فشار دادن.

چرا؟ خب، من شناخته شده‌ام که ایده‌ای برای خودم به تعویق می‌اندازم تا زمانی که احساس فوریت پیدا کنم. همانطور که در، “خوب، دیگران در حال حاضر به این موضوع نگاه می کنند، بنابراین من واقعا باید آن را برطرف کنم [whatever gaping hole the story still has] (اگر کنجکاو هستید، TK به این معنی است که کپی می آید، در حالی که RE خلاصه نویسی شخصی من برای “بازنویسی این جمله زباله، مگان” است).

تا زمانی که ما هستیم توییت کردن در مورد استوری آن روز، یا انتشار آن در استوری های اینستاگرام، همه چیز درست شده است و به نظر می رسد بدبین است.

خب به هر حال امیدوارم

من این استراتژی را اتخاذ کردم نه به این دلیل که تنبل یا شلخته هستم – اگرچه مطمئناً، گاهی اوقات من هر دوی اینها هستم – بلکه به این دلیل که نمی خواهم ایده کمال من را از آن باز دارد. حمل دریایی.

مفهوم “حمل و نقل” (و ترس بعدی از انجام آن) از نویسنده/کارآفرین/شخص دیجیتال ست گودین. برای انتشار، ارائه یک گزارش، یا مطرح کردن یک ایده در یک جلسه – همه آنها اشکال مختلف حمل و نقل هستند.

گودین در مورد این صحبت می‌کند که چگونه مقاومت در برابر حمل و نقل از درون شما می‌آید و کار «مغز مارمولک» شما است، بخش ماقبل تاریخ ساقه مغز شما که برای همیشه مراقب دشمنان است. این هنوز در دوران ماقبل تاریخ زندگی می کند، زمانی که دشمنان می خواستند شما را بکشند، به طوری که آن بخش مغز می خواهد که شما مورد توجه قرار نگیرید.

از خلاقیت متنفر است و از شکست متنفر است، زیرا هر دو باعث می شوند مردم متوجه شما شوند.

مغز مارمولک نقش مدافع شیطان را بازی می کند و به شما پیشنهاد می کند که از هر چیزی که به ذهنتان خطور می کند، مردم متنفر خواهند شد، پس چرا آن را برای خود نگه ندارید؟

مغز مارمولک خوب است، اما سال 2018 است و دیگر لازم نیست برای زنده ماندن بی توجه باشید.

بهبود استایل شخصی شما – از لباس هایی که می پوشید تا غذاهایی که می پزدید – می تواند به طور مشابه با ترس حمل و نقل متوقف شود. گاهی اوقات تا زمانی که از در خارج شوید و شروع به دریافت بازخورد کنید، نمی‌دانید که لایه‌بندی آن پیراهن زیر ژاکت زیر آن کت بلیزر خوب به نظر می‌رسد. شما آن را در نور روز می بینید، از کنار ویترین فروشگاه ها می گذرید که در آنجا نگاه خوبی به شما می پردازد.

و بازخورد دیگران را نیز دریافت می کنید. چه با صدای بلند («هی قهرمان، امروز خوب به نظر می‌آییم»)، یا ابرویی جذاب از طرف یک همکار معمولاً گربه‌باز.*

*آره، درست است، در این مثال، شما ظاهر خوبی دارید هر دو موقعیت ها…این سایت من است. من می توانم آنچه را که می خواهم بگویم.

به طور مشابه، تا زمانی که شروع به دویدن نکنید، نمی دانید چقدر می توانید بدوید. تا زمانی که دستور پخت را دنبال نکنید و شروع به تفت دادن نکنید، نمی دانید می توانید یک وعده غذایی کامل درست کنید یا خیر. شما نمی دانید که آیا مقاله ای را نوشته اید یا خیر تا زمانی که آن را در وب سایت خود قرار دهید.

از آنجا، می‌توانید «محصول» خود را (هر چه که ممکن است) برای نتایج بهتر تغییر دهید… تقریباً بلافاصله. به این ترتیب، دفعه بعد که تقریباً مطمئن شدید نتایج بهتری خواهید گرفت. پس از همه، شما نمی توانید بدتر شوید، درست است؟

برای من، یادآوری ارزشمندی است که نباید در اولین حرکت از دروازه انتظار کمال را داشته باشید. مانند آن استعاره ورزشی مشکوک، که احتمالاً به زودی آن را اصلاح خواهم کرد.

به من بگو:

از ارسال چه چیزی می ترسید؟ برای گذر از این ترس چه کاری می توانید انجام دهید؟