خرید اولین کت و شلوار: آنچه باید بدانید

خرید اولین کت و شلوار یکی از آداب ورود به بزرگسالی است که به نظر می رسد برای همیشه در ذهن شما باقی می ماند.

من اولین کت و شلوارم را به یاد می آورم … همانطور که بود، خوب، اجازه دهید فقط گفتن دیروز. ناو با نوارهای نازک آبی و خاکستری، من آن را با پیراهن دکمه‌دار در یک نمایشگاه کار در نیویورک به‌عنوان یک دانشجوی ارشد در کالج برای اشتغال پردرآمد پوشیدم. شلواری که درست بالای مچ پا درست شده بود، به سختی یک جفت پاشنه بچه گربه که بالاترین قد را داشتند که هنوز هم می توانستم راحت راه بروم، می برد.

خوب، می‌دانم که آخرین بیت برای بچه‌ها چندان قابل ربط نیست… از من شکایت کنید که سعی کردم برای شما تصویری در اینجا ترسیم کنم!کت و شلوار استارتر کنت کول

خط پایین؟ احساس می‌کردم یک میلیون دلار پول دارم، و خوشحالم که برای پیدا کردن یک حرفه‌ای وقت گذاشته‌ام لک که به نظر مدرن و متناسب با سیلوئت من بود.

اگر شما هستید به زودی اولین کت و شلوار خود را بخرید، دیگر نگاه نکنید. ما تو را داریم انتقال از کالج به “دنیای واقعی” می تواند دردسرساز باشد. شما باید قبل از ظهر بیدار شوید، مانند زیاد. شما باید شروع به پرداخت برای چیزها کنید. و قطعاً نمی توانید هر روز شلوار و کلاه بیسبال بپوشید. کمد لباس شما برای چند سال آینده (حداقل) تحت تعمیرات اساسی قرار خواهد گرفت، اما اول از همه؟ شما به یک کت و شلوار نیاز دارید. حتی اگر برای شغلی در یک محیط کاری سنتی محافظه کارانه برنامه ریزی نمی کنید، برای مصاحبه های شغلی خود می خواهید. از کجا شروع می کنید؟ البته همینجا

چه در ماه مه فارغ التحصیل شوید، چه برای دوره های کارآموزی پاییزی با رزومه ای که مهارت هایتان را در اسکوپ زدن بستنی نشان می دهد درخواست دهید، یا به سادگی تا جایی که می توانید قبل از گاز گرفتن گلوله در بزرگسالی منتظر بمانید. هیچ زمان بهتری برای تن دادن وجود ندارد

در هنگام خرید اولین کت و شلوار باید به دنبال آن باشید:

اولین کت و شلوار شما باید چه رنگی باشد؟

رنگ کت و شلوار اول شما بسیار مهم است. خالد ریهاوی، یک کارشناس ارشد در دانشگاه پارک دانشگاه پنسیلوانیا، گفت که هنگام خرید اولین کت و شلوار خود چیز زیادی نمی دانست، او “فقط می دانست که باید تاریک باشد.” دقیقا. ما در جای دیگری به این موضوع پرداخته ایم، اما قطعا تکرار می شود…برای اولین کت و شلوار خود، به سراغ کت و شلوار آبی یا زغالی بروید.

کت و شلوار در هر دو رنگ حرفه ای به نظر می رسد، اما نه بیش از حد رسمی، و شما می توانید کت و شلواری را در یکی از این سایه ها به راحتی با پیراهن ها، کراوات ها و کفش های مختلف بپوشید. رفتن به مصاحبه با کت و شلوار مشکی نشان‌دهنده سطحی از رسمی است که احتمالاً به دنبال آن نیستید (مگر اینکه برای شغلی به عنوان پیشخدمت، شاید؟ یا کارگر خانه تدفین درخواست دهید..)، در حالی که کت و شلوارهای رنگ روشن‌تر می تواند بیش از حد معمولی به نظر برسد و مگر اینکه جایی زندگی می کنید که در تمام سال گرم باشد، کت و شلوار با رنگ روشن تر آنقدرها هم همه کاره نیست.

نکته جالب در مورد کت و شلوار سرمه ای یا خاکستری این است که می توانید آن را بارها و بارها بپوشید (و بر فراز و بر فراز و بر فرازبه هر حال با گذشت زمان، آن را تبدیل به یک سرمایه گذاری محکم می کند.

برنامه‌ریزی کنید که این کت و شلوار در کمد شما تبدیل به یک جزء اصلی شود، زیرا آن را برای محل کار و عروسی تا قرار ملاقات می‌کشید.

سبکی که هنگام خرید اولین کت و شلوار باید به آن توجه کنید

هنگام خرید اولین کت و شلوار، آن را محافظه کارانه نگه دارید. در بالا، یک ژاکت دو دکمه با یقه ناچ استاندارد حرفه ای در نظر گرفته می شود و برای اکثر پسرها خوب به نظر می رسد. مطمئن شوید که یقه آن خیلی بالا نچرخد و مقدار مناسبی از پیراهن و کراوات هم در گردن و هم در سرآستین خودنمایی می کند.

برای شلوارتان، ببینید که در یک جفت جلو صاف، برخلاف چین‌دار، چقدر احساس راحتی می‌کنید. ممکن است در ابتدا تنگ‌تر به نظر برسند، زیرا شما واقعاً به پوشیدن شلوارهای مجلسی عادت ندارید، اما به ما اعتماد کنید. هنگامی که وارد «دنیای واقعی» شوید و ببینید که اکثر مردان جوان (خوش لباس) شلوارهای جلوی صاف را تکان می دهند – نه چین دار – اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

چگونه اولین کت و شلوار شما باید مناسب باشد

کلید احساس اعتماد به نفس در اولین کت و شلوارتان؟ مناسب.

بسیاری از مردانی که در بازدید افتتاحیه خود به فروشگاه کت و شلوار مراجعه می کنند، اندازه ای را انتخاب می کنند که در واقع همینطور است خیلی بزرگ. و هی، متوجه شدیم! رفتن از پوشیدن عرق ریز به کلاس روزانه به تکان دادن کت و شلوار و کراوات بسیار سخت است. اما مشکل اینجاست…که نمی کند یعنی باید کت و شلواری بخرید که احساس کنید شلوار ورزشی پوشیده اید.

در عوض، تناسب کلی کت و شلوار اول شما باید به بدن شما نزدیکتر شود. ژاکت باید راحت و در عین حال راحت باشد.

لطفاً این کار را انجام ندهید که یک فرد نامرئی را در آغوش می گیرید تا بتوانید بروید، “می بینید؟ خیلی تنگ است.»

قول می‌دهم، در آغوش گرفتن خرس با کت و شلوار زیاد انجام نخواهید داد، بنابراین نیازی نیست که بتوانید آن حرکت را با راحتی کامل انجام دهید.

در پایین، شما می خواهید فقط کوچکترین شلوار خود را بشکنید (اینجا به چه شکل است). موادی از شلوارهای بسیار بلند و پرزرق و برق دور مچ پا جمع شده است نه یک نگاه خوب اگر پاهای بلندی دارید، می توانید سرآستین را انتخاب کنید، اگرچه در SG HQ ما تمایل داریم کت و شلواری بدون سرآستین را مدرن تر ببینیم.

***

همه اینها را فهمیدید؟ بیایید یک بار دیگر به آن بپردازیم و در مورد لوازم جانبی نیز نظراتی را لحاظ کنیم.

در زیر، شش مولفه یک ظاهر کاملاً مناسب:

کت و شلوار استارتر کنت کول

  1. چین ها را به پدرت بسپار (ببخشید بابا). شلوارهای صاف و باریک را انتخاب کنید که به ظاهر شما خطوط تمیز و حالتی صیقلی می بخشد.
  2. یادت باشه ببوس (آن را ساده نگه دارید، استود). یک ژاکت تک سینه با برگردان ناز تیز و شیک به نظر می رسد و هرگز از مد نمی افتد.
  3. برای یک کیت کت و شلوار اولیه، نمی توانید با یک پیراهن سفید شفاف اشتباه کنید.
  4. نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک، یک کراوات خوب بی نهایت همه کاره است.
  5. برای داشتن حالتی حرفه ای و شیک، کمربند را انتخاب کنید که با کفش شما هماهنگ باشد. نگران نباشید، لازم نیست سایه ها دقیقاً مطابقت داشته باشند، فقط هماهنگ کنید.
  6. آن را از Team SG بگیرید… بند راهب دوتایی (یا “راهب دوبله”) یک کلاسیک مدرن است که سزاوار جایگاهی در ردیف کفش‌های مردانه است.

هنگام خرید اولین کت و شلوار از کجا خرید کنیم

از امتحان کردن نترسید زیاد از کت و شلوار در زیاد از اندازه‌ها (از جمله معمولی، بلند و کوتاه) تا ببینید کدام یک برای شما مناسب‌تر است. حتی اگر پدرتان، فروشنده یا هرکسی که با او به خرید رفته اید، اولین چیز را بگوید. در حقیقت، بخصوص اگر این اتفاق بیفتد آنها احتمالاً فقط می خواهند خرید را متوقف کنند و بروند ناهار بخورند.

سام شی، مالک شرکت کت و شلوار سفارشی 9خیاط می‌گوید: «بزرگ‌ترین اشتباهی که مردان هنگام خرید کت و شلوار مرتکب می‌شوند این است که برندهای مختلف را امتحان نمی‌کنند.»

برای مثال، J. Crew ممکن است بهتر از Brooks Brothers برای شما مناسب باشد، اما اگر هر دو را امتحان نمی‌کردید، این را نمی‌دانستید. و به دنبال مارک هایی باشید که کت و شلوار را به صورت جداگانه می فروشند. اگر این چیزی است که شما نیاز دارید، می توانید سایزهای متفاوتی در کت نسبت به شلوار بگیرید.

اما فکر نکنید که یک کت و شلوار رک مانند یک دستکش به شما می آید. به احتمال زیاد برای انجام تنظیمات کوچک باید آن را به یک خیاط ببرید. این ترفندهای کوچک تفاوت زیادی در ظاهر – و بنابراین احساس – در کت و شلوار ایجاد می کند. از این مرحله غافل نشوید.

کت و شلواری مانند این شما را برای بسیاری از موارد به عنوان یک بزرگسال می پوشاند، از اولین مصاحبه تا عروسی دوستان شرط می‌بندیم از اینکه هر چند وقت یک‌بار متوجه می‌شوید که آن را انجام می‌دهید، متعجب خواهید شد.

> پنج راه برای پوشیدن کت و شلوار زغالی را بررسی کنید