بهترین کفش های کتانی مردانه و نحوه پوشیدن آنها

در کودکی احساس می‌کردم کفش‌های کتانی بلند به شدت برای زمین بسکتبال هستند. به عنوان یک فرد بالغ؟ من می گویم، بازی ادامه دارد.

به راستی، اگر امسال فقط یک کفش به کمد لباس بهاری خود اضافه کنید، بگذارید تاپ بلند باشد.

وجود دارد بنابراین بسیاری از موارد خوب برای انتخاب، اما تیم SG برای آسان کردن خرید، فهرست را به سه مورد دلخواه ما محدود کرد.

یا حداقل، آسان تر. احتمال زیادی وجود دارد که شما هر سه را بخواهید.

ما حتی چند لباس را در زیر قرار دادیم تا به شما کمک کند چگونه کفش‌های جدید (مورد علاقه) خود را با بقیه محتویات کمد خود بپوشید.

هر کفش کتانی حال و هوای بسیار متفاوتی دارد، و ممکن است از اینکه بیرون بپرد و زنگ بزند، تعجب کنید. من را بپوش!

در زیر، 3 بهترین کفش کتانی بلند مردانه که در حال حاضر باید بپوشید:

1. Nike Blazer Mid Vintage

اگر به دنبال یک کفش ورزشی شیک هستید، متوقف کردن. عبور نکن برو. 200 دلار جمع نکنید. مگر اینکه برای این کفش های کتانی خرج کنید (نگران نباشید، چیزهای اضافی خواهید داشت).

کفش کتانی نایک در حال حاضر یک بازگشت به عقب است – این سبک به معنای واقعی کلمه با نام اواسط سال 77 وینتیج پس از پیشنهادات اولیه این برند برای زمین بسکتبال نامیده می شود – اما کاملاً جوان است.

خیلی جواندر واقع، بچه هایی که قبل از دهه 1990 به دنیا آمده اند، ممکن است مطمئن نباشند که می توانند آنها را از بین ببرند یا خیر.

نگران نباشید، شما می توانید. فقط بقیه لباس خود را آرام نگه دارید.

نگاهی که می روید این نیست، جاستین بیبر در تور. این است من دارم میرم دیدن جاستین بیبر در تور… مطمئناً من فقط با دوست دخترم تگ می کنم، اما، هی، آن مرد چند نفری دارد.

2. Vans Sk8-Hi

یکی دیگر از کفش‌های کتانی جوانی که تقریباً هر مردی می‌تواند آن را بپوشد. نه، نیازی نیست که تا به حال اسکیت بورد داشته باشید، اسکیت بورد سوار شده باشید، یا در ویدیوهای خانگی دیگر افراد در حال اسکیت بورد نشسته باشید تا امروز ون بپوشید.

تیم ما سبک جیر را می پسندد، زیرا به نظر می رسد کمی برجسته تر است، اما شما همیشه می توانید با بوم آزمایش شده و واقعی سیاه و سفید همراه شوید، اگر این سبک شماست.

3. گفتگوی همه ستاره ها

یک کلاسیک

واقعاً، چه پانزده ساله باشید و چه در سن پنجاه سالگی، می توانید Converse All-Stars را به دست آورید.

و ماندگار می شوند برای همیشه. بنابراین، همین حالا آنها را بخرید و بپوشید تا دفعه بعد که دچار یک بحران میانسالی (یا یک چهارم!) زندگی شدید و فکر کنید که آیا برای آنها خیلی پیر شده اید یا نه. سپس، به اینجا برگرد و ما به شما اطمینان می دهیم که نیستید.

با کفش های کتانی بالا چه چیزی بپوشیم

بدیهی است که تاپ های بلند خود را به لباس های غیر رسمی وامی دارد. در زیر چند مورد را با هم جمع کرده ایم. به دنبال راه های بیشتری برای به روز رسانی و ارتقاء کمد لباس خود هستید؟ یک جلسه استایل با یکی از اعضای تیم SG برنامه ریزی کنید!

گاه به گاه باحال

لباس کتانی بلند برای مردان

SG می گوید: به خصوص وانت ها ظاهری آرام دارند.

فکر کنید: دویدن، یک تی شرت قدیمی و یک ژاکت غیر رسمی آماده برای هر چیزی.

مرتبط: راهنمای SG برای دویدن مردان

خرید لباس:

شهر پیچیده

لباس کفش کتانی مردانه

SG می گوید: آیا اشاره کرده‌ایم که هودی نمادین Gap arch بازگشته است؟ چون هست.

یکی را در هر رنگی که دوست دارید بخرید، سپس آن را با همه چیز بپوشید. از جمله نایک بلیزر و یک ژاکت خستگی سرد، مانند این یکی از Flint و Tinder.

شلوار جین را ببندید تا همه بتوانند نگاه خوبی به کفش‌های کتانی داشته باشند.

خرید لباس:

ظرافت قدیمی

لباس کتانی بلند برای مردان

SG می گوید: فکر نمی‌کردید بتوانید کفش‌های کتانی را با لباس‌های آراسته بپوشید؟ دوباره فکر کن این ظاهر کاملاً برای یک مهمانی کوکتل حیاط خلوت یا، مانند غسل تعمید در یک کلیسای جالب، که در آن به زنان اجازه می‌دهد تا کشیش باشند، کارساز است.

خرید لباس:


مدل کتانی بیشتری می خواهید؟ دانلود #SGapproved در بهترین کفش های بهاری پسرانه را بررسی کنید