راهنمای خرید حلقه نامزدی | دوست دختر سبک

آیا به این فکر می کنید که آن را با خانم خود قانونی کنید؟ سپس مقداری خرید حلقه نامزدی در آینده شما وجود دارد.

اگر فشار خون شما به سادگی بالا می رود فكر كردن در مورد ایستادن در مقابل یک سینی درخشان از حلقه‌ها که همه آنها اساساً یکسان هستند و هزاران دلار هزینه دارند، نفس بکشید. ما تو را داریم

برنامه ریزی یک پیشنهاد به اندازه کافی استرس زا است. انتخاب حلقه مناسب نیازی به ایجاد اضطراب بیشتری ندارد. بنابراین ما از زنان واقعی -از جواهر فروش حرفه ای گرفته تا دوستانمان و حتی مادرانمان- پرسیدیم که آنها از مردانی که فکرشان به ازدواج است قبل از پا گذاشتن به مغازه چه چیزی را می خواهند.

مطمئناً نامزد آینده شما یک گل منحصر به فرد است، اما برخی چیزها جهانی هستند، بنابراین اجازه دهید این خانم ها به شما کمک کنند تا با آن معامله کنید. شما عشق، و حلقه راست را در دست چپ او بگیرید.

در زیر، راهنمای خرید حلقه نامزدی ارتقا یافته است:

حلقه نامزدی, حلقه الماس, نحوه انتخاب حلقه نامزدی, دستان زنانه,چه باید خرید؟ جاسوسی تشویق می شود

این انگشتر (امیدوارم) تا آخر عمر روی انگشت عشق خانم شما باشد، بنابراین بسیار مهم است که استایل او را منعکس کند. دوه حالا برای سوال میلیون دلاری: چی؟ است سبک او؟ وحشت نکنید. راه‌های زیادی برای پی بردن به این موضوع وجود دارد بدون اینکه طرح‌های اصلی خود را از بین ببرید.

اولین و ساده ترین قدم؟ رعایت کنید. او در حال حاضر چه جواهراتی می پوشد؟ آیا ظریف و ساده است، یا بیانیه‌ای را بیان می‌کند – مثل اینکه، آیا می‌توانید آن را از سراسر اتاق ببینید؟ آیا طلا، طلای رز (صورتی)، نقره یا طلای سفید است که شبیه نقره است و برای حلقه های فلزی سرد رنگ معمول است؟ مخفیانه نگاهی به جعبه جواهرات او بیندازید و حساب کنید. به احتمال زیاد شما شروع به دیدن الگوی نوع جواهراتی که او ترجیح می دهد خواهید بود.

نکات تناسب:

  • تا زمانی که جواهرات او را زیر و رو می کنید، از این فرصت برای تشخیص اندازه حلقه او استفاده کنید. آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که با حلقه‌ای که روی انگشت او نمی‌لغزد، خواستگاری کنید – این واقعاً لحظه را خراب می‌کند.
  • سعی کنید یکی را که روی انگشت حلقه خود می پوشد (چون انگشتان مختلف اندازه های متفاوتی دارند) پیدا کنید و داخل آن را روی یک تکه کاغذ بکشید تا جواهرساز شما بتواند آن را اندازه گیری کند. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید یک حلقه را بعد از این واقعیت تنظیم کنید، اما کوچکتر کردن آن بسیار ساده تر (و ارزان تر) از افزودن فلز به نوار است، بنابراین اگر مطمئن نیستید در قسمت بزرگ آن اشتباه کنید. این تنها باری است که شما اجازه دارید اندازه او را بیش از حد تخمین بزنید.

اگر به نظر سبک دوم نیاز دارید، به دنبال خواهر، بهترین دوست یا مادر دوست دختر خود بگردید و اجازه دهید آنها در برنامه های شما شرکت کنند. آنها نه تنها از حضور در حلقه احساس فوق العاده خاصی خواهند داشت، بلکه به احتمال زیاد حداقل یک (اگر نه صدها) گفتگو در مورد آنچه دوست دختر شما در حلقه می خواهد داشته باشند و می توانند شما را پر کنند. حتی ممکن است داوطلب شوند. با خود به جواهر فروشی بروید و به چند گزینه خوب اشاره کنید که کار شما را بسیار آسان تر می کند.

و در نهایت، اگر واقعاً می خواهید مثبت باشید که او حلقه ای را که دوست دارد به دست می آورد، دانیل مایناس، بنیانگذار Little Bird، یک شرکت مشاور الماس و حلقه نامزدی، به سادگی می گوید: “از او بپرس!”

اینجوری بهش فکر کن:

اگر در یک رابطه جدی هستید، قطعا دخترتان به ازدواج با شما فکر کرده است، پس چرا این موضوع را مطرح نکنید؟ این بدان معنا نیست که زمان و چگونگی خواستگاری هنوز نمی تواند غافلگیر کننده باشد، اما دریافت یک ایده کلی از آنچه او در یک حلقه به دنبال آن است (از طرف او!) می تواند از غم و اندوه هر دوی شما جلوگیری کند.

دبی لینتون، که نزدیک به 40 سال است ازدواج کرده است، اشاره می کند که خرید با هم در واقع فرصتی برای عاشقانه های بیشتر است، “من فکر می کنم این ایده که یک همسر احتمالی دوست دارد در حین خواستگاری با یک حلقه غافلگیر شود، یک افسانه است. رفتن به جواهر فروشی به عنوان یک زوج می تواند یک تجربه عاشقانه باشد و انتخاب حلقه با هم تضمین می کند که امیدها و رویاهای آنها برآورده شود.

منبع را در نظر بگیرید

می خواهید بدانید که نماد ازدواج موفق شما مسئولانه استخراج شده است. خوشبختانه، صنعت الماس با برنامه‌های تأثیر اجتماعی به جوامعی که در آن تجارت می‌کنند، گام‌های بزرگی برداشته است.

مورد مورد نظر: الماس خوب است، یک پلتفرم اختصاص داده شده برای تجلیل از شرکت هایی که برای ارتقای پایداری، سلامت و آموزش در کشورهای تولید کننده الماس تلاش می کنند.

مانند صندوق توانمندسازی الماس، یک سازمان غیرانتفاعی ارائه دهنده بورسیه تحصیلی برای جوانان در مناطقی که در غیر این صورت ممکن است هرگز به آموزش عالی یا برنامه های توسعه جامعه دسترسی نداشته باشند، مانند تیم های ورزشی برای کودکان روسی با مشارکت معدنچی الماس. آلروسا، برنامه های مربیگری در هند از شرکت الماس آبی رز، یا معدنچی الماس خرسهاتوسعه کسب و کار کوچک در جنوب آفریقا.

پس چه کاری می توانید انجام دهید؟ الماس را از یک شرکت معتبر انتخاب کنید که با کارگرانش خوب رفتار می کند و خود را در قبال ردپای محیطی آن مسئول می داند.

به عنوان مثال، آلروسا معدنچیان را در شهر میرنی – مرکز تولید الماس روسیه – در تمام طول سال به‌کار می‌گیرد، علی‌رغم سرمای سرد که اغلب فرصت‌های کاری را در شرکت‌های دیگر تعطیل می‌کند، با حقوقی که چندین برابر حقوق متوسط ​​یک کارگر روسی است. و آنها سه ماه مرخصی با حقوق دارند (که به نظر می رسد هنگام کار در مکانی که دارای “یخبندان دائمی” باشد، بسیار ضروری به نظر می رسد).

هوشمندانه خرید کنید

اول، رفتن به دوره قدیمی را در نظر بگیرید. از آنجایی که الماس ها به معنای واقعی کلمه برای همیشه ماندگار هستند، خرید یک گلدان عتیقه به این معنی است که شما نه تنها می توانید سنگی را که در حال حاضر در بازار وجود دارد (به جای حمایت از روش های احتمالاً مشکوک استخراج) تغییر کاربری دهید، بلکه یک حلقه با سابقه نیز دریافت می کنید. در واقع، بسیاری از زنان ترجیح می دهند یک حلقه منحصر به فرد و منحصر به فرد با صاحب قبلی داشته باشند که آن را تا آنجا که می خواهند دوست داشته باشد.

طراح جواهرات آنا شفیلد اشاره می کند که درست مانند بطری ها و قوطی های شما، بازیافت اجزای حلقه همیشه هوشمندانه است. “هر نمونه ای که در آن سنگ ها می توانند عتیقه یا املاک باشند، بازیافت شوند و فلز بازیافت شوند” فرصتی است که نه تنها یک انگشتر عالی به دست آورید، بلکه در مورد آنچه می خرید احساس خوبی نیز داشته باشید.

مدل های حلقه نامزدی، حلقه نامزدی، حلقه های نقره و طلا،

شاید خوش شانس بوده اید و مادرتان اخیراً شما را کنار کشیده است تا بپرسد آیا به این زودی ها «نیاز به استفاده از» حلقه مادربزرگ دارید؟ (نکته نکته). بگذارید همین الان به شما بگوییم: پاسخ به آن همیشه مثبت است! حتی اگر سبک شما نباشد. به یاد داشته باشید، هر جواهرسازی می تواند الماس را از حلقه مادربزرگ به فضای دیگری که برای نامزد آینده شما مناسب تر است منتقل کند.

اگر می خواهید به یک انگشتر مدرن بچسبید، حتما تحقیق کنید. به نظر می رسد، صرفاً تکیه بر برچسب “بدون درگیری” کافی نیست زیرا این اصطلاح همیشه تنظیم نمی شود.

با جواهر فروش خود صحبت کنید و بخواهید هر الماسی که به شما نشان می دهد از یک شرکت معتبر تهیه شود زیرا خرج کردن دلارهای الماس خود برای سنگ مناسب بسیار مهم است.

این یک خرید احساسی است و ارزش کمی تلاش بیشتر را دارد تا مطمئن شوید حلقه ای که خریداری می کنید برای شما خوب است و برای همه افرادی که در طول مسیر آن را لمس کرده اند خوب است. همانطور که کیتی اورن، 33 ساله، یک مدیر فروش مستقر در کالیفرنیا که چهار سال ازدواج کرده است، به ما گفت: “خرید با مسئولیت الماس نشان می دهد که شما به چیزهایی بزرگتر از حلقه علاقه دارید.”

همه چیز به اندازه (یا قیمت) نیست

دختر شما آنقدر باهوش است که بداند اندازه الماس او با اندازه عشق شما برابری نمی کند. ترفندهای زیادی برای به دست آوردن یک حلقه زیبا با بودجه کم وجود دارد. بیایید با C بزرگ، قیراط شروع کنیم. اندازه الماس بر اساس وزن قیراط طبقه بندی می شود و هر برآمدگی در وزن به معنای افزایش قیمت است. بنابراین چگونه از این جهش قیمت جلوگیری می کنید؟ کوتاهی کن از آب میوه قبل از دست انداز مینز می‌گوید اگر می‌خواهید در پول خود صرفه‌جویی کنید، همیشه سنگی را انتخاب کنید که از ردیف بعدی فاصله دارد – از نظر بصری آنقدرها متفاوت به نظر نمی‌رسد، اما بسیار ارزان‌تر خواهد بود.

«نشان‌های اصلی وزن قیراط [are]0.5، 0.75.، 1، 1.5، 2، و غیره،” او می گوید، “بنابراین یک قیراط 1.37 بسیار بهتر از یک قیراط 1.5 خواهد بود.”

حلقه الماس، حلقه نامزدی، حلقه الماس سفید،

چند مورد دیگر…

ترفند دیگر؟ ترکیب چندین الماس به جای یک الماس بزرگ. میناس می‌گوید: «اگر بودجه بسیار کمی دارید، سعی کنید قیراط‌ها را در چندین الماس یا سنگ‌های قیمتی کوچک‌تر پخش کنید تا ظاهری بدبو، بدجنس و خوشه‌ای داشته باشید».

همانطور که همیشه شک داشتید، در واقع اندازه آن مهم نیست، بلکه کیفیت است. مایناس می گوید: «آیا تعداد قیراط ها مهم است؟ جواب منفی. نه. در همه. اما نحوه پخش شدن الماس و بازتاب نور به عقب بسیار مهم است. بنابراین، نمرات برش بالا را انتخاب کنید. هنگامی که به گواهی الماس نگاه می کنید، اصطلاح “خوب” تقریباً هرگز درست نیست. حداقلی که با توجه به مایناس باید در نظر بگیرید؟ طبقه بندی “بسیار خوب”. به نظر می رسد – اهم – برای ما بسیار خوب است.

و ضرب المثل قدیمی که می گوید باید حقوق دو ماه خود را خرج کنید، به طرز وحشتناکی قدیمی است، فخ! این روزها، دیگر مقدار مشخصی وجود ندارد که «باید» خرج کنید. با تعداد زیادی از مدل‌های انگشتر موجود، حلقه‌ای که انتخاب می‌کنید باید بیشتر با سبک ارتباط داشته باشد، نه اینکه صرفاً به حداکثر قیمت برسد. مطمئناً شما می خواهید یک انگشتر زیبا برای دخترتان تهیه کنید، اما هرگز نباید برای خرج کردن بیشتر از آنچه می توانید احساس فشار کنید.

Little Bird’s Mainas همیشه این توصیه را به مشتریان خود می کند: «قبل از اینکه حتی یک عدد را با صدای بلند بگویید، به این فکر کنید که در حال حاضر چه چیزی واقعاً برای شما خوب است که از آن جدا شوید. وام نگیرید و مبلغی را خرج نکنید که اگر قصد دارید در آینده مالی را به اشتراک بگذارید، او از آن عصبانی شود.”

کریستین وایسنیک، یک وکیل شیکاگو که پنج سال است ازدواج کرده است، موافق است. “اگر بفهمم او یک تن خرج کرده یا پس‌اندازش را خرج کرده است، عصبانی می‌شوم.» شما در حال حاضر یک تیم هستید (یا به زودی به آن تبدیل خواهید شد) و مهم است که مسئولیت نقدینگی خود را داشته باشید، حتی زمانی که چیزی برای طرف مقابل می‌خرید.

طراح جواهرات شفیلد اشاره می کند که همه نمی خواهند یک حلقه الماس بزرگ و حجیم داشته باشند. “وقتی صحبت از شکل و اندازه می شود، احساس می کنم زیبایی در چشم بیننده است. الماس یک ماده دیدنی است، آنها می توانند کامل و کاملا ناقص باشند. در این سن و سال، [it] باید مقیاس حلقه تمام شده ای را که واقعاً می خواهید هر روز بپوشید در نظر بگیرید.

و بخاطر داشته باش…

فراموش نکنید که این انگشتر باید همیشه راحت و راحت باشد (در حین انجام کارهای روزمره مانند تایپ کردن یا رانندگی) بنابراین بزرگتر همیشه بهتر نیست. آن هلن، خانه‌داری از شیکاگو، به ما گفت که باید تنظیمات حلقه نامزدی‌اش را پایین بیاورد، زیرا الماس خیلی بلند شده بود. وقتی پنجمین ژاکتم را خراب کردم، تصمیم گرفتم دست به کار شوم.» معلوم است برای برخی، یک سنگ کوچکتر هم برای دست او و هم برای کیف پول شما خوب است، پس خوشحال باشید!

احساس آرامش می کنید؟ قوی تر؟ برای خرید آماده اید؟ ممکن است هرگز شور و حرارت گیج کننده ای را که چند سنگ درخشان در بین خانم ها ایجاد می کند را درک نکنید، اما کمی دانش می تواند به شما کمک کند با اطمینان به پیشخوان جواهرفروشی نزدیک شوید، با مقداری پول نقد ترک کنید و بدانید که انتخاب اخلاقی خانم شما می تواند با افتخار بپوشد