بهترین توصیه زندگی از روابطی که اشتباه شده اند

اوایل تابستان امسال دوباره با دوست پسر قدیمی ارتباط برقرار کردم. او در شهر بود و مشغول نقاشی دیواری بود و من را در اینستاگرام DM می‌کرد (انگار هنوز شماره من را نداشت؟ هشتگ آه هشتگ مردان)، گفت که می‌خواهد دور هم جمع شود و عقب بیفتد.

خوب بود. ما سال‌ها بود که همدیگر را ندیده بودیم، بنابراین هیچ رشته عاشقانه‌ای وجود نداشت که التماس کند که کشیده شود. او یک دوست دختر دارد که چند سالی است با او زندگی می کند. من … یک آپارتمان جدید دارم. بنابراین ما هر دو عالی هستیم.

در حالی که داشتیم گپ می زدیم، گفتم که چگونه نصیحتی که یک بار به من کرد همیشه در ذهنم مانده است. می خواستم او بداند که با وجود اینکه ما با هم در ارتباط نیستیم، او هنوز تاثیر مثبتی روی زندگی من دارد.

این باعث شد که به تمام توصیه های خوبی که از روابط اشتباه گرفته ام فکر کنم. و از آنجایی که من با تمام آن شعله های آتش قدیمی در تماس نیستم، در عوض توصیه خوب مورد علاقه ام را با شما در میان می گذارم.

نگاهی بیندازید، سپس بهترین توصیه ای که امروز با خود دارید را در نظرات به من بگویید.

در زیر، بهترین توصیه های زندگی که در روابط اشتباه یاد گرفته ام:

1. افراد زیادی هستند که کارهای بیشتری را با کمتر انجام می دهند

دیوار انقطاع بووری، بهترین توصیه زندگی
از طریق Stuytown

این توصیه توسط هنرمند فوق الذکر آمده است. من به تازگی از شغلی که حتی دوستش نداشتم رها شده بودم و داشتم فکر می کردم که در آینده چه کار کنم. من هنوز در تبلیغات کار می‌کردم، اما می‌خواستم بیرون بیایم.

“اما من نمی دانم چگونه کار دیگری انجام دهم!” ناله کردم

او نه با بی مهری پاسخ داد: “آره، خوب مگان، افراد زیادی در آنجا با کمتر از تو کارهای بیشتری انجام می دهند.”

در آن زمان، می‌توانم با اطمینان به شما بگویم که دست‌هایم را با صدای بلند روی هم گذاشتم، سپس از ما خواستم که به جای چینی‌ای که او می‌خواست، غذای تایلندی سفارش دهیم. واضح است که من در جای خوبی نبودم.

در آن زمان من واقعاً این کار را نکردم شنیدن توصیه او شاید من آمادگی شنیدن آن را نداشتم.

اما اکنون اغلب به آن فکر می کنم، هر وقت بخواهم خودم را برای این یا آن رها کنم. یا آن را در حالی که سخت و در عین حال عاشقانه برای دوستان و خانواده و نویسندگان و کارآموزان و همراهان مهمانی شام سخنرانی می کنم، می گذارم.

من فکر می کنم: افرادی که وضعیت بدتری نسبت به من دارند، در ماراتن دویده اند. افرادی که از من پول کمتری در بانک دارند، شرکت های بزرگی ساخته اند. افرادی که کمتر از من برای گفتن دارند، معاملات کتاب را دریافت کرده اند.

تفاوت؟ اعتماد به نفس، عمدتا. آنها معتقد بودند که می توانند یک ماراتن شرکت کنند، یک شرکت راه اندازی کنند، کتاب بنویسند. و همینطور هم کردند.

2. تکنیک لابرادور

جوراب های بدون نمایش نارنجی سرمه ای

این توصیه از یک رابطه کوتاه اما وحشتناک با موسس یک شرکت تولید جوراب نشأت می‌گیرد (یادآوری دوستانه که هرگز نگویید کارتان کسل‌کننده است! اگر فکر می‌کنید جوراب‌ها جالب هستند، او نیز همین کار را خواهد کرد). به پایان رسید… بد… زیرا او در سراسر کشور زندگی می کرد و من کاملاً مطمئن بودم که نباید مانع ازدواج ما شود، در حالی که او … چنین کرد.

ولی! و این به وضوح یک موضوع در حال اجرا در اینجا خواهد بود، من با او در مورد کار صحبت می کردم و سعی می کردم بهترین راه را برای جذب یک کارآموز بی انگیزه برای انجام مناقصه حل کنم.

او با خوشحالی گفت: “فقط از تکنیک لابرادور استفاده کنید.”

“مثل یک عوضی رفتار کن؟”

«نه، فقط تا حدی هیجان زده باشید که احمقانه بازی کنید که آنها روانی نیستند. ‘سلام! نمی توانم منتظر بمانم تا شما با این پروژه مقابله کنید. میدونم عالی میشه من می‌دانم که این بخش از ایجاد پین‌های Pinterest می‌تواند کمی سخت باشد، بنابراین من همیشه دوست دارم در حین ساخت پادکست به آن گوش دهم. هر چه هست، فقط مشتاق باشید و آن‌ها حال و هوای شما را خواهند گرفت.»

من از آن زمان این تکنیک بین فردی را به موفقیت بزرگی در پیش گرفتم. فقط فرض کنید یک فرد مثبت در جایی وجود دارد، در اعماق وجود، و می توانید با اشتیاق خود او را تشویق کنید.

بدیهی است که خطری در این تکنیک به ویژه برای زنان وجود دارد. خیلی “راه راه” بگیرید و به عنوان یک تشویق کننده دیده می شوید نه یک تشویق کننده رهبر-رهبر. اما زمانی که سعی می کنید از موقعیت های سخت عبور کنید، چه با یک مشتری عصبانی یا یک همسر عصبانی برخورد کنید، یادآوری این نکته می تواند مفید باشد که در نهایت، هر دو طرف هستید. جنگیدن/بدبخت بودن احمقانه و بی ثمر است، و ببینید چه کاری می توانید انجام دهید تا اسکریپت را برگردانید.

3. سگ ها همه چیز را بهتر می کنند

فرانکی به کار بارک باکس می رود

سگ ها عالی هستند اگر به شادی نیاز دارید، برای مدتی با یک سگ معاشرت کنید.

همین.

4. بیش از آنچه نیاز دارید لباس بپوشید.

لباس مجلسی مردانه

توصیه‌های خوب بیشتری که شنیدن آن‌ها ساده است، اما پیروی از آنها دشوار است. آیا تا به حال با کسی قرار ملاقات گذاشته اید که لباس پوشیده باشد هر روز نه به این دلیل که آنها در شغلی کار می کردند که به آن نیاز داشت، بلکه به این دلیل که به آنها احساس خوبی می داد که با هم به نظر برسند؟

من دارم، و این یک تغییر دهنده بازی است.

کمی شبیه بودن با کسی است که ساعت 5:30 صبح بیدار می شود تا ده مایل بدود، باران یا بدرخشد. در ابتدا شما عصبانی هستید. این می تواند مانند یک حمله شخصی به شما و زنگ ساعت 7 صبح باشد که شما (دو بار) به حالت تعویق در می آورید، اما در نهایت فقط به شما انگیزه می دهد که هر روز تلاش بیشتری برای ظاهر خود انجام دهید.

و میدونی چیه؟ وقتی این کار را می‌کنید، احساس می‌کنید… بله، مثل یک میلیون دلار.

5. بهتر بهتر است.

باراک اوباما در بیابان، بهترین توصیه زندگی از سوی روسای جمهور
از طریق Crooked Media

زمانی مردی را می‌شناختم که وقتی هلیکوپتر از خانه دور می‌شد، من را با گریه رها کرد که برای هشت سال خوش و بد را با هم تقسیم کرده بودیم. کملوت-مثل سالها او صبور بود. او مهربان بود. او تمام چیزی بود که در یک مرد به دنبالش هستید. اسمش باراک اوباما بود و هر روز دلم برایش خیلی تنگ می شود.

چیزی که او اخیرا در فصل آخر سریال Crooked Media گفت بیابان پادکست (اگر قبلا گوش نداده اید، واقعا خوب است) همین است “بهتر بهتر است.”

اوه، درسته؟ با تشکر اوباما. اما در مورد آن فکر کنید: هر چند وقت یکبار به این توصیه توجه نمی کنیم؟ هر چند وقت یکبار از چیزی جز کامل، یا دست کم، از دید کامل خود ناامید می شویم (رویایی که اغلب به طرز مشکوکی فقط ما را در بر می گیرد و نه هیچ کس دیگری)؟

در اینجا یک مثال است. من می خواهم که من و پدرم یک رابطه همتا به همتا تکامل یافته، بالغ و بالغ داشته باشیم. او می‌خواهد مثل یک پدر با من رفتار کند، زیرا همیشه با من ارتباط برقرار می‌کند. و من اجازه می دادم واقعاً به من برسد. من عقب می‌کشیدم، بعد او احساس می‌کرد صدمه دیده بود و هیچ‌کس خوشحال نبود.

اما آموخته ام که قدردان مراقبت و توجه او نسبت به خودم بیشتر از اینکه دوست دارم با او دعوا کنم که “من یک بزرگسال هستم و می توانم تصمیمات خودم را بگیرم، دوست دارم.”

بنابراین گاهی اوقات به او اجازه می‌دهم در مورد بهترین مکان برای کپی کردن کلیدها، یا اینکه چه کسی باید مالیات من را انجام دهد، نظر بدهد، و به این فکر می‌کنم که او چگونه بهترین‌ها را برای من می‌خواهد و از این احساس قدردانی می‌کنم. سپس من… کاری را که قرار است انجام دهم، انجام می دهم. گاهی نصیحتش را قبول می کنم. گاهی اوقات من این کار را نمی کنم. این کامل نیست، اما بهتر است.

وقتی به یاد می آورید که “بهتر است بهتر است”، متفاوت انتخاب می کنید. شما روابط را متفاوت می بینید.

روی لپ‌تاپ من یک صفحه پس‌زمینه است که از افراد خوب Fuze Branding (آنها لوگوی ما را میلیون‌ها سال پیش ساخته‌اند!) که روی آن نوشته شده است: «موفقیت یک سری پیروزی‌های کوچک است» و این درست است. به‌روزرسانی چند انتخاب در صفحه فروشگاه ما بهتر از این است که بگوییم همه مجموعه‌ها را در یک جلسه به‌روزرسانی می‌کنم، و سپس حتی قبل از شروع و تماشای یک قسمت از آن احساس خستگی می‌کنم. پدر و مادر شدن در عوض در نتفلیکس. پانزده دقیقه قبل از رفتن به رختخواب بنویسم بهتر از این است که به خاطر دو ساعت وارد نشدن خودم را کتک بزنم.

بهتر بهتر است.

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

در اینجا راهی وجود دارد که SG می تواند به زندگی عاشقانه شما کمک کند!

داشتن کمد لباسی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد، در رابطه با قرار ملاقات و روابط، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما آشکارا مغرضانه هستیم، اما مشتریان به ما می گویند که لیست های خرید آنلاینی که ما فقط برای آنها تهیه می کنیم، کلیت بازی را تغییر می دهند.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. ما می توانیم توجه و مراقبت شخصی را به شما قول بدهیم که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

> اگر این ویژگی را دوست داشتید، بیشتر در اینجا، اینجا و اینجا بررسی کنید.

(تصویر صفحه اصلی: Obi Anyanwu)