6 نکته ضروری برای ایجاد خطوط موضوعی جذاب

درست است – بازاریابان به اندازه گذشته به نرخ باز شدن ایمیل فکر نمی کنند. با این حال، برای اینکه خواننده خود را به محتوای واقعی ایمیل خود برسانید – برای انجام این تبدیل – باید آنها را وادار کنید که واقعاً ایمیل را باز کنند. تعامل آنها با موضوعی شروع می شود که توجه آنها را به خود جلب می کند، موضوعی که آنها به سادگی آن را کشیدن و حذف نمی کنند.

اگر برای نوشتن خطوط موضوعی با ارزش تلاش می کنید، و به نظر می رسد کمپین های شما همیشه در انبوهی از بازاریابی ناموفق غرق می شوند، نگران نباشید – شما در شرکت خوبی هستید زیرا ما می توانیم کمک کنیم. ما فکر می‌کنیم که خطوط موضوع ایمیل باید در ذهن بازاریابان ایمیل باشد زیرا مستقیماً با نرخ‌های باز مرتبط هستند. موضوع، تجربه خواننده را با کمپین ایمیلی آغاز می کند، و در دنیایی که به طور فزاینده ای پر از حواس پرتی است، اگر به اندازه کافی جذاب نباشد، می تواند به تجربه آن ها پایان دهد.

مهم ترین عواملی که باید در نظر داشت

دو عامل حیاتی که باید هنگام ایجاد کمپین های خود در نظر داشته باشید، مشترکین فردی شما و روندهای در حال تحول پیرامون ایمیل هستند. هرگز فراموش نکنید – مردم در واقع ایمیل های شما را در صندوق ورودی خود می بینند … بنابراین، مهم است که به یاد داشته باشید که فرد دیگری در سمت دیگر وجود دارد، بیش از یک آمار. عامل دوم این است که برندها باید به راحتی خود را با نحوه تغییر فناوری، بازاریابی و روندهای مکالمه در طول زمان وفق دهند. کیفیت پویای طبیعت انسان و تبلیغات به این معنی است که بهترین شیوه های موضوع به طور مداوم تکامل می یابد، بنابراین این به شما بستگی دارد که در جریان باشید.

شش قانون برای نامزدی

هدف این است که خطوط موضوعی عالی بنویسید که خوانندگان شما را درگیر کند و ایمیل‌های شما را باز کند – در اینجا چیزی است که هنگام تلاش برای نوشتن خطوط موضوعی مناسب برای صندوق‌های ورودی پر سر و صدا در چشم‌انداز دیجیتال امروزی باید در نظر بگیرید.

  1. کوتاه نگه دارید: خطوط موضوع باید تا حد امکان کوتاه باشد اما همچنان حاوی اطلاعات کافی برای رساندن پیام شما باشد. دانستن اینکه مشترکین شما از کدام سرویس گیرنده ایمیل استفاده می کنند می تواند مفید باشد، اما این همیشه امکان پذیر نیست. به خاطر داشته باشید که برنامه های تلفن همراه مانند Gmail معمولاً هر چیزی را بعد از 40 کاراکتر قطع می کنند، مگر اینکه خواننده اعلان را به پایین بکشد تا اطلاعات را گسترش دهد.
  2. مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید: یک خط موضوع عمومی را به کل لیست خود ارسال نکنید. در عوض، فهرست خود را بر اساس جمعیت‌شناسی یا رفتارهای مختلف تقسیم‌بندی کنید تا خطوط موضوع ایمیل مرتبط‌تری برای گروه‌های منحصربه‌فرد ایجاد کنید. این تقسیم بندی با خطوط موضوع ایمیل شما قطعا باید به افزایش نرخ باز شدن شما کمک کند.
  3. شخصی شوید: مردم انتظار محتوای شخصی سازی شده را دارند. فراتر از استفاده از نام هر مشترک، بهترین خطوط موضوعی برای نرخ های باز با استفاده از اطلاعات منحصر به فردی که در مورد مکان ها یا علایق جمع آوری کرده اید، ایجاد می شود. این اطلاعات باید همان اطلاعاتی باشد که مشترکین شما مستقیماً با شما به اشتراک گذاشته اند – داده های شخص صفر.
  4. خاص و در عین حال مختصر باشید: کدام ایمیل را بیشتر باز می کنید؟ «یوم، مک و پنیر» یا «یوم، بیکن و ترافل سفید ماک و پنیر». مردم وقت نمی‌گذارند و فکر می‌کنند که آیا ایمیل شما ممکن است برایشان جالب باشد یا خیر. با مشخص کردن خط موضوع خود فوراً به آنها اطلاع دهید که چه چیزی در داخل است.
  5. از زبانی استفاده کنید که عمل را برانگیزد: پیشنهاد خود را از ابتدا روشن کنید – می خواهید خوانندگانتان چگونه اقدام کنند؟ چه کاری میخواهی بکنند؟ بخورید، خرید کنید، اهدا کنید، بپوشید، استراحت کنید، گوش کنید؟ از افعالی استفاده کنید که به خوانندگان کمک می کند خود را در حال انجام عمل تجسم کنند. با این حال، مطمئن شوید که از کلمات هرزنامه اجتناب کنید.
  6. ارسال ایمیل در زمان مناسب: در ما گزارش معیارهای بازاریابی ایمیلی 2022، ما بیش از 100 میلیارد ایمیل ارسال شده در سراسر سیستم عامل های خود را در سال 2021 تجزیه و تحلیل کردیم تا جامع ترین داده های معیار و آمار بازاریابی ایمیلی را تا به امروز بدست آوریم. با در نظر گرفتن آمار ایمیل ها در روز، به نظر نمی رسد که تفاوت زیادی در نحوه عملکرد ایمیل ها در یک روز مشخص وجود داشته باشد. ما در نهایت دریافتیم که روزهای هفته، طبق معمول، بهترین عملکرد را دارند. و کمترین تعداد نامزدی در آخر هفته است.

بهترین روزها برای ارسال ایمیل

  • بهترین روز با بالاترین نرخ باز کردن ایمیل: دوشنبه (22.0%)
  • بهترین روز با بالاترین نرخ کلیک: سه شنبه (2.4%)
  • بهترین روزها با بالاترین نرخ کلیک برای باز کردن: چهارشنبه و سه شنبه (10.8٪)
  • نرخ لغو اشتراک ایمیل تقریباً در طول هفته یکسان بود (0.1%)

بدترین روزها برای ارسال ایمیل

  • بدترین روز با کمترین نرخ باز شدن ایمیل: یکشنبه (20.3%)
  • بدترین روزها با کمترین نرخ کلیک: شنبه و یکشنبه (2.1%)
  • بدترین روز با کمترین نرخ کلیک برای باز کردن: جمعه، شنبه، یکشنبه (10.1%)

در حالی که این داده ها از نظر آکادمیک جالب هستند، باید مخاطبان خود را به دقت در نظر بگیرید و قبل از مسدود کردن کل روزهای تعطیل تقویم کمپین خود، تست های ایمیل را اجرا کنید.

نکات محوری برای خطوط موضوعی موفق

  • خط موضوع را کوتاه نگه دارید – بین 7 کلمه تا 41 کاراکتر
  • موضوع را منحصر به فرد گیرنده قرار دهید
  • برای تست A/B خطوط موضوعی خود وقت بگذارید
  • داده های نرخ باز را مقایسه کنید و تنظیمات را انجام دهید
  • یک خط موضوعی بسازید که باز می کنید!

خطوط موضوعی با ارزشی بنویسید که منجر به تبدیل شوند

برای ایجاد خطوط موضوعی موفق – آنها را آزمایش کنید، آنها را بهینه کنید، آنها را بهبود بخشید. از این نکات ضروری برای طوفان فکری استفاده کنید، اما این فهرست را به عنوان یک سری مراحل برای هر خط موضوع در نظر نگیرید. در عوض، خطوط موضوعی خود را تغییر دهید و برخی از تغییرات را در این لیست آزمایش کنید تا ببینید مخاطب شما به چه چیزی بهترین پاسخ را می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تست ایمیل، ما را بررسی کنید وبلاگ در مورد تست A/B.

بالا بکشید و رها کنید

بالا بکشید و رها کنید

با استفاده از Email Builder محتوا را در جای خود بکشید و رها کنید، سپس کمپین بعدی خود را راه اندازی کنید.

بیشتر بدانید

مطالعه موردی

بیاموزید که چگونه Girls Who Code از مانیتور کمپین برای تغییر دنیای فناوری برای بهتر شدن استفاده می کند.

یاد بگیرند که چگونه

پلت فرم ایمیل برای آژانس ها

پلت فرم ایمیل برای آژانس ها

ما کمک به آژانس ها را با ایمیل شروع کردیم، بنابراین اجازه دهید به شما کمک کنیم.

بیشتر بدانید