نگاه او را بدزدید – دوست دختر سبک

استیو مک کوئین در لیست بهترین لباس پوشان از این لحظه تا ابد جایگاهی دارد، اما اینجا در SG HQ، ما فکر می کنیم که او سزاوار جایگاه تالار مشاهیر برای یک فصل خاص است: پاییز.

ژاکت استیو مک کوئین

ببینید چقدر همه چیز عالی است؟ یقه شال رو میبینی؟ جفت بی نقص ژاکت کش باف پشمی آجدار با پیراهن راه راه – و سپس، حتی با شکوه تر، با پیراهن مجلسی غیررسمی ماهرانه – و آن ها شلوار راه راه باورنکردنی?

من متوجه شدم که وقتی در مورد استایل مک کوئین صحبت می کنم، به طور کلی در مورد کت و شلوارهای او صحبت می کنم، عمدتا از ماجرای توماس کرون. (یا سبک ساحلی او.)

thomas-crown-affair-steve-mcqueen-style-22

راستش را بخواهید، من می توانم یک پست کامل انجام دهم روی عینک آفتابی اش (Persols) در آن فیلم:

thomas-crown-affair-steve-mcqueen-style-10

یا سبک خارج از وظیفه او:

thomas-crown-affair-steve-mcqueen-style-20

به من یادآوری کن که این را در لیست هفته آینده برای هالووین قرار دهم: لباس زرد، زنجیر طلا، تمام شده است.

اما چیزی که ما اینجا هستیم تا در مورد آن صحبت کنیم، ژاکت های او است، زیرا آنها باشکوه (و مناسب فصل هستند):

استیو مک کوئین و نورمن جویسون

ژاکت ماهیگیر

اگر بعد از این به ژاکت ماهیگیر علاقه ای ندارید، مطمئن نیستم به شما چه بگویم. مطمئناً، خارش دارد، و ممکن است او را با پوشیدن آن کلاه بیسبال از خانه بیرون نگذارم، اما … این ژاکت بسیار زیاد است. اینم یه نگاه دیگه:

61c55-mcqaran-1

نکته کوچک اما به نظر من بسیار مهم: توجه داشته باشید که یقه این پلیور چقدر ضخیم است. من طرفدار بافتنی های ماهیگیر هستم. (حقیقت Trivial Pursuit: بسیاری از الگوها نمادین هستند – مانند، الگوی لانه زنبوری نماد زنبورها (و کار سخت) است، در حالی که شکل سبدهای مربعی برای انتقال امید به سبدهای پر (و صید بزرگ) برای ماهیگیران ایرلندی بود. این ژاکت‌ها را پوشیدم.) من شخصاً بافتنی کلفت‌تر و سنگین‌تر را دوست دارم – وگرنه، چه فایده‌ای دارد – و هیچ‌جا به اندازه یقه آن مهم نیست. فکر می‌کنم هر چیزی حداقلی‌تر، اصل مطلب را از دست می‌دهد.

بیایید نگاهی دیگر به این موضوع بیندازیم:

tumblr_lwa3pbUinC1qi9ssdo1_r7_500

ژاکت خنثی

به هر آبکرومبی در سراسر کشور بروید و چیزی شبیه به این ژاکت را پیدا خواهید کرد که بخشی از نبوغ آن است. شما می توانید آن را با هر چیزی بپوشید – از جمله یک پیراهن جین و شلوار راه راه دیوانه. با این حال، جزئیات استایل عالی همه وجود دارد، مانند نیمه پاپ روی یقه و رول روی سرآستین. همچنین به الگوی متفاوت بدنه ژاکت و آستین ها در مقابل دنده باریک روی یقه ها توجه کنید.

و البته، شما نمی توانید واقعاً در مورد استایل ژاکت مک کوئین بدون وارد شدن به این موضوع صحبت کنید:

استیو مک کوئین

را آب پز شده یقه یقه اس

این یقه‌پوش به‌عنوان «یقه‌ی یقه‌دار آجدار پشمی با وزن متوسط» شناخته می‌شود – بدون شک، پشم برای گرم نگه داشتن همه در آن شب‌های مرطوب سانفرانسیسکو. ما در اینجا فقط در مورد هنر کت اسپرت صحبت می کردیم. به نظر من، این همان ظاهری است که می‌تواند از کمی به‌روزرسانی سود ببرد: من فقط نمی‌توانم به چیزی در اینجا رأی بدهم، جز یک ژاکت معمولی. اما من ترکیب پررنگ قهوه‌ای-آبی را تحسین می‌کنم، و البته عاشق یک کت تویدی هستم.

نگاه او را بدزدید

سفر آخر فصل به ساحل

ژاکت: Lands End، 99 دلار

برای روز قایق سواری بعدی شما

B2154_ED7599_m

ژاکت: J. Crew، 128 دلار

برای مبارزه با جرم و جنایت (در سال 2014)

image1xxl

ژاکت: ASOS، 57 دلار

به من بگو:

مدل ژاکت مورد علاقه شما که توسط مک کوئین تایید شده است چیست؟

SG بیشتری می خواهید؟ من را در توییتر دنبال کنید!