معرفی کمپین مانیتور SMS: روشی جدید برای اتصال و تبدیل

امروزه مخاطبان از برندهایی که با آنها در تعامل هستند انتظارات زیادی دارند. آنها خواهان ارتباطات شخصی و مرتبط هستند که در قالبی مناسب و در زمانی مناسب ارائه شوند.

ایمیل برای مدت طولانی یک رسانه ضروری برای این نوع ارتباطات بوده است، و در کمپین مانیتور، ما به هزاران برند در سراسر جهان کمک کرده‌ایم از ایمیل برای ارائه پیام‌های شخصی و تاثیرگذار به مشتریان خود استفاده کنند.

و امروز، ما هیجان‌زده‌ایم که با معرفی یک رسانه جدید به ترکیب اضافه کنیم پیامک مانیتور کمپین.

روشی جدید برای اتصال و تبدیل

پیامک یک ابزار بازاریابی قدرتمند و در عین حال ساده است که به شما کمک می‌کند تا ارتباطات قوی‌تری با مخاطبان خود برقرار کنید و تبدیل‌های بیشتری را برای کسب و کار خود ایجاد کنید. این افزودنی عالی برای ایمیل است – با تشویق اقدام فوری مشترکین خود، سرعت بازگشت سرمایه بازاریابی خود را افزایش دهید.

چه بخواهید فروش را از طریق پیشنهادات با زمان محدود افزایش دهید، مشارکت در یک کمک مالی را به حداکثر برسانید، یا خدمات مشتری خود را از طریق نظرسنجی های رضایتمندی ارتقا دهید، ترکیب پیامک با ایمیل نقاط تماس بیشتری با مخاطبان شما ایجاد می کند، فوریت را افزایش می دهد و بهترین شانس را به شما می دهد. افزایش تعامل و تبدیل

پیامک کمپین مانیتور برای بازاریابان پرمشغله ساخته شده است. با استفاده از همان رابط کاربری بصری ایجاد کمپین مانند ایمیل، به راحتی می توانید کمپین های پیامکی خود را به سرعت راه اندازی و اجرا کنید.

نگاهی به رابط کاربری پیامک کمپین مانیتور.

همچنین مراقب منابع مفید تیم ما باشید. فرقی نمی‌کند که چگونه می‌توانید مجوز پیامک را دریافت کنید و فهرست خود را افزایش دهید، یک کپی پیامک مؤثر بنویسید یا بهترین روش‌های پیامک را دنبال کنید، تیم ما اینجاست تا در این راه به شما کمک کند.

با پیامک کمپین مانیتور شروع کنید

برای شروع با پیامک آماده هستید؟ با تیم فروش ما صحبت کنید تا از نحوه عملکرد پیامک در Campaign Monitor بازدید کنید و یاد بگیرید که چگونه می توانید شروع به کار کنید. اوه، و فراموش نکنید که صندلی خود را برای رویداد راه‌اندازی پیامک ذخیره کنید، جایی که نحوه عملکرد این ویژگی و بهترین روش‌ها برای راه‌اندازی و اجرای کمپین‌های پیامکی شما را بررسی خواهیم کرد.