5 نمونه از فوترهای ایمیل شگفت انگیز

وقتی صحبت از بازاریابی ایمیلی به میان می آید، احتمالاً بیشتر وقت خود را صرف فکر کردن به پیامی می کنید که می خواهید برسانید. احتمالاً انرژی خود را روی آن متمرکز خواهید کرد ساختن کپی کاملو همچنین شامل تصاویر قانع کننده است.

با این حال، اجازه ندهید توجه شما به متن ایمیل به قیمت از دست دادن عناصر ساختاری مهم، مانند فوترها تمام شود. پاورقی ایمیل ممکن است اولین چیزی نباشد که هنگام ایجاد ایمیل برای ارسال به مشترکین خود به آن فکر می کنید، اما آنها یک قطعه ضروری از پازل هستند.

پاورقی توجه خوانندگان شما را قبل از باز کردن ایمیل جلب نمی کند، اما ممکن است آخرین برداشت آنها باشد – به خصوص اگر خوانندگان شما قصد لغو اشتراک را دارند. یک فوتر ایمیل خوب باید شامل عناصر قانونی باشد، به خوانندگان شما بگوید که چگونه با شما تماس بگیرند و برند شما را دوچندان کند. یک برنامه عالی می تواند به طور غیرمنتظره ای مخاطبان شما را خوشحال کند و تعامل بیشتری را دعوت کند.

دستورالعمل ها و مثال هایی را بخوانید تا به شما در طراحی پاورقی ایمیل کمک کند که برند شما را تقویت کند و تجربه مشتریان شما را بهبود بخشد.

پاورقی ایمیل چیست؟

پاورقی ایمیل شما در انتهای ایمیل شما قرار دارد. پس از تمام محتوای بدن، از جمله امضای ایمیل شما می آید. ممکن است به اندازه آدرس شرکت شما و یک پیوند لغو اشتراک اولیه باشد، یا ممکن است جزئیات مفیدی مانند اطلاعات تماس، پیوندهای اجتماعی یا سلب مسئولیت قانونی داشته باشد.

اگر فوتر ایمیل خود را برنامه ریزی و استاندارد نکرده اید، وقت آن رسیده است که این کار را انجام دهید. وقتی دیگر لازم نیست به این فکر کنید که کجا و چگونه جزئیات اولیه را با هر پیام ایمیل جدید اضافه کنید، در زمان ارزشمند خود صرفه جویی خواهید کرد. به‌علاوه، مشتریان انتظار دارند پاورقی‌های ایمیلی قوی داشته باشند، و ساختن آن‌هایی که به بهترین شکل ممکن می‌شوند، از ناامیدی از برند شما جلوگیری می‌کند.

چه چیزی را باید در فوتر ایمیل خود قرار دهم؟

پاورقی ایمیل مکانی عالی برای درج اطلاعات مورد نیاز توسط قوانین حریم خصوصی و هرزنامه است. آنها همچنین مکان خوبی برای ارتباط با خوانندگان شما هستند. در اینجا عناصری هستند که باید در نظر بگیرید.

عناصر پاورقی که از نظر قانونی مورد نیاز است

برای اینکه در سمت راست قانون CAN-SPAM، GDPR و سایر قوانینی که از حقوق مصرف کننده محافظت می کنند، کسب و کار شما باید اطلاعات خاصی را در پاورقی خود داشته باشد. مهم نیست که چه باشد، مطمئن شوید که همیشه موارد زیر را شامل می‌شوید:

اگر مقررات صنعت شما را ملزم به درج سلب مسئولیت‌های قانونی می‌کند، پاورقی شما مکانی عالی برای قرار دادن آنها است. همچنین ممکن است بخواهید یک اعلان حق نسخه‌برداری اضافه کنید، اگرچه لازم نیست این کار را انجام دهید تا ایمیل شما از حق نسخه‌برداری محافظت کند.

عناصر پاورقی اختیاری (اما مفید).

در کنار قوانین قانونی، می توانید از فوتر خود به عنوان مرکزی برای تعامل با خواننده استفاده کنید. پاورقی ها بهترین مکان برای قرار دادن وسایل کاربردی مانند:

  • دکمه های رسانه های اجتماعی و لینک وب سایت: اگر خوانندگان شما به کمک نیاز دارند یا فقط می‌خواهند بیشتر بیاموزند، جایی را به آنها بدهید که ایمیل نباشد.
  • یادآوری اشتراک: به مصرف کنندگان بگویید چه زمانی و چگونه در لیست شما ثبت نام کردند تا از اتهامات نادرست در مورد هرزنامه جلوگیری کنید.
  • CTA ها: فهرست و مخاطبان خود را با قرار دادن پیوند ارجاع یا پیشنهادی برای ارسال ایمیل به شخصی که ممکن است آن را دوست داشته باشد، بسازید.
  • آ لینک مشاهده در مرورگر: اگر پیام شما در سرویس گیرنده ایمیل شخصی به خوبی نمایش داده نمی شود، آنها می توانند این پیوند را دنبال کنند تا آن را به عنوان یک صفحه وب HTML مشاهده کنند.
  • یک درخواست لیست امن: از خوانندگان بخواهید که شما را به دفترچه آدرس خود اضافه کنند تا از پوشه های هرزنامه دور بمانند و قابلیت تحویل کلی شما را بهبود بخشند.
  • برندسازی شرکت: نام شرکت، لوگو یا علامت کلمه، برچسب و سایر دارایی های برند شما می تواند پاورقی را به طور قابل تشخیصی متعلق به شما کند.

نمونه هایی از پاورقی ایمیل های سفارشی و آنچه ما در مورد آنها دوست داریم

پاورقی ایمیل ممکن است یک رسانه استاندارد باشد، اما این بدان معنا نیست که شما باید مانند دیگران باشید. هر عنصری را که انتخاب می‌کنید به گونه‌ای شخصی کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد. در اینجا پنج فوتر ایمیل سفارشی شده عالی برای الهام بخشیدن به شما آورده شده است.

1. ارزش های شرکت خود را مانند United by Blue برجسته کنید.

شرکت سبک زندگی United by Blue کار بسیار خوبی در برقراری ارتباط با آنچه که برای آن ایستاده است انجام می دهد. این شرکت تجهیزات فضای باز را با دوام و قابل اعتماد به فروش می رساند که در پاورقی خود بیان می کنند. آنها همچنین با به اشتراک گذاشتن نحوه مشارکت آنها در مراقبت از سیاره، مخاطبان دوستداران طبیعت را جذب می کنند.

به لطف برجستگی یونایتد توسط شماره تلفن Blue و ساعات کاری، مشتریان می‌دانند برای کمک به کجا مراجعه کنند. همه چیز سازماندهی شده است و به راحتی پیدا می شود، و آنها هشتگ خود را دارند، بنابراین می توانید شرکت را در رسانه های اجتماعی پیدا کنید.

United by Blue تجهیزات فضای باز قابل اعتماد و بادوام را می فروشد.  در پاورقی ایمیل آنها، کسب و کار شامل شعاری است که بر اساس آن زندگی می کنند، ماندن در برند.  آنها همچنین با درج شماره تلفن و ساعات کاری، کمک گرفتن را برای مشتریان خود آسان می کنند.  همه چیز سازماندهی شده است، به راحتی پیدا می شود، و آنها هشتگ خود را برای یافتن آنها در رسانه های اجتماعی دارند.

منبع

بردن: شامل اطلاعات مرتبط برای مشتریان، مانند اطلاعات تماس با ارزش و موقعیت نام تجاری که به آنها یادآوری می کند که چرا طرفدار هستند.

2. شخصیت تجاری خود را مانند Moosejaw به اشتراک بگذارید.

Moosejaw سلب مسئولیت خود را با گنجاندن زیر سرفصل هایی که به صدای سرگرم کننده (و طعنه آمیز/بی احترامی) شرکت آنها می درخشد، زنده نگه می دارد. آنها حتی پس از آن از مشترکینی که این کار را تا این حد در ایمیل انجام دادند تشکر می کنند.

پاورقی آنها شامل پیوندی به خط مشی های حفظ حریم خصوصی آنها، پیوندی به مرکز ترجیحی ایمیل، و پیوند لغو اشتراک آسان برای یافتن است. بعلاوه، پیوند تصویر یک زرافه در واقع به عکس زرافه می رود.

آنها همچنین پیوندی به خط مشی های حفظ حریم خصوصی خود، پیوندی به مرکز ترجیحی ایمیل، و پیوند لغو اشتراک آسان برای یافتن دارند.  بعلاوه، پیوند تصویر یک زرافه در واقع به عکس زرافه می رود.

منبع

بردن: از قانون پیروی کنید، اما از این که سلب مسئولیت را از آن خود کنید نترسید.

3. تصاویر برند مانند خطوط هوایی آلاسکا را اضافه کنید.

خطوط هوایی آلاسکا با پایبندی به برند خود فوترهای ایمیل خود را برجسته می کند. آنها علامت کلمه خود را درج نمی کنند، اما هرکسی که با آنها پرواز کرده باشد، تصویری را که روی دم هواپیمای خود دیده می شود، تشخیص می دهد. آنها همچنین یک راه سرگرم کننده برای درخواست از مشترکین خود دارند که آنها را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند.

خطوط هوایی آلاسکا – بازاریابی ایمیلی – پاورقی با تصویر

منبع

بردن: استفاده از دارایی های برند و صدای خود یک راه عالی برای ایجاد احساس منحصر به فرد در فوتر ایمیل شما است.

4. یک پیوند ترجیحی ایمیل مانند پاتاگونیا اضافه کنید.

پاتاگونیا نشان می‌دهد که با پیوند دادن به مرکز اولویت‌های ایمیل، به مشترکان خود احترام می‌گذارند و این قول را می‌دهند که ایمیل‌هایشان برای کسانی که اطلاعاتشان را به اشتراک می‌گذارند مرتبط‌تر باشد. آنها همچنین به خوانندگان یادآوری می کنند که چه چیزی در مورد پاتاگونیا بسیار عالی است با قرار دادن پیوندهایی به تعدادی از برنامه های جامعه محور آنها.

پاتاگونیا – پاورقی پیوند ترجیحی ایمیل

منبع

بردن: داشتن پیوندی به مرکز ترجیحی ایمیل خود در پاورقی، راهی عالی برای کنترل نحوه برقراری ارتباط با خوانندگانتان است.

5. ماموریت شرکت خود را مانند MiiR به اشتراک بگذارید.

MiiR ماموریت شرکت خود را به بخش بزرگی از فوتر خود تبدیل می کند تا به مشترکین یادآوری کند که چه کسانی هستند و چه چیزی را نشان می دهند. آنها همچنین تمام اطلاعات مورد نیاز را دارند، اما پیام لغو اشتراک خود را دوستانه و زیبا کرده اند.

Miir – Email Footer – Company Values ​​Footer

منبع

بردن: با مشخص کردن هدف شرکت در فوتر ایمیل خود، برند خود را تقویت کنید.

پاورقی ایمیل تنها بخشی از یک پیام عالی است

این مثال‌ها و نکات پاورقی ایمیل می‌تواند به شما در شروع کار کمک کند ایجاد یک ایمیل با کارایی بالا. با توصیه‌های ما در مورد ایجاد سربرگ‌ها، پاورقی‌ها و CTAهای کپی و بهینه‌سازی قانع‌کننده برای کمپین‌های ایمیلی که مطمئناً کارایی دارند، این دانش را بیشتر کنید.

امروز Campaign Monitor را امتحان کنید برای بازی با طیف وسیعی از گزینه های انعطاف پذیر ما برای ویرایش فوترهای خود – می توانید یک طرح بندی را انتخاب کنید. سفارشی کردن رنگ، فونت و اندازه متن. اضافه کردن یک لوگو؛ اضافه کردن هایپرلینک؛ رنگ پس زمینه و موارد دیگر را سفارشی کنید.