یک هفته سبک از یک کارشناس صنعت مد مردانه

در حالی که دیدن افراد مشهور برای الهام گرفتن از طنز می تواند سرگرم کننده باشد، اغلب مفیدتر است که به سادگی به اطراف خود نگاه کنید – به دوستان شیک، همکاران، حتی غریبه ها در خیابان. به همین دلیل است که ما دوست داریم سبک شخصی دوستان خوش لباس خود را در اینجا در SG مستند کنیم. مردان واقعی که ما با سبک قاتل می شناسیم.

CB در صنعت مد مردانه کار می کند و در هنر لباس پوشیدن در ترکیب لباس های شیک و در عین حال بدون زحمت تسلط یافته است. طبیعتاً مجبور شدم از او رازهایش را بپرسم. بنابراین او آنچه را که هر روز به مدت یک هفته می پوشید، ثبت کرد.

در زیر، پنج لباس از خودی صنعت مد مردانه، همراه با نکات استایل هوشمندانه او:

دوشنبه
01-20-2015-سبک-دوست دختر-چی-پوشید-cb-rucker-1

بلیزر: آمی | ژاکت: Uniqlo | شلوار: Ovadia & Sons | کفش های کتانی: عالی

CB در مورد نحوه لباس پوشیدن مانند شما که در صنعت مد مردانه کار می کنید:

«بسیاری از پسرها از ژاکت‌های دو سینه می‌ترسند، زیرا تصور می‌شود تطبیق‌پذیری ندارند. این قطعا بیشتر از یک ژاکت تک سینه یک لباس رسمی است، اما یک کت دو سینه خوش دوخت می تواند به همان خوبی که لباس می پوشد، لباس بپوشد. این DB از Ami یکی از قطعات مورد علاقه من است زیرا کاملاً باریک است و با بسیاری از کمد لباس من مطابقت دارد. راز یک شانه نرم خوب است. یک شانه سفت و محکم با ظاهر معمولی نمی‌آید.»

سهشنبه
سبک صنعت مد مردانه

روپوش | پیراهن: پارچه مناسب | شلوار جین سفید (خود برش سجاف) | چکمه های چلسی

“بعد از روز کارگر، سفید نیست” احمقانه ترین قانون در کتاب قوانین طنز است.

قانون باید باشدوقتی زمان زمستان است، طوری لباس نپوشید که انگار فصل تابستان است. من شلوار جین سفیدم را تمام سال می پوشم. کلید ظاهر پس از روز کارگر، احاطه کردن رنگ سفید با دیگر قطعات/رنگ های پاییزی است. نکته جالب در مورد رنگ سفید: همه چیز با آن پیش می رود. نیازی به استرس نیست. شلوار جین سفید باعث می‌شود که فلانل مورد علاقه شما بسیار خنک‌تر از جین تیره به نظر برسد.»

خرید شلوار جین سفید

چهار شنبه
سبک صنعت مد مردانه

ژاکت: ملیندا گلاس (مشابه) | شلوار جین لایت شو | چکمه های توری | کلاه: New Era x دانشگاه واشنگتن و لی (Go Generals!)

در روزهای پایانی، من آرزوی آرامشی را که در دبیرستان داشتم، یعنی تکان دادن کت دانشگاهی ام با یک هودی و شلوار جین را دارم. وقتی تقریباً 30 ساله می‌شوید، یک ژاکت دبیرستانی بیشتر می‌گوید «کودک متحجر» تا «عضو جامعه».

من پاییز امسال این ژاکت بمب افکن پشمی را گرفتم و این ژاکت “دنج و در عین حال پیچیده” من بود.

همچنین فکر می‌کنم مگان گفته بود بمب‌افکن‌ها برای پاییز یک کت ضروری هستند؟» (یادداشت سردبیر: بله!)

پنج شنبه
سبک صنعت مد مردانه

کت جین | تی شرت: Visvim | کلاه: استوفا | عینک: واربی ​​پارکر

ژاکت کامیون جین همان پلیوریست که در زمستان فراموش می کنید. اگرچه ممکن است به اندازه بافتنی های پرپشت گرم نباشد، اما در آن روزهای زمستان که در اواسط دهه 30 است به شما کمک می کند. آنها مخصوصاً وقتی در محیطی کار می کنید که در ماه های سردتر در محیطی گرم و احمقانه کار می کنید خوب هستند.

خرید کت های جین

جمعه
سبک صنعت مد مردانه

ژاکت: آمی | شلوار جین: APC | کلاه: استوفا

CB در مورد کلاه های معمولی:

“سوو، من کلاه زیادی بر سر دارم. وقتی در دهه بیست سالگی خود هستید و خط رویش موهایتان شروع به خزش می کند، هیچ چیز نمی تواند آن را نجات دهد جز یک تیغ (من به شما نگاه می کنم، لبرون).

چیزی که من متوجه شدم این است که وقتی کلاه را دارید، پوشیدن آن بسیار راحت تر است. آن را کار خودت کن خیلی از بچه ها بیش از حد به کلاه فکر می کنند. اگر برای پیدا کردن کلاه‌های مناسب خود وقت بگذارید، همه می‌توانند یک «مرد کلاه» باشند. آن‌ها می‌توانند یک لباس معمولی – مانند بلیزر سرمه‌ای، پیراهن سفید و شلوار جین – کمی بیشتر بسازند.»

چوب لباسی

برای ارتقای سبک خود آماده اید؟

سرویس خرید آنلاین شخصی Style Girlfriend را بررسی کنید! شما یک لیست خرید سفارشی با اقلامی دریافت خواهید کرد که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و استایل شخصی شما هستند.

تیم ما همچنین به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه لباس های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

به نظر می‌رسید و احساس می‌کنید بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای که در حال حاضر هستید!

آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما بیشتر بدانید!

***

در ابتدا فوریه 2015 منتشر شد. آیا سبک واقعی پسر بیشتر در SG می خواهید؟ به ما اطلاع دهید! و ویژگی های دیگر را اینجا، اینجا و اینجا بررسی کنید!