یک هفته در کمد لباس این طراح

من عاشق زمانی هستم که یک نام کاملاً مناسب صاحب آن باشد. برای مثال، یک بیگل را فقط می‌توان بیگل نامید. مورچه خوار هم همینطور. یا بوریس جانسون

برند پوشاک مردانه Stock Mfg مستقر در شیکاگو به طور مشابه میل مغز من را برای هماهنگی با نام تجاری تسکین می دهد. این شرکت لباس کار برای برندهای بسیار جذابی مانند سوهو هاوس و هتل آس یونیفرم هایی می سازد که به نوعی کاملاً شیک و مدرن به نظر می رسند…و همچنین مانند اینکه می توانید دوده را در چین و چروک های یک روز کاری سخت در ساخت اولین راه آهن بین قاره ای پیدا کنید.

فکر: پیراهن‌های آکسفورد کاملاً ترد و پیش‌بندهای بوم مومی‌شده بادوام.

بیشتر این حال و هوای «مد، اما آن را محکم کن» به لطف مایک موراریتی، یکی از بنیانگذاران و مدیر خلاق این برند به وجود می آید. ما از او خواستیم که ظاهر فعلی WFH خود را مستند کند، که به نظر می رسد تفاوت چندانی با WFTO او ندارد. (کار از دفتر؟!) به نظر می رسد.

لباس های گاه به گاه شیک برای مردان

دلیلش این است که این طراح غرب میانه یک کمد لباس کار جام مقدس ساخته است که در آن همه قطعات در کنار هم قرار می گیرند تا بدون زحمت لباس های گاه به گاه شیک برای مردان بسازند که بدون تلاش زیاد، جذاب به نظر می رسند.

برای الهام گرفتن آماده شوید.

در زیر، الهام بخش سبک لباس کار مردانه را بررسی کنید:

سریع و شل
کارگردان خلاق مایک موراریتی، لباس‌های غیررسمی شیک برای مردان، سبک لباس کار مردانه

به درستی، فکر می‌کنم، هرگز مردی نبوده‌ام که «اگر مجبور نیستی شلوار نپوش». بنابراین من آن را حتی در قرنطینه کاملاً بسته نگه می دارم.

در بسیاری از مواقع، قبل از اینکه آن را به طور کامل در رایانه به تصویر بکشم، لازم است چیزی را ترسیم کنم، و در موارد نادر (اخیرا) می توانم در اتاق جلویی خود بنشینم و مقداری نور خورشید واقعی به داخل آن فیلتر شود.

من دوست دارم هنگام نقاشی چیزی گشاد بپوشم زیرا گاهی اوقات از حرکات جارویی استفاده می کنم و وزنم را زیاد جابه جا می کنم. بنابراین من پیراهن کمپ پایونیرتاون را برای تحرک انتخاب کردم، و شلوار پرواز جیب‌های خوبی دارد که می‌توانم خودکارها را در آن فرو کنم و تا زمانی که از محل شستشو خارج شوند، آنها را فراموش کنم.

قطعات کلیدی:

گاه به گاه راحت
مدیر خلاق مایک موراریتی، سبک لباس کار مردانه

من و همسر شش ماهه باردارم هر دو در خانه کار می‌کنیم، بنابراین زیاد آشپزی می‌کنیم، به این معنی که به طور مرتب پنجره‌ها را باز کرده‌ایم، بنابراین باید لایه‌بندی مناسبی داشته باشیم.

لباس های گاه به گاه شیک برای مردان، سبک لباس کار مردانه

نگاهی به داخل سیاه‌چال دفتر موقتم بیندازید و در عوض روی زمان‌هایی تمرکز می‌کنم که کار آنقدر سبک یا تکراری است که با لپ‌تاپ روی مبل بنشینید.

وقتی برای مدت طولانی جایی نمی روم، همان موقع است که بافتنی ها بیرون می آیند. هیچ چیز فانتزی – یک سه راهی جیبی UO و یک هودی استوک در صورتی که داخل آن وزش باشد (به دلیل وضعیت پنجره فوق).

بدون بافتنی در پایین، هر چند. با شلوار ورزشی نمی توانم درست فکر کنم.

قطعات کلیدی:

لذت بعد از ظهر
مدل لباس کار مردانه مایکل موراریتی

به نظر می رسد که می توانید بیرون بروید تقریبا باعث می شود احساس کنید در شرف انجام آن هستید.

وقتی در حال خوردن قهوه بعد از ظهر یا کباب کردن هستم، یا در حال گفتگوی ویدیویی هستم، ممکن است بخواهم کمی نقش‌آفرینی کنم و لایه‌ای اضافه کنم.

پیراهن کار استوک من همیشه به من احساس لباس پوشیدن می دهد، مخصوصاً در تمام مشکی، با یک هنلی زیر آن برای شکستن و جذاب نگه داشتن چیزها.

قطعات کلیدی:

نحوه مطابقت در برنامه های دوستیابی

بیشتر سبک لباس کار مردانه و لباس‌های غیررسمی را ببینید، که توسط مردان واقعی پوشیده شده است، مانند این پدر خانه‌نشین مبتنی بر SF، نویسنده مد مردانه که در DC گیر کرده است.، و NYC خلاق.