یک روز بدون دوست دختر زنانه

این قطعه در ابتدا در سال 2017 منتشر شد. ما امروز دوباره آن را با روح روز جهانی زن امسال ارائه می کنیم. برای کشف راه های بیشتر برای حمایت از زنان به اینجا سر بزنید.

یک روز بدون زن

امروز زنان در سراسر کشور دست به اعتصاب می زنند.

و این شامل اینجا در Style Girlfriend می شود.

کمتر از دو ماه از راهپیمایی تاریخی در واشنگتن، جنبشی اعتراضی که شاهد آن بود که زنان – و تعداد زیادی از مردان بیدار – نه تنها در پایتخت کشورمان بلکه در سراسر جهان به خیابان‌ها آمدند، بار دیگر از ما خواسته شد تا صداهایی شنیده می شود و می‌دانید که وقتی آن خط تلفن فعال اجتماعی به صدا در می‌آید، این فقط می‌تواند یک معنی داشته باشد.

وقت آن رسیده است که یک اعتراض مسالمت آمیز به سبک قدیمی انجام دهیم.

پس چرا امروز؟ خب، امروز روز جهانی زن است، جشنی از دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی زنان. برای تمایز آن از روز جهانی مارچوبه، یا هر چیز دیگری که ممکن است در توییتر مرسوم باشد، برگزارکنندگان خواستار ساختن این روز به نام «روزی بدون زن» شده‌اند. هدف بسیج حمایت از زنان و دختران و افزایش آگاهی از سیاست هایی است که بر آنها تأثیر می گذارد. و، اهم، با گسترش، شما. مانند مواردی که زنان را تحت تأثیر قرار می دهد؟ این امر مردان را نیز تحت تأثیر قرار می دهد، بنابراین امروز از کناره نشینی ممنوع است.

سوال؟

برای زنان از کار، چه با مزد و چه بدون دستمزد، در صورتی که کسانی که در بیرون و داخل خانه کار می‌کنند، خودداری کنند. خودداری از خرید؛ و برای نشان دادن همبستگی با جنبش، با پوشیدن لباس قرمز به خیابان ها بیایند.

پیام؟

برای نشان دادن مشارکت های اجتماعی زنان و قدرت خرید در بازار، و نشان دادن آنچه که در صورت خودداری از آنها از دست می رود. یعنی: تا ساعت 5 بعدازظهر هیچ گزارشی روی میز شما نیست. وقتی به خانه می‌روید منتظر شام نیستحتی اگر قرار بود آن را در Seamless سفارش دهد.

بهترین قسمت؟

جنبش زمینه های زیادی را پوشش می دهد – اتفاقاً زنان نیز همینطور! – و از همه کسانی که می آیند استقبال می کند.

اگر به برابری دستمزد، یک دستمزد زندگی منصفانه، حقوق کار در محل کار و مرخصی با حقوق اعتقاد دارید. یا اگر نگران تأثیر مخرب و عواقب سلامتی برای زنان و دختران در سراسر جهان هستید، بگویید قانون گنگ جهانی. اگر نمی خواهید مانند یک راهب زندگی کنید تا زمانی که برای پدر شدن آماده نشده اید، ممکن است فقط یک حامی باشید! (و یک فمینیست، برای این موضوع، اما من نمی خواهم شما را کاملاً عصبانی کنم…)

ما همه تو این جریان باهم هستیم

اساساً، اگر شما علاقه مند به اعتراض به شرایط غیرقانونی تحمیل شده توسط دولت هستید که بار نامناسبی را بر دوش زنان گذاشته است، جایی برای شما در روز جهانی زن وجود دارد. بله، شما، بچه ها.

و هیچ‌کدام از این آشغال‌هایی که می‌شنوم «تا زمانی که دختری نداشتم به فوتبال دختران اهمیت نمی‌دادم» دیگر بچه ها (تو نه، نه؟!) وقتی که می آید به مبارزه برای حقوق برابر

واقعاً زمان بازنشستگی از مراحل نیاز به 1) ایجاد یک فرزند زن واقعی قبل از 2) درک زنان این همه متفاوت نیست از شما، تا در نهایت 3) اذعان کنید که ما مستحق همان حقوقی هستیم که شما به عنوان یک مرد بدون هیچ گونه سوال یا نیازی به تسخیر قانون اساسی به آنها داده اید. و حتی اگر شما یکی از آنها باشید آن ها بچه ها، همه ما به هر شکلی از یک زن بیرون آمدیم، پس بیایید این شکاف را از بین ببریم و توافق کنیم که حقوق زنان حقوق بشر است، درست است؟

کم نور کردن چراغ ها برای روز در SG HQ

من فکر کردم خوب است که یک گفتگوی کوتاه داشته باشیم، مانند روز بعد از انتخابات، قبل از اینکه برای حمایت از برابری جنسیتی تاریک شویم.

زیرا مانند مراقبت های بهداشتی، دسترسی به استایل دوست دختر یکسان نیست به عنوان دوست دختر سبک پوشش. پس از این پست، امروز هیچ چیز جدیدی در سایت یا هیچ یک از کانال های اجتماعی آن بالا نمی رود.

بنابراین، شما می توانید به آن دسترسی داشته باشید. و به هر حال لطفا انجام دهید. پست‌های قدیمی را بخوانید، مجموعه‌های شیکی را که فقط برای شما تهیه کرده‌ایم بخرید، با استفاده از این راهنمای شیک و کاربردی کمد خود را برای فصل بهار تمیز کنید. اما فقط انتظار نداشته باشید که نکات، ترفندها و میانبرهای جدیدی برای خوب لباس پوشیدن از سوی زنان SG امروز ببینید.

آیا روز را تعطیل می کنم؟ نه. راستش را بخواهید، ممکن است حتی برای راهپیمایی وقت نداشته باشم (هر چند من قرمز پوشیده ام!).

اما من صاحب کسب و کاری هستم که از بالا به دم توسط زنان اداره می شود و موتوری با نیروی اراده، استروژن و خون قاعدگی کار می کند، بنابراین با توجه به تعهدم به جنبش، امشب خوب می خوابم.

من عمل کوچک مقاومت خود را به عنوان یک نماد می بینم، راهی برای گفتن “برای تو سوپ نیست” به مردان زندگی امروز ما.

اگر هیچ چیز دیگری نیست، امیدوارم به شما یادآوری کند چقدر سوپ عالیه

و چگونه واقعا نمی توان بدون سوپ زندگی کرد. پس شاید ارزشش را داشته باشد که یک قدم به عقب بردارید و از سوپ قدردانی کنید، و به این فکر کنید که سوپ از شما چه نیازی دارد، و شاید به برخی از اهداف مرتبط با سوپ کمک مالی کنید.

و من این کار را در حالی انجام می‌دهم که زنانی را که امروز حق دعوت به بیماری، اعتصاب و عقب‌نشینی را ندارند، انجام می‌دهم. این مشکل ساز است. زیرا مشارکت در دموکراسی ما نباید یک امر تجملی باشد. امروز هم به خاطر آنها عقب نشینی می کنم.

آنچه می توانید برای حمایت از زنان انجام دهید

می خواهید درگیر شوید و/یا فقط از زنان اعتصاب کننده حمایت کنید ترس در دل مردان در خیابان ها امروز در اینجا چند مکان برای شروع وجود دارد:

خودت را آموزش بده

نیویورک مگ برش و ایزابل امروز تعداد زیادی مقاله عالی را در #DWAW اجرا می کنیم. من اکانت POTUS را بالا نمی برم، اما در غیر این صورت اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر و به روز ماندن در مورد جنبش هستید، بیشتر توییتر شما را تحت پوشش قرار می دهد.

با نماینده کنگره خود تماس بگیرید.

در اینجا یک پرایمر عالی است در مورد چگونگی تماس با مقامات منتخب محلی خود برای ابراز نگرانی خود در مورد سیاست هایی که ممکن است بر زنان و دختران تأثیر منفی بگذارد. اسپویلر: آسان‌تر و مؤثرتر از چیزی است که فکر می‌کنید.

اهدا کنید.

را صندوق اقدام والدینی برنامه ریزی شده یک مکان عالی برای شروع است. آزادی باروری به این معناست که زنان بر بدن و سلامت خود مالکیت و کنترل دارند – آزادی که مردان عمدتاً بدون چالش از آن برخوردارند.

توجه به این واقعیت که سقط جنین یک حق قانونی و قانون اساسی در این کشور محافظت شده است و همچنین اینکه برنامه ریزی شده والدین هیچ بودجه فدرال برای خدمات سقط جنین دریافت نمی کند، ضروری به نظر می رسد. (که تنها 3 درصد از کارهایی که انجام می دهند را تشکیل می دهند) و اینکه تلاش‌ها برای دسترسی بهتر زنان به پیشگیری از بارداری مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت منجر به حاملگی‌های ناخواسته کمتر و نرخ حاملگی نوجوانان از لحاظ تاریخی پایین شده است… بنابراین من این کار را نمی‌کنم.

قرمز بپوش

در حالی که من به طور کلی در بهترین حالت نسبت به پوشیدن رنگ های مرتبط با تعطیلات علاقه دارم (من نارنجی پوشیده ام…چون هالووین است! من این بار به یک مولگان زنگ می زنم. امروز قرمز بپوشید تا همه بیدارهای دفتر شما بدانند که شما طرف آنها هستید.

اعتراض.

می‌خواهی واقعاً، می‌دانی، آنجا بروی؟ در اینجا یک لیست است از شهرهایی که در آن مردم با خود فعال خود دست و پنجه نرم خواهند کرد. مال شما آنجا نیست؟ شرط می بندم تو می توانی راهی برای درگیر شدن پیدا کنی، ای مرد خوش تیپ و زن دوست، تو.

XO، M

(تصویر ویژه: Everlane)