گوش کنید: پادکست جدید “This is not a girlfriend-tocracy”

سلام بچه ها! به قسمت این هفته سریال Undressed گوش دهید، اکنون زنده! ما چند خبر جالب داریم و در مورد همه چیز صحبت می کنیم.

همچنین می توانید برای اشتراک مستقیماً به این پلتفرم های جریان بروید:

>> پادکست های اپل

>> Spotify

اول چیزهای مهم

اگر از Style Girlfriend لذت می برید، و بدون لباس به طور خاص، شما هم اکنون می توانید نمایش را از هر نقطه در ایالات متحده پشتیبانی کنید! باحال، درسته؟ کافی است به نمایه ما در Anchor بروید و روی «پشتیبانی از این پادکست» کلیک کنید. سپس، می‌توانید پرداخت‌های ماهیانه مکرر 0.99 دلار، 4.99 دلار یا 9.99 دلار را انتخاب کنید.

حتی می‌توانید از Apple Pay یا Google Pay استفاده کنید (که من خودم هرگز از آن استفاده نکرده‌ام اما تیلور به من اطمینان می‌دهد که بسیار ساده است، بنابراین شما بروید).

خط پایین؟ ثبت‌نام برای پشتیبانی از Undressed آسان، سریع و ایمن است و به ما کمک می‌کند این کار را بدون آگهی ادامه دهیم. بنابراین اگر از پادکست لذت می برید، لطفا از ما حمایت کنید!

حالا وارد نمایش…

تیوب سواری جادویی ایلان ماسک

من و تیلور در مورد کتابی صحبت می کنیم که اخیرا خوانده ام به نام پایان تبلیغات. اگر برندها و شرکت‌ها تصمیم بگیرند که تبلیغات و دلارهای بازاریابی خود را از اسپات‌های تلویزیونی گران‌قیمت به ایده‌های خلاقانه‌تری که در زندگی شما قرار می‌گیرند به‌گونه‌ای که لذت می‌برند، به جای مختل کردن آن، منحرف کنند، جهان چگونه می‌شود؟

به ایده‌های ما گوش دهید (مورد علاقه من «مترو ساندویچ‌فروشی مترو» است)، سپس نظرات خود را در نظرات زیر به ما بگویید.

لبرون جیمز دوباره تام براون را می پوشد

پادکست جدید، lebron در vogue.com

… هنگام افتتاح مدرسه جدید خود در اوهایو، که واقعاً داستان اصلی است، اما هی، اگر من اخبار را ابتدا در Vogue.com دیدم، باید با لید آنها بروم، درست است؟

برداشت های داغ

من توصیه های مفیدی را برای دوستیابی ارائه می کنم، در حالی که تیلور احساسات خود را در مورد آن به اشتراک می گذارد ریک و مورتی. یعنی، او واقعاً نمی داند چیست و دوست دارد آن را به همین شکل حفظ کند، بسیار از شما متشکرم.

به من بگو:

آخرین برندی که در اینستاگرام کشف کردید چیست؟