گوش کنید: پادکست جدید “من، اضطراب من، یک پیتزا و یک پادکست”

بچه ها! این بسیار هیجان انگیز است. ما به قسمت آخر فصل 2 Undressed رسیدیم! این یک سواری وحشیانه بود، و ما چیزهای زیادی برای صحبت در مورد آن داشتیم (و همچنان چیزهای زیادی برای صحبت کردن در مورد آن داریم… این قسمت در 46 دقیقه فوق العاده ظاهر شد! پیو)

به پادکست “بدون لباس” دوست دختر سبک زیر گوش دهید (و در اینجا مشترک شوید):

همچنین می‌توانید به Undressed در پادکست‌های Apple، Spotify، Stitcher و موارد دیگر گوش دهید

بیا در مورد میم ها صحبت کنیم عزیزم

من و تیلور بلافاصله از مسیر خارج می شویم و در مورد میم ها، گیف ها و موارد دیگر مورد علاقه خود صحبت می کنیم.

در اینجا تعدادی از آنها وجود دارد، زیرا جهان آتش زباله زباله است…

زیرک در حال خواندن فرشته موسیقی (شبح اپرا) از جیسون پارکیسون در Vimeo.

کارتون نهنگ نیویورکی
از طریق نیویورکر (بدیهی است)

به روز رسانی: این جاستین بیبر نبود!!

من و تیلور همچنین در مورد عکس‌هایی که در هفته گذشته منتشر شد، صحبت کردیم که همه ما فکر می‌کردیم جاستین بیبر در حال خوردن یک بوریتو بود، مثل اینکه در حال نواختن سازدهنی است.

معلوم شد بالاخره او نبود! کلاهبردار بود! چه کسی مانند جاستین بیبر لباس می پوشد و سپس غذای مکزیکی را در پارک ها به طرز عجیبی می خورد؟ با این حال، ما جلسه را ترک کردیم، زیرا باعث خنده من شد و همچنین تنبلم.

اسموتی به سبک شخصی شما

در مرحله بعد، ما در مورد مقاله هفته گذشته در مورد تقویت “سخنرانی آسانسوری به سبک شخصی” و چگونگی ارتباط آن با مقاله دیگری از کمی دورتر در مورد دانستن آنچه از زندگی می خواهید صحبت کردیم. همه اینها به هم مرتبط است، بچه ها!

ما همچنین به این داستان در مورد محصولات ضد پیری برای The Inventory اشاره کردیم (آیا مشارکت های هفتگی Style Girlfriend را در آنجا دنبال کرده اید؟) و اینکه چگونه انجام کاری در مورد ظاهر خود، چه در مورد کمد لباس و چه مربوط به آراستگی، کاملاً خوب است.

“پیرز مورگان می تواند در آتش بسوزد”

حتی مطمئن نیستم که چگونه به این موضوع رسیدیم، زیرا از قبل اخبار قدیمی است، اما برای بچه ها… حمل نوزاد کار غیر مردانه ای نیست، پس لطفاً به پیرز مورگان گوش ندهید. همیشه.

“سکسی هزینه بوتاکس چقدر است؟” یا سکسی گریتی؟

بله، ما در مورد لباس های هالووین صحبت می کنیم. تیلور به توییتی اشاره می کند که می گوید: «لباس هالووین شما «سکسی» است و آخرین چیزی که در گوگل جستجو کردید. اگر این مورد شما نیست، تمام ایده های ما را در اینجا بررسی کنید.

داغ می گیرد!

تیلور می‌پرسد، آیا بچه‌ها می‌فهمند که از ماست یونانی بیرون بیایند؟ آره واقعا.

پس آره! ممنون رفقا! این برای ما این فصل است. مشترک بمانید و به زودی با شما صحبت خواهیم کرد! در همین حال، در خبرنامه ثبت نام کنید و Style Girlfriend را در توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.

به ما بگو:

اگر لباس هالووین شما “سکسی” باشد و آخرین چیزی که در گوگل جستجو کرده اید، چه لباسی خواهد بود؟

تصویر ویژگی: @mathowie