گوش کنید: پادکست جدید “شکستن یخ با شکافتن شلوارت”

سلام بچه ها، زمان آخرین قسمت Style Girlfriend’s است بی لباس پادکست

پادکست جدید را اینجا بشنوید:

سلام! سر بالا! همچنین می‌توانید به Undressed در پادکست‌های Apple، Spotify، Stitcher و موارد دیگر گوش دهید

این هفته، پیتر نگوین استایلیست شخصی مردانه در استودیو به من ملحق می شود تا در مورد شرم آورترین نقص های کمد لباس، بهترین جلد مجلات سال و گران ترین محصول آرایشی که هر کدام داریم صحبت کنیم.

> درباره خرابی کمد لباس اینجا بیشتر بخوانید

“اوه، حالا که مگان بهت گفت.»

پیتر روال مراقبت از پوست را که در سن 35 سالگی اتخاذ کرده است به اشتراک می گذارد. تشویق شده توسط واقعا مال شماهمسرش از فداکاری تازه‌ای که برای نظافت او پیدا کرده بود قدردانی کرد، اما کمی تلخ بود که این تکان دادن من و نه او بود که در نهایت او را متقاعد کرد که لیوان خود را در دنده قرار دهد.

ما همچنین در مورد گران ترین محصول نظافت در کابینت های حمام مربوطه خود صحبت کردیم.

برای پیتر: این مرطوب کننده Image Skincare’s Prevention+ SPF 32 (با قیمت فوق العاده 39 دلار) است. مال خودم: کرم صورت La Mer، با قیمت 175 دلار، که صادقانه بگویم، باید از خانه من حذف شود، زیرا آن را به عنوان “مراقبت از پوست خانم واقعاً فانتزی” توصیف کردم. اما هی

با این حال، هر دوی ما موافقیم که خوب است عادت کنید که از خودتان مراقبت کنید. همانطور که پیتر می گوید: “برای اینکه بدون زحمت به نظر برسیم، کار زیادی لازم است.” و اگر آ) شما می توانید چیزهای خوب را بپردازید، و ب) داشتن آن باعث می شود که در واقع احساس ناچاری کنید استفاده کنید آن، سپس خداحافظ.

“ما به “تله والدین” GQ و Esquire می رویم”

gq esquire 2018 را پوشش می دهد، پادکست جدید از استایل دوست دختر
کاورهای چه کسی در سال 2018 برتری یافت؟

من و پیتر همچنین در مورد سال در جلد مجلات هر دو بحث می کنیم GQ و درخواست کنید، در مورد علاقه مندی های خود بحث می کنیم و شرط بندی می کنیم که چه کسی در سال 2019 روی یکی یا هر دوی آنها خواهیم دید. ما همچنین سناریویی را تصور می کنیم که در آن اجازه داریم از قسمت های مورد علاقه خود یک مجله بزرگ ایجاد کنیم. ما آن را نام گذاری می کنیم Gesquire (نرم “G”) و صادقانه بگویم، اگر گوئینت بتواند نسخه چاپی Goop را بسازد، نمی‌دانم چرا ما نمی‌توانیم این موضوع را از بین ببریم.

«از میلیارد دلاری خود لذت ببرید. متاسفم که این تمام چیزی است که باید در شب آرامت کند.»

و در نهایت، در «Hot Takes»، من و پیتر در مورد از بین رفتن فاکتور جالب آلبردز بحث می کنیم، علیرغم ارزش گذاری 1.4 میلیارد دلاری اخیر آنها (من در اپیزود به رقم جالب دو میلیارد رسیدم … زمانی که با میلیاردها دلار صحبت می کنید به اندازه کافی نزدیک هستید. «ب») باید به ما بگویید که چه فکر می‌کنید… اگر به قسمت گوش دهید، واضح است که من در مورد این تغییر ناملموس از «باحال» به «خیلی زیاد» خیلی سریع برای این برند هستم. !

پیتر به سختی از انتخاب یک کفش کتانی جایگزین برای رپرتوار کفش‌های شما استقبال می‌کند (انتخاب‌های او به انتخاب خرید زیر اشاره می‌کند)، در حالی که نمی‌دانم آیا این برند هنوز هم پاهایش (هکتار) در خارج از شهرهای شیفته مد مانند نیویورک دارد یا خیر. نظر خود را در نظرات به من بگویید!

// خرید جایگزین های کفش ورزشی #SGapproved //


به من بگو:

گران ترین محصول آرایشی که دارید کدام است؟

> پادکست های گذشته را اینجا گوش کنید