گوش کنید: پادکست جدید درباره سبک بهاری و مشاوره جدایی

سومین پادکست ما اینجاست (!!!)، و حتی ممکن است فکر کنید که ما شروع به استفاده از آن کرده ایم.

من و مگان داریم می گیریم واقعی حرفه ای، با راه اندازی میکروفون جدید و احترامی جدید برای پایبندی به طرح کلی ما، و باید بگویم، فکر می‌کنم واقعاً در محصول نهایی ظاهر می‌شود.

فقط ما را با هدفون‌های بزرگ تصور کنید، آن پیراهن‌های پادکست جدید را پوشیده‌ایم، و ایده بسیار خوبی از عملکرد این پادکست راحت خواهید داشت (پادپریشن؟) به نظر می رسد.

به پادکست زیر یا در برنامه های پادکست مورد علاقه خود گوش دهید:

مگان، شب و انتخاب‌های من همگی به Elite Eight رسیده‌اند، و رقابت از اینجا شدیدتر خواهد شد. ما به شایستگی های Armie، Michael B و The Gos می پردازیم … برخی از آنها در حقیقت به سبک شخصی متفاوت این افراد مربوط می شود. (آیا شما هم مثل من فکر می کنید که رایان گاسلینگ توسط ایوا مندز به دام ازدواج افتاده است؟ در نظرات به ما بگویید!)

در مرحله بعد، ما به شایستگی های ایجاد یک «چیز بهاری» می پردازیم.

این مانند یک پرت بهاری است، به جز سبک، و امیدوارم پس از پایان فصل، مدت زیادی دوام بیاورد. من قصد دارم در این فصل نام خود را با دامن های کوچک تغییر دهم – چه چیزی را انتخاب می کنید؟ (احتمالا دامن کوتاه نیست، اما هی.. دوقلو!)

و در اولین مورد که امیدوارم یک سری از بخش‌های سؤال خواننده در پاد باشد، مگان و من توصیه هایی را برای خواننده ای که از یک جدایی سخت عبور می کند به اشتراک بگذارید. نه اینکه دو خانم با تاریخچه روابط رنگارنگ در این مورد چیزی برای گفتن داشته باشند…

به نکات عملی ما برای هر دو گوش دهید دامپرها و دامپی ها از رابطه ای که به سمت جنوب رفته است… کلمات جالبی برای گفتن هستند.

به ما بگو:

بهترین توصیه ای که تا به حال دریافت کرده اید چیست؟