گوش کنید: پادکست جدید “بز گواهی شده”

آخرین قسمت Undressed را از Style Girlfriend گوش کنید. در این قسمت، رفیق من آلیسا ریشتر برای بحث در مورد هفته مد (دوباره بازگشته است!)، کار احساسی که از سرنا ویلیامز و آریانا گرانده می‌خواهیم صحبت کرد و پرسید: “اما آیا این هنر است؟” درباره یک تله تشنگی جدید اینستاگرام در نیویورک.

پادکست جدید را اینجا بشنوید:

همچنین می‌توانید به Undressed در پادکست‌های Apple، Spotify، Stitcher و موارد دیگر گوش دهید

آیا هوش مصنوعی می تواند تشخیص دهد که آیا سبک شما منحصر به فرد است؟

ابتدا، ما در مورد یک کمپین New Balance برای هفته مد در اینجا در نیویورک صحبت کردیم که در آن یک دوربین متصل به یک الگوریتم قرار است تشخیص دهد چه کسی واقعاً، از نظر عینی منحصر به فرد است، و سپس… New Balance به آنها کفش می دهد؟ عجیب است.

همچنین عجیب است؟ این نمایشگاه هنری

سایمون هاک که در روابط عمومی کار می کند و گاهی اوقات در همگام با کارداشیان ها نمایشگاهی به نام راه اندازی کرد یک انسان-همچنین اینجا در نیویورک، همچنین برای هفته مد. از آن به عنوان یک “مارک مد آینده نگر” نام برده می شود، اما شما چیزی نمی خرید (به غیر از هزینه پذیرش 40 دلار … می گویید). خیلی عجیب است. در اینجا چند تصویر از آن است.

الف.نمایشگاه انسانی
از طریق Hypebae

همونطور که گفتم عجیبه

“مرد، من این آخر هفته از چیزهای زیادی ناراحت شدم!”

سرنا ویلیامز ما را باز کرد
از طریق نیویورکر

ما همچنین درباره جریمه 17000 دلاری سرنا ویلیامز به دلیل نقض قوانین در جریان فینال اوپن ایالات متحده صحبت کردیم، تصمیمات داوری که او آن را غیرمنصفانه خواند. عناوین اخبار از جنسیت گرا به یک زن ستیز آشکار منحرف شد و پس زدن او به داور را «نابودی» نامیدند.

شایان ذکر است که زنان از نظر تاریخی اجازه خشم ما را در فضاهای عمومی ندارند و این به ویژه در مورد زنان رنگین پوست صادق است.

پس چگونه می‌توانیم گرایشی را که بسیاری از مردان (و زنان دیگر!) به تنبیه زنانی که خشم خود را ابراز می‌کنند، آشکار کنیم؟ یا شاید فقط خود را بیان دوره؟ نمی دانم، اما بیایید در مورد آن صحبت کنیم!

“نام آریانا را از دهان خود دور نگه دارید”

بعدازظهر جمعه، TMZ این خبر را منتشر کرد مبنی بر اینکه مک میلر، رپر 26 ساله، پس از سال ها مبارزه آشکار با اعتیاد، بر اثر مصرف بیش از حد آشکار درگذشت.

مانند Cosmo در پست اصلی وبلاگ، این رسانه اشاره کرد که “میلر اخیراً با سوءمصرف مواد مشکل داشته است … پس از جدایی او از آریانا گرانده.”آنها بعداً آن را به این صورت اصلاح کردند: “میلر سال ها با مسائل مربوط به سوء مصرف مواد مبارزه کرده است … چیزی که پس از جدایی او از آریانا گرانده دوباره مطرح شد.” که … بهتر است، اما هنوز قابل توجه است که بلافاصله پس از همه اینها، گرانده مجبور شد نظرات را در اینستاگرام خود غیرفعال کند زیرا مردم او را آزار می دادند و او را به خاطر مرگ دوست پسر سابقش مقصر می دانستند.

بنابراین، چرا بسیاری از مردم فکر می کنند که وظیفه هر زن یا شریک زندگی این است که یک فرد و رابطه سمی را تحمل کند یا “تعمیر” کند؟ به خصوص وقتی به مردانی که با زنانی که مشکلات سلامت روانی یا اعتیاد را تجربه می‌کنند قطع رابطه می‌کنند، می‌گوییم که آنها “یک گلوله طفره رفتند” این موضوع بسیار مزخرف است.

نگاهی داغ

جمیله جمیل لذت بخش است.

مکان خوبجمیلا جمیل، در پادکست «راه‌هایی برای تغییر جهان» کانال 4 رفت و در مورد هنر خودآگاهی و اینکه چرا معتقد است کارداشیان‌ها (دوباره آنها!) «عامل‌های مضاعف پدرسالاری» هستند، صحبت کرد. او دوست داشتنی است. ارزش شنیدن را دارد

مثل همیشه، اگر شما از این پادکست لذت بردید، لطفا Undressed را در پادکست های اپل رتبه بندی و مرور کنید، و در هر کجا که هستید مشترک شوید. و اگر تو واقعا از این پادکست لذت بردم، لطفاً از نمایش حمایت کنید تا به ما کمک کنید آن را بدون آگهی نگه داریم! فقط روی دکمه بنفش “پشتیبانی از این پادکست” در اینجا کلیک کنید.

به من بگو:

آهنگ مورد علاقه شما از مک میلر چیست؟

اوه، و نگران نباشید. سرنا خوبه