گوش دهید: پادکست جدید برای ارسال پیام کوتاه در اواخر شب و مشاوره در مورد اینکه یک زن چه زمانی باید برای قرار ملاقات بپردازد

سبک کلاسیک چوگان دوست دختر

عزیزترین شنوندگان و خوانندگان، آخر هفته خوبی داشتیم. به جدیدترین پادکست برای شیطنت های شامپاین و خرد برای شنوندگانی که مشکلات مالی دارند گوش دهید.

به پادکست زیر یا در iTunes، Pocket Casts، Overcast، Stitcher یا هر کجا* که پادکست های خود را دریافت می کنید گوش دهید:

*هنوز اسپاتیفای وجود ندارد! بله، ما همچنان روی آن کار می کنیم

جلوگیری از فاجعه لباس های فانتزی

مگان من را به همراه یک حرفه ای خود به یازدهمین دوره کلاسیک Veuve Clicquot Polo Classic آورد. اما قبل از اینکه بتوانیم سوار کشتی شویم و روز را با شامپاین نوش جان کنیم و با افرادی مانند پنه لوپه کروز و سینا میلر بگذریم – باید بفهمیم چه بپوشیم.

به طور طبیعی، این به یک سفر وحشتناک و لحظه آخری خرید شب قبل خلاصه شد تا مگان یک خرید جدید پیدا کند. لکو همچنین یک سفر وحشتناک و لحظه آخری در کمد خود برای پیدا کردن یکی برای من. به هر حال، ما موفق شدیم مجموعه ای از لباس های “Destiny’s Childing” (با نام مستعار، هماهنگ، اما ناهماهنگ) در سایه های قرمز، سفید و آبی جمع آوری کنیم.

آن روز فوق‌العاده بود-ما شامپاین و رز حبابی خوردیم، چند اسب دیدیم، و با هزاران دوست همسایه شدیم. اما، همانطور که ممکن است حدس بزنید، ما اندکی … بیش از حد سرو شده بودیم (ببینید چگونه آن را در صدای غیرفعال قرار دادم، بنابراین این تقصیر ما نبود که فقط زیاد نوشیدند؟). این باعث شد رهبر بی باک ما مگان بدون ترس یک متن نسبتاً حماسی در حالت مستی بفرستد… اما من اینجا آن را برای شما اسپویل نمی کنم. تو باید گوش کنی

به روز رسانی آهنگ تابستان 2018

به محض اینکه به خاطر پیام‌های شگفت‌انگیز مگان خنده‌هایم را شنیدم، باز هم به مکالمه‌ی جاری‌مان درباره آهنگ تابستان ضربه زدیم. و شما بچه ها… اگر آهنگ تابستان نباشد چه؟!

ما منتظریم که آلبوم آتی آریانا گرانده با صدای بلندی همراه باشد، اما “Nice For What” قرار نیست آن را قطع کند و ما استرس داریم.

چه زمانی یک زن باید برای قرار ملاقات پرداخت کند

از آنجا به یک سوال نسبتاً حساس از یک خواننده می پردازیم، که می پرسد دوستش چگونه باید با یک موقعیت مالی با دختری که چهار ماه است با او قرار ملاقات گذاشته است – که پیشنهاد پرداخت هزینه یا تقسیم هزینه هیچ قرار ملاقاتی را نداده است، رفتار کند. هو پسر، تقاطع پول و عشق قطعا می تواند به هم ریخته شود، درست است؟

نه فقط چند هفته پیش، من از مردی خبر دادم که از پیشنهاد خرید یک دور نوشیدنی “آرامش” پیدا کرده است و منتظر بود ببیند آیا این کار را می کنم یا نه. البته خوب است، اما آرزو می‌کردم که او فقط به من اجازه می‌داد این کار را انجام دهم، به جای اینکه اعلام کند که من را قضاوت می‌کند – حتی اگر مثبت باشد – به خاطر انجام آن کار.

ما زمینه های زیادی را در بحث این موضوع پوشش می دهیم، اما TL; DR آن است وقتی مسائل ناراحت کننده پیش می آیند، باید در مورد آنها صحبت کنید. ما چند راه هوشمندانه داریم که این پسر بتواند موضوع را با دخترش مطرح کند… اما مهمتر از آن ما می خواهیم شما بچه ها در زیر در مورد نحوه انجام گفتگوهای پولی با دوستان خانم خود بسنجید.

داغ می گیرد

نسوزانید… وقت آن رسیده است که گرما از صفحه داغ احمقانه ای که هفت هفته است از آن استفاده می کنم گرمتر شود، زیرا صاحبخانه من هنوز اجاق گاز آپارتمانم را تعمیر نکرده است.

تصویر GQ

من همه چیز را با یک اعلامیه شروع می کنم: رنگ قرمز جنسیت دارد. در حال حاضر برای زنان بسیار مد روز است و تصویری از قدرت، جذابیت جنسی و اعتماد به نفس را برای ما ترجمه می کند. اما برای دوستان؟ خشن، شیک و خوب است، فقط آنقدرها هم شیک نیست. مگان از اینکه چند لحظه قبل از شروع ضبط به این برداشت کاملاً هوشمندانه و عمیق رسیدم، متحیر است، اما من تحت فشار، مردم، پیشرفت می کنم.

تصویر، جو مورفی/NBAE از طریق گتی ایماژ

نکته جالب مگان این است که او بیرون است و با افتخار برای کت و شلوار شورت تام براون لبرون حضور دارد. به نظر می رسد که این که تیم او برنده یا ببازد ممکن است تعیین کند که تاریخ چگونه این “لاغر” را قضاوت می کند، اما مگان در هر دو راه است. راستش من هم همینطور هستم، چون امسال در این رقابت خسته کننده هیچ لیس نمی زنم، اما عمیقاً قدردانی می کنم که چنین مرد غول پیکری یک کت و شلوار کوتاه به نظر می رسد… طبیعی است؟ تقریبا؟ اما من از پرسیدن آنچه در کیف اوست دست نمی کشم. (به هر حال مگان فکر می کند که این یک موز منحصر به فرد است.)

شامپاین؟ این قسمت رو یادم نمیاد…

به ما بگو:

چگونه در مکالمات پولی دشوار با دیگری مهم خود پیمایش کرده اید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند