کمد لباس مردانه واقعی: یک هفته سبک PNW مردانه

آیا تا به حال از رستوران دیدن کرده اید یا مقاله ای خوانده اید و بعداً با صاحب رستوران یا نویسنده مقاله مذکور ملاقات کرده اید و با خود فکر کرده اید بله، خوب، همه چیز منطقی است.

این چنین بود که با آلن استوارت، مغزهای خلاق Pair of Thieves، یکی از برندهای محبوب Style Girlfriend برای سرگرمی (اما نه، مانند FuN!) جوراب‌های مردانه و لباس‌های زیر شیک و در عین حال محکم، احساس کردم.

زیبایی‌شناسی منحصربه‌فرد استوارت در جلوه‌های بصری بی‌نظیر و طرح‌های لباس‌های همیشه کمی عجیب و غریب این سایت به چشم می‌خورد.

بنابراین به طور طبیعی، من از مدیر خلاق مستقر در پورتلند، اورگان خواستم تا یک هفته را در کمد لباس خود مستند کند.

هر لباس پر از سبک PNW مردانه معمولی است که برای WFH inspo عالی است.

ظاهر آرام و تفسیر رنگی همراه او را در زیر بررسی کنید.

دوشنبه

شلوار: Carhartt | کفش ورزشی: نایک | کت: شات (مشابه)

آیا من تنها کسی هستم که نسبت به لباس هایی که مدت هاست نپوشیده اند احساس بدی دارم؟ من سال هاست که به سراغ این ژاکت نرفتم زیرا هرگز در قفسه من عالی به نظر نمی رسد، اما بعد همیشه آن را دوست دارم.

شلوار یک جفت کارهارت قدیمی است که من به تازگی 30 دلار گرفتم. من اخیراً مشتاقم تا سعی کنم چیزهای جدید کمتری بخرم. کفش‌های کتانی تقریباً با هر چیزی کار می‌کنند، اگرچه پوشیدن آن‌ها با شورت حرکت بسیار پیشرفته‌ای است که مطمئن نیستم بتوانم آن را انجام دهم (مگر اینکه شاید در نیویورک باشم؟).

مطالب مرتبط: بهترین تاپ های بلند برای پوشیدن در حال حاضر

به طور جادویی، این جوراب‌های چکمه‌ای Pair of Thieves و حال و هوای ژاکت با هم، و این باعث می‌شود من بیش از آنچه که باید باشد خوشحالم می‌کند (در درون، مدلینگ جدی است).

اینجا در پورتلند روز سردتری است، بنابراین من این پالتویی را که سال‌ها پیش در تاپ‌شاپ لندن گرفتم، قبل از اینکه به ایالات متحده بیاید، پوشیدم، بنابراین هنوز هم به نظرم پیدایش نادری است.

از بسیاری از پاکسازی های کمد جان سالم به در برده است و از بسیاری دیگر نیز زنده خواهد ماند.

سهشنبه

شورت و پیراهن: ده هزار | لایه پایه: جفت دزد

من یک مرد «ورزشی» نیستم و هرگز نخواهم بود، بنابراین در طول سال‌ها روی وسایل تمرینی‌ام فکر نکرده‌ام، اما این باعث شد که رنگ‌ها، مارک‌ها و چیزهای نامتناسب را بپوشم که به صورت رایگان خریداری شده‌ام. بعد از مسابقات

سپس این من را به تنها اصل واقعی کمد لباس تمرینی من هدایت کرد: فقط چیزهای سیاه بخر

من خیلی از برندسازی را دوست ندارم و به همین دلیل چیزهایی را از Ten Thousand که شورت و پیراهن اینجاست دوست دارم.

لایه‌های پایه‌ای همان جفت دزد SuperFit خودمان است که سال‌ها از رئیس بازرگانی‌مان خواهش می‌کردم آن را بسازد. آنها برای همه چیزها کار می کنند: اسکی، تریل دویدن، دوچرخه سواری، SUPing، یوگا، پوگو-استیکینگ شدید و من آنها را دوست دارم (متشکرم، مونا).

برای جوراب، من معمولاً محصول جدید خود را تست می کنم، و اینها برخی از جوراب های مخفی مچ پا هستند که در پاییز منتشر می شوند. آنها شگفت انگیز هستند، اما این تنها چیزی است که من اجازه دارم بگویم.

چهار شنبه

شلوار: آکنه | ژاکت: نرم تنان | کفش ورزشی: ولگرد

این شلوار آکنه احتمالاً گران‌ترین شلواری است که من دارم، اما هر بار که آن‌ها را می‌پوشم، هزینه را بر تعداد پوشیدنش تقسیم می‌کند. و اینگونه است که ریاضیات به ما در بزرگسالی کمک می کند.

من هم این ژاکت را دوست دارم زیرا می توان آن را بالا یا پایین پوشاند.

از آنجایی که این دو چیز در کنار هم، من را کمی بیش از حد به یک ظاهر باشگاهی روستایی نزدیک می‌کند، یک کلاه (همچنین دیر می‌دویدم و موهایم پف می‌کرد) و چند کفش کثیف می‌اندازم. اینها توسط Straye هستند، و من آنها را حفاری می کنم زیرا موسس یک دوست است و همچنین Converse یا Vans نیستند.

ایزی را می‌توان در اینجا دید، و همیشه با یک کت خز مرل سه رنگ عالی.

پنج شنبه

شلوار جین: Levi’s | شاکت: Madewell (مشابه) | کفش ورزشی: ون

خوب، امروز یک روز بهاری عالی است، بنابراین تی سفید کاملاً جلوه می کند. 65 درصد احتمال دارد که بعداً رامن بریزم، اما خوشبختانه ما آنها را می‌سازیم و من نسخه‌های پشتیبان را در محل کار نگه می‌دارم.

من به تازگی این شلوار جین را از برنامه Levi’s Second Hand گرفتم، که فکر می کنم یک راه فوق العاده جالب برای ترویج مد دایره ای است… مطمئناً این شلوار جین من در دهه 90 بود و من تازه آنها را پس گرفتم.

شاکت (آیا واقعاً اسمش این است؟) وزن بسیار خوبی برای فصل است.

من برای انتخاب کفش مشکل داشتم، اما دوستم می‌گوید همیشه گزینه سرگرم‌کننده‌تر را انتخاب کنید، و او بسیار سرگرم‌کننده است، بنابراین من با وانت‌های چرمی صورتی رفتم.

بدیهی است که جوراب ها PoT هستند.

جمعه
تک مردانه

onesie: آمازون | دستکش: هسترا

برای من، رسیدن بهار به دلایل زیادی دوست‌داشتنی است، اما یکی از آن‌ها قطعاً ضربه زدن به کوه است.

آیا من مالک تمام شخصیت های وینی پو هستم؟ آره. آیا باعث شرمندگی فرزندان من می شود؟ آره. آیا همه ما غمگین می شویم اگر یک سال را بگذرم؟ همچنین بله.

دستکش های Hestra به این دلیل که بهترین هستند و به دلیل اینکه یک بسته جذاب هستند فشون. اگر لذت نمی برید، این کار را اشتباه انجام می دهید.

آلن در یک نگاه

سبک من در 3 کلمه (یا کمتر!): آماده. برای. همه چيز.

اولین خاطره مد: وقتی من جوان بودم مادرم صاحب یک فروشگاه لباس بچه گانه بود، بنابراین مجبور شدم همه لباس ها را مدل کنم.

بسیار طبیعی…

آلن استوارت

برند مورد علاقه پوشاک “Splurge”: آکنه استودیو

برند لباس مورد علاقه “دزدیدن”: Levi’s

سبک شخصی یک مرد مهم است زیرا… این نزدیکترین چیزی است که ما به پرهای رنگارنگ داریم.