کمد لباس مردانه ضروری: نیروی دریایی بلیزر

وقتی کت و شلوار زیاد است و ژاکت خیلی کم، یک کت و شلوار سرمه ای خوب همیشه پشت شماست. این قطعه عالی برای اولین هاست: اولین مصاحبه، اولین قرار یا اولین جمعه ها.

نکته خنده دار این است: پیدا کردن یک بلیزر خوب به طرز فریبنده ای سخت است، مگر اینکه بدانید به دنبال چه چیزی باشید.

در این راهنما نحوه یافتن یکی از قطعاتی که بیشترین کار را برای شما در کمد لباس شما داشته باشد را توضیح خواهیم داد.

نحوه پوشیدن یک بلیزر نیروی دریایی

بلیزر سرمه ای , ملزومات کمد لباس مردانه , نحوه پوشیدن بلیزر سرمه ای

خرید انتخاب های #SGApproved:

استایل‌های کلاسیک و آماده‌سازی کت‌های سرمه‌ای به خوبی شناخته شده‌اند، اما جایی که لذت واقعی می‌آید، ظاهر غیررسمی جدید است.

بلیزر سرمه ای، دوست دختر سبک

برای داشتن ظاهری جذاب در دانشگاه، یک کت شلوار سرمه ای را روی یک سویشرت خاکستری با شلوار جین تاب دهید. یا کت خود را با یک تی شرت سفید و چینی های رول شده به تن کنید تا ظاهری کمی کسب و کار و کمی مهمانی داشته باشید.

یک بلیزر سرمه ای خوب تقریباً می تواند مانند لباس بیرونی رفتار شود. با بلیزر سرمه ای مناسب، نپوشیدن آن با همه چیز سخت خواهد بود.

چگونه یک بلیزر باید مناسب باشد

بلیزر شما باید به اندازه کت کت و شلوار شما با ویژگی های مشابه مناسب باشد.

مطمئن شوید که شانه به شکلی نزدیک اما راحت قرار می گیرد. شما می خواهید کت بلیزر متناسب با بدن شما باشد تا شانه های شما را بدون اینکه خیلی سفت باشد پهن کند.

بهترین تست یک ژاکت خوش دوخت، پشت صاف است.

اگر پارچه‌ای در پشت ژاکت شما فرو ریخته است، باید آن را داخل کنید.

چرا بلیزر سرمه ای یک کمد لباس برای پسران ضروری است

با کت و شلوار جدا فرق داره

بیایید کت و شلوار بلیزر در مقابل کت و شلوار صحبت کنیم.

تفاوت بین این دو ظریف اما مهم است. اول؟ بافت. بلیزرها از پارچه‌هایی با بافت به‌طور قابل‌توجهی بیشتر و اندکی سنگین‌تر از همتایان خود ساخته می‌شوند.

در یک سوئی خوب در تمام طول سالتی، شما یک نقاشی دیواری پشمی می خواهید در یک بلیزر سرمه ای خوب، شما به دنبال یک کوله پشتی پشمی هستید.

ویژگی های کوله پشتی شبیه به نقاشی دیواری است، اما اغراق آمیزتر است. در حالی که کوله پشتی هنوز یک بافت باز است، احساس درشت تری خواهد داشت و بافت ناهموارتری نسبت به نقاشی دیواری دارد.

این به کت و شلوار یک کت و شلوار حس غیر رسمی بیشتری می دهد. شما این قابلیت تنفس را با کمی ماندگاری بیشتر می‌خواهید زیرا کت و شلوارها مایل‌ها سریع‌تر از کت‌های کت و شلوار پوشیده می‌شوند.

بلیزر همه کاره است

همه کاره‌ترین کت بلیزر کلاسیک‌ترین آن‌ها است که دارای یقه‌ای ناچ و جلوی 2 دکمه است. به دنبال یک شانه نرم باشید که به شما امکان می دهد به راحتی آن را بپوشانید. بدن باید نزدیک، اما راحت باشد. مطمئن شوید که پشت کت صاف باشد – و باسن شما را بپوشاند.

در حال حاضر، با بلیزرهای سرمه ای یک نقطه اختلاف ثابت دکمه ها هستند، پس بیایید در مورد آن صحبت کنیم. به طور سنتی یک کت کتانی سرمه ای با دکمه های طلایی و الهام گرفته از نیروی دریایی انتظار می رفت.

برای بسیاری از افراد، دکمه‌های طلایی مشکل ساز هستند، اما خبر خوب این است که آنها راه‌حل آسانی هستند. اگر به دکمه‌های فلزی اهمیتی نمی‌دهید، اما دکمه‌های خاموش‌تر را ترجیح می‌دهید، دکمه‌های برنجی یا پیوتر را امتحان کنید. اگر دید فلز کلاً شما را آزار می دهد، دکمه های شاخ قهوه ای تیره همیشه روی کت های سرمه ای عالی به نظر می رسند.


آیا شما درگیر تمام ملزومات کمد لباس مردانه هستید؟ نکات خرید تیم ما را برای جوراب کردن کمد خود با شلوار، چینی خاکی و پیراهن OCBD ببینید.