کمد لباس مردانه ضروری: مانتو تک سینه خاکی

وقتی صحبت از لباس های بیرونی به میان می آید، هیچ چیز به اندازه یک کت تک سینه خاکی رنگ، جاودانه و همه کاره نیست. نه باران، نه برف و نه برف نمی توانند مانع از اینکه یک سنگر خاکی خوب در هنگام مبارزه با عناصر، ظاهر خوبی داشته باشید. پالتوهای تک سینه که اغلب کت های مک نامیده می شوند و به نام چارلز مکینتاش مخترع نسخه ضد آب نامیده می شوند، بدون توجه به شرایط به سختی کار می کنند و بازی می کنند و در انجام آن خوب به نظر می رسند.

کت شلواری مردانه

چگونه آن را بپوشیم

وقتی همه عناصر به درستی کنار هم قرار گیرند، یک سنگر خاکی با همه چیز همراه می شود. از شلوار جین و تی شرت در یک روز کاری گرفته تا یک صبحگاه بارانی برای رفت و آمد به دفتر، سنگر شما در کنار شماست. آیا باید مطمئن شوید که یک خانم جوان سوار هواپیما می شود و با خیال راحت ترک می کند؟ یک سنگر خاکی خوب پشت شماست.

کت ترنچ خاکی، کمد لباس مردانه ضروری، چیدمان لباس، لباس مردانه، مدل دوست دختر، مانتو خاکی تک سینه،

خرید انتخاب های #SGApproved:

چرا یک امر ضروری است

کت ترنچ، مانند بسیاری از لوازم اصلی کمد لباس مردانه، ریشه های خود را به استفاده نظامی بازمی گرداند. این به عنوان یک جایگزین سبک وزن برای «کت‌های بزرگ» سنگینی که اعضای ارتش بریتانیا می‌پوشیدند، ساخته شد. نسخه قهوهای مایل به زرد همانطور که می دانیم توسط توماس باربری اختراع شد و از پارچه گاباردین سنگین ساخته شد. گاباردین پارچه ای بسیار محکم بافته شده با ظاهری بنددار و جین مانند است و هنوز هم یک پارچه بسیار محبوب است که هنوز در کت های ترنچ استفاده می شود.

در حالی که Burberry امروزه به ساخت سنگرهای محبوب ادامه می دهد، چارلز مکینتاش ممکن است نامی باشد که بیشتر از این گفتگو استفاده می کند. چارلز مکینتاش با کمک مخترع توماس هنکوک اولین کت سنگر ضد آب را در سال 1824 ساخت.

مکینتاش و Handcock با چسباندن پارچه‌ها با لاستیک با استفاده از فرآیند ولکانیزاسیون، توانستند پوشش‌هایی ایجاد کنند که از نفوذ آب به مواد جلوگیری می‌کند و لباس‌کننده را زیبا و خشک نگه می‌دارد. تا به امروز، کت های تک سینه به طور کلی کت های مکینتاش یا مک نامیده می شوند، اگرچه کت های مکینتاش واقعی همگی ضد آب هستند و فقط توسط خود برند ساخته می شوند.

فرم و عملکرد

سنگر ایده آل امروزی از نظر شکل و عملکرد به بسیاری از آنچه که پیشینیان خود ابداع کرده اند، صادق است. تعدادی از پیشرفت های تکنولوژیکی وجود داشته است که آب و ژاکت های ضد آب و هوا را بسیار آسان کرده است. یک ترانشه خوب قطعا باید ضد آب باشد – اگر دارای عایق قابل جابجایی برای دماهای سردتر باشد، امتیاز اضافی دارد.

خاکی یک رنگ نمادین است و به خوبی با همه چیز جفت می شود، بنابراین نیازی به انحراف از هنجار وجود ندارد. به دنبال یک جلوی تک سینه، با جیب های ورودی کناری و (به طور سنتی) یک کمربند قابل جدا شدن باشید.

هنگام در نظر گرفتن تناسب، مهم است که به یاد داشته باشید که سنگر باید روی انواع مختلف لباس پوشیده شود. این مفید است که یک کت ترنچ را با حجیم ترین کالایی که می پوشید روی آن معمولاً کت بلیزر امتحان کنید. یا کت کت و شلوار – و همچنین فقط با یک پیراهن ساده. آستین ها باید با یک سوراخ بازو بلند مناسب باشند. از آستین های گشاد جادوگر دوری کنید. طول کت بسته به ترجیح باید جایی بین وسط ران و زانو باشد. هرچه کت کوتاه‌تر باشد، غیر رسمی‌تر خوانده می‌شود. هر چه کت بلندتر باشد، سنتی تر و شیک تر است.

به من بگو:

آیا هنوز یک کت ترنچ را به کمد لباس خود آورده اید؟ سبک خود را چگونه می سازید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند