کمد لباس مردانه ضروری: شلوار 5 جیبی

اینجا در SG HQ، ما عاشق یک شلوار جناغی 5 جیب هستیم. چرا؟ خب، به همان دلایلی که ما چینو دوست داریم. شلوارهای جناغی بدون نیاز به انجام کاری بیشتر از پوشیدن شلوار جین، لباس مردانه را می‌پوشاند. و نکته مهم این است که آنها (به طور کلی) همان جین جین مورد علاقه شما هستند. اگر چشمانت را ببندی، حتی ممکن است فراموش کنی که هستی نه با پوشیدن شلوار جین

به همین دلیل است که Style Girlfriend یک شلوار جناغی 5 جیبی را در مجموعه “اقلام ضروری کمد لباس مردانه” گنجانده است.

اگر با این شلوار مجاور شلوار جین تازه کار هستید، ادامه مطلب را بخوانید. ما در زیر به تمام سوالات شما پاسخ می دهیم.

شلوار جناغی چیست

شلوار جناغی چیست؟

تویل به الگوی مورب اشاره دارد که در آن پارچه اغلب بافته می شود. طبق زندگی روزمره ما، «زمانی که دو یا چند نخ عمودی – نخ‌های تار – از روی دو یا چند نخ پود افقی در یک زمان عبور می‌کنند، یک پارچه پیچ می‌خورد. نتیجه یک منسوجات است که دارای یک الگوی اریب متمایز با بافت آجدار (معروف به ولز) است.

بنابراین، جین نوعی پارچه جناغی نخی خاص است. چینوها نیز معمولاً از جناغی پنبه ای یا پنبه ای ساخته می شوند. بنابراین شلوار جین و شلوار چینی از نظر فنی شلوارهای جناغی هستند. اما این شلوارهای جناغی نیست که در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم.

بنابراین … این در واقع فوق العاده مفید نیست، درست است!

خوب، بیایید دوباره تلاش کنیم. در واقع تفاوت بین شلوار جین، چینی و شلوار پنج جیبی چیست؟ اگرچه همه آنها از یک پارچه بریده شده اند (به عنوان مثال)، تفاوت های مشخصی وجود دارد که تشخیص آنها را آسان می کند.

شلوار جناغی شبیه چه چیزی است؟

شلوار جناغی چیست
از چپ به راست: چینی، شلوار 5 جیبی، شلوار جین

در سمت چپ یک جفت چینی قرار دارد. در وسط یک شلوار 5 جیب جناغی قرار دارد. و در سمت راست؟ یک شلوار جین (duh).

بنابراین، می‌توانید ببینید که شلوارهای جناغی و شلوار جین به طور مشابه با جیب‌های J شکل و یک دکمه بریده شده‌اند. از طرف دیگر، chinos دارای جیب های بریده کناری رسمی تر، جلوی صاف و زبانه دکمه در کمر است. هر دو می‌توانند به صورت زیپ یا دکمه پروازی داشته باشند (مناظره شدید بین این دو روش را اینجا بخوانید).

چیزی که شاید نتوانید ببینید و فقط باید بگیرید من کلمه برای این است که پارچه شلوار جناغی کمی زبرتر است و بیشتر شبیه جین است. از طرف دیگر، پارچه شلوار چینی نسبت به پارچه جناغی یا جین نرم‌تر و نرم‌تر است.

خیلی است، می دانم. ببینید، حتی هیپ وحش ها هم گیج می شوند. نگران نباشید، تبدیل شدن به یک متخصص شلوار چیزی نیست که در اینجا از شما انتظار می رود.

در نهایت، شما می توانید شلوارهای جناغی 5 جیبی را به عنوان یک در نظر بگیرید نوع از شلوار جین که در رنگ های مختلف موجود است.

شلوارهای جناغی 5 جیب چگونه باید جا بیفتند

از آنجایی که شلوارهای 5 جیب بسیار شبیه به شلوار جین هستند، همین قوانین برای تناسب اندام نیز اعمال می شود. آنها باید متناسب باشند، نه پوست سفت و بدون کمک کمربند روی کمر شما بنشینند. هیچ چیز در برابر کمربند به عنوان یک بیانیه مد، البته، اما اگر شما نیاز یک کمربند، وقت آن است که یک اندازه را کاهش دهید.

بنابراین، چقدر تنگ خیلی تنگ است؟

این نکته را از The Essential Man برای اطمینان از تناسب خوب در نظر بگیرید:

ریلکس بایستید و پارچه را در اطراف ران خود به صورت افقی بین انگشت شست و سبابه فشار دهید. می‌خواهید اطراف یک نوک انگشت به ارزش (.5 اینچ – 1 اینچ) پارچه را بچسبانید. هر چه کمتر، خیلی تنگ است. دیگر، آن را کمی بیش از حد گشاد است.

از همین “تست نیشگون گرفتن” بر روی ساق پا به همان روشی که روی ران های خود انجام دادید، استفاده کنید.

نحوه پوشیدن شلوار جناغی 5 جیب

شلوار 5 جیب را به همان روشی که شلوار جین می پوشید بپوشید.

در اینجا یک زوج ظاهری است که ما دوست داریم:

شلوار جناغی چیست

SG می گوید: از اینکه با رنگ شلوار جناغی خود جسورانه رفتار کنید نترسید. فقط مطمئن شوید که بقیه قطعات خود را بیشتر خاموش نگه دارید، مانند این ژاکت جو دوسر و روپوش قهوه ای مایل به زرد.

لباس شلوار جناغی

SG می گوید: با یک ژاکت بمب افکن و ساعتی با رنگ آمیزی، این شلوار جناغی آماده است تا با دوستانتان در بار یا برای شب قرار ملاقات در سینما بروید.

لباس های بیشتری را که برای شلوارهای جناغی آماده هستند در زیر مشاهده کنید:

>> چگونه جین رنگارنگ بپوشیم

>> 5 روز، 5 راه: جین رنگارنگ

رنگ های شلوار جناغی برای خرید چیست؟

احساس خجالتی بودن؟ مطمئناً می توانید رنگ های خنثی مانند آبی، خاکستری و مشکی را انتخاب کنید. از آنها به عنوان پایه استفاده کنید و اقلام رنگارنگ بیشتری را در لباس خود بسازید (pssst, در اینجا یک راهنمای مفید در مورد چگونگی انجام این کار وجود دارد).

اگر از قبل پایه های خنثی خود را با انباشته شلوار جین و چینی پوشانده اید چه می شود؟ سپس شلوارهای 5 جیبی به فرصتی عالی برای تزریق رنگ در کشوی پایین تنه شما تبدیل می شود. سایه هایی مانند بادمجانی، خردلی و سبز ارتشی همگی مکان های عالی برای شروع هستند.

شلوار جناغی #SGapproved را بخرید

تاد اسنایدر، 148 دلار

شلوار تویل تاد اسنایدر

SG می گوید: شلوار 5 جیبی مورد علاقه Team SG توسط تیم Todd Snyder ساخته شده است. فکر کنید: بهترین قسمت‌های شلوار جین مورد علاقه‌تان و چینی‌های قابل اعتمادتان، در یک شلوار واقعا عالی.

این شلوار که از پارچه جناغی رنگ آمیزی شده با کشش ساخته شده است و با اندامی متناسب طراحی شده است، این شلوار معمولی و در عین حال برجسته، راحت و در عین حال صیقلی است و تقریباً برای هر کاری آماده است. تیم ما دوست دارد که ساق پا از زانو تا حدی به سمت پایین باریک شود (معروف به برعکس بوتکات).

Everlane، 48 دلار

شلوار اورلین 5 جیب میانه وزن

هیل سیتی، 128 دلار

شلوار جناغی 5 جیب هیل سیتی در تناسب باریک ورزشی

7 برای همه بشریت، 185 دلار

7 برای همه بشریت شلوار 5 جیبی

SG می گوید: این‌ها به‌عنوان «لاغر تناسب» تعیین می‌شوند، اما جناغ‌های کششی به اندازه‌ای است که حتی یک مرد ورزشکارتر نیز در آن‌ها خوب به نظر می‌رسد. آنها تعادل ایده آل شلوار جین مورد علاقه شما با یک چیز اضافی هستند.

شلوار تویل در مقابل شلوار جین

امیدواریم تا به حال با شما صحبت کرده باشیم که یک یا دو بار در هفته شلوار جین را با یک شلوار دیگر عوض کنید. و امیدوارم تا الان این را درک کرده باشید پوشیدن شلوارهای جناغی مانند شلوار جین آسان است، زیرا آنها دقیقاً مانند شلوار جین هستند، اما … نه، واقعاً به معنای واقعی کلمه هستند. فقط مثل شلوار جین

اینجا در SG HQ، کاملا متوجه شدیم که فشار دادن به خارج از منطقه راحتی مد شما می تواند ناراحت کننده باشد. در واقع، در حالی که این قطعه را کنار هم می‌کشیدم، یک گفتگوی واقعاً جالب با برادر شوهرم در مورد آنچه که او برای حومه مدیسون، ویسکانسین می‌داند، “بیش از حد” داشت.

ارزیابی او؟ خوب، من آن را کمی تاریک دیدم. او به من گفت که سایر باباهای سرگردان او را به خاطر پوشیدن هر چیزی فراتر از یک شلوار جین صاف مسخره می کنند..

“آنها از قبل به خاطر بستن شلوار جین من دستبند من را شکستند، مگان.”

جدا از اینکه فکر می کند چرا برایش مهم است چه بچه هایی که چه کسانی هستند هنوز شلوار جین بوت کات می پوشید (و نه به این دلیل GQ می گوید آنها برمی گردند) فکر کنید، این باعث شد به این فکر کنم که مرزهای “عادی” برای اکثر پسرها کجاست.

برای من، شلوار جناغی دیوانه نیست. برای این موضوع، شلوارهای مخملی هم نیستند. یا چینی.

امیدوارم شما هم همین احساس را داشته باشید!

تمام مکالمه واقعاً من را پرت کرد. من می‌خواهم فکر کنم که مرد مجرد و 30 ساله در نیویورک که «دوست دختر سبک» را می‌خواند چندان دور از ازدواج نیست، مثلاً 30 ساله در حومه شهر شیکاگو.

هر دوی آنها هر روز صبح بوکمارک های مورد علاقه دستگاه کامپیوتری قدیمی را شلیک می کنند تا جدیدترین های تیم SG را بررسی کنند. هر دو حرفه ای. هر دو به دنبال میانبری برای شیک تر به نظر رسیدن هستند بدون اینکه به آنها گفته شود که یقه یقه اسکی گلدار را در دفتر بپوشند (ببخشید، احساس می کنم واقعا در حال پاره کردن هستم GQ امروز اما منظورم این است که…)

ما به دنبال این نیستیم که توصیه‌هایی را برای کمترین مخرج مشترک (بدون توهین، برایان) تنظیم کنیم، اما واقعاً اینطور نیست. هر از ما خوب است اگر ما چیزهایی را در اینجا در SG انجام دهیم که شما مانند «نه. به هیچ وجه.”

از طرف دیگر، من نمی دانم چگونه در جهت دیگر خیلی دورتر بروم. اگر ما هرگز به طور متفکرانه به شما پیشنهاد نمی کنیم که شلوار جین و تی شرت استاندارد خود را با پیشنهادات کمی بالاتر کنار بگذارید، چه … واقعاً چه می کنیم؟ آیا واقعاً به کسی کمک خواهیم کرد؟

بنابراین، امیدوارم از این سبک پرایمر در شلوارهای جناغی (بسیار معمولی، بسیار رایج) لذت برده باشید.

***

هنوز احساس غرق شدن می کنید؟ SG می تواند کمک کند

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

اگر آماده‌اید استایل خود را ارتقا دهید، اما از فکر خرید لباس‌های جدید بیم دارید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما آشکارا مغرضانه هستیم، اما مشتریان به ما می گویند که ما واقعا عالی هستیم!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. ما می توانیم توجه و مراقبت شخصی را به شما قول بدهیم که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن>