کمد لباس مردانه ضروری: تی شرت سفید

وقتی به سبک کلاسیک آمریکایی فکر می کنید، آن عکس نمادین جیمز دین که یک تی شرت سفید با آستین های بالا زده و سیگاری پوشیده است، بلافاصله به ذهن خطور می کند. صرف نظر از سن، موقعیت یا شغل خود، حداقل چند تی شرت در رنگ های مختلف دارید، اما فکر می کنم همه ما می توانیم قبول کنیم که هیچ چیز بهتر از یک تی شرت سفید تمیز نیست. تی شرت سفید آنقدر در فرهنگ عامه نمادین شده است که در آهنگ Dem Franchize Boyz در سال 2004 جاودانه شد و حتی گروهی به نام Plain White Tees وجود دارد. اما شما سزاوار آن هستید که در تی شرت سفید خود به جز ساده به نظر برسید، به همین دلیل است که این راهنما نکات و ترفندهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا یک تی شرت سفید مناسب، بادوام و شیک را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

بریتنی هاموند، سه راهی سفید

چگونه آن را بپوشیم

تی شرت یک تکه گاه به گاه اصلی و یک لایه پایه عالی است. چه به تنهایی و چه زیر ژاکت کش باف پشمی، با شلوار جین یا چینی، یک تی شرت سفید ترد می تواند در انواع لباس ها زیبا شود.

تی شرت های سفید حتی با کت و شلوار یا کت و شلوار به خوبی ست می شوند. آره واقعا. نکته کلیدی در اینجا این است که یک ژاکت با شانه های بسیار نرم، بدون بالشتک در آنها و بازوهای اصلاح شده داشته باشید. آستین‌های بلیزر خود را بالا بزنید، یک جفت کفش کتانی سفید تمیز بیندازید، و ظاهر جذاب GQ را دریافت کردید. بسیار شبیه پیراهن لباس سفید، وقتی تی شرتی پیدا می کنید که به خوبی به تن شما می آید، باید چند تی شرت را انتخاب کنید.

لباس تی شرت سفید، کمد لباس مردانه ضروری، تی شرت سفید، لوازم ضروری کمد لباس، لباس مردانه، مد پاییزی،

خرید انتخاب های #SGApproved:

یک سه راهی خوب باید تراشیده باشد اما نه خیلی راحت. درزهای شانه باید درست در بالای شانه شما بیفتد و آستین ها باید در جایی نزدیک یا بالای وسط عضلات دوسر بازوی شما قرار بگیرند. بدن باید در تمام مکان‌های مناسب لمس شود: خیلی شل می‌گوید اهمیتی نمی‌دهی، خیلی سفت می‌گوید کمی بیش از حد اهمیت می‌دهی (خوب، می‌گوید خیلی زیاد اهمیت می‌دهی).

از نظر طول، یک تی شرت معمولی باید بین 1 تا 2 اینچ زیر خط کمربند شما قرار بگیرد. اگر خیلی کوتاه باشد، خودتان را پیدا می کنید در میانی؛ خیلی طولانی است، و در ویدیوی فوق الذکر Dem Franchize Boyz به نظر می رسد. جیب یا بدون جیب در مورد ترجیح شخصی است. سه راهی های جیبی حس آمریکایی بیشتری می دهند، در حالی که سه راهی های بدون جیب حال و هوای تمیزتر و قاره ای بیشتری می دهند. بیشتر به دانیل کریگ در نقش جیمز باند فکر کنید تا جیمز دین.

چرا یک امر ضروری است

مواد

یک تی شرت عالی با متریال عالی شروع می شود. در حالی که اکثر تی‌شرت‌ها از پارچه‌های نخی ساده ساخته می‌شوند، اما همه پنبه‌ها برابر نیستند. به دنبال 100٪ پنبه باشید، به طور خاص: پنبه پیما یا سوپیما. پنبه پیما یک پنبه اصلی بسیار بلند است، شبیه به پنبه مصری (مانند ملحفه هایی که روی آن می خوابید)، نرم و بادوام است. پنبه سوپیما به سادگی پنبه پیما است که در ایالات متحده برداشت می شود. این پنبه‌ها حس نرم‌تری دارند و در طول زمان کمتر مستعد شکستگی هستند.

به من بگو:

راه مورد علاقه شما برای پوشاندن تی های سفید خود چیست؟

messaging-inpost2