کمد لباس سیلیکون ولی که هر چیزی جز خسته کننده است

در سال پروردگار ما 2022، کد لباس استاندارد دره سیلیکون برای یک سویشرت و کفش کتانی هودی بالاخره بازنشسته شد.

خوبه!

این روزها، استفاده از کمد لباس‌های شیک شرکت‌های فناوری بیشتر شبیه این است که بفهمیم در یک قرار چه چیزی بپوشیم – هیچ قانونی وجود ندارد. اما می‌دانید که وقتی در لباس‌هایتان احساس خوبی دارید، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنید.

اگر به متقاعد کردن بیشتری نیاز دارید که لباس برادرهای قدیمی با فناوری آیتونز عرضه شد، قسمت امروزی سری Real Guy Style ما باید شما را متقاعد کند.

سبک فنی ریکاردو ساترلند سان فرانسیسکو

ریکاردو ساترلند از زمانی که از نیویورک به سانفرانسیسکو برای مشارکت جهانی با گوگل نقل مکان کرد، مد تکنولوژی را برای مردان بازتعریف کرد.

علیرغم کار کردن از خانه برای آینده قابل پیش بینی، این بومی تگزاس از ظاهر خوب خود دست بر نمی دارد. او چطور اینکار را انجام میدهد؟ با کمد معمولی تجاری Silicon Valley که ترکیبی از اصول اولیه جعبه‌فروشی و قطعات سرمایه‌گذاری خاص است، همه در مواردی که خیلی گشاد نیستند اما خیلی تنگ نیستند.

آکا، دستور العمل کمد لباس کاری عالی برای ایجاد حس یک میلیون دلاری به هر کسی.

اگر برای لباس پوشیدن در سیلیکون ولی یا ایده هایی برای کمد لباس یک شرکت فناوری به الهام گرفتن از لباس نیاز دارید، به پیمایش ادامه دهید.

پنج روز کمد لباس یک شرکت فناوری که از مد برادر فناوری دور است:

دوشنبه
ریکاردو ساترلند، در گوگل چه بپوشیم

دوشنبه بلند شو من از زمان شروع این بیماری همه گیر از سوار شدن به هواپیما اجتناب کرده ام، اما هر زمان که به سفر می رسم، سعی می کنم حداقل یک قطعه از هر کجا که می روم بردارم.

من این شورت آجدار فوق العاده راحت را از Osklen در ریو برداشتم و همه آنها را قرنطینه می پوشم! مرا به یاد می آورند feijoada و شب های آخر با همه کاریوکاها در جوبی در لبلون آویزان است.

(یادداشت سردبیر: مجبور شدم به بالا نگاه کنم چندین کلمات در آن پاراگراف…)

کفش های من از بازاری در مراکش است. دوستم اکو من را به فروشنده‌ای در آنجا معرفی کرد و وقتی از بازار او بازدید کردم، می‌دانستم که باید یک جفت را بسازم… ما حتی در مورد انجام یک نسخه محدود با هم در ایالت‌ها صحبت کردیم.

آن را با یک تی شرت مشکی Uniqlo تکمیل کنید تا همیشه لباس مناسب برای کار بپوشید.

قطعات کلیدی

سهشنبه
کمد لباس ریکاردو ساترلند پالو آلتو

این دوندگان کششی Uniqlo Ultra در سطح بعدی قرار دارند.

آنها من را به یاد پاپ های من می اندازند، ریکاردو ساترلند اصلی، که توانسته برای تمام دوران حرفه ای خود شلوار ورزشی بپوشد (او بیش از 30 سال است که معلم ورزش ابتدایی بوده است).

من دوست دارم شلوار را با ژاکت بسیار سبک Kooples ست کنم که برای این تابستان های غیرقابل پیش بینی سانفرانسیسکو عالی است.

و در تماس‌های ویدیویی عالی به نظر می‌رسد.»

قطعات کلیدی

چهار شنبه
کمد لباس شرکت فناوری ریکاردو ساترلند سان فرانسیسکو

«چند ماه گذشته واقعاً سخت بوده است، به خصوص برای سیاه پوستان در ایالات متحده. در شروع این بیماری همه گیر، هدفون های بی سیم خود را می انداختم و هر روز صبح به این دویدن های طولانی می رفتم تا ذهنم را پاک کنم.

با این حال، پس از قتل احمد آربری، متوجه شدم که آیا انجام این کار برای من بی خطر است یا خیر.

در واقع، این چیزی است که من هنوز هم همیشه به آن فکر می کنم.

که می شود گفت، من از زندگی با ترس امتناع می کنم. من متعهد هستم که دوباره به دویدن خود ادامه دهم.

صبح‌هایی که برای یافتن این انگیزه تلاش می‌کنم، وسایل ورزشی را در طول روز کاری تکان می‌دهم تا به خودم یادآوری کنم که فعال شوم، حتی اگر به معنای انجام یک تمرین اصلی 10 دقیقه‌ای با Alex Silver Fagan در برنامه آموزشی نایک باشد.

من از اینکه مردم در سراسر جهان شروع به توجه کرده اند، سپاسگزارم و محتاطانه خوشبین هستم که ما در مسیر درست حرکت می کنیم.»

قطعات کلیدی

پنج شنبه
ریکارادو ساترلند چگونه در کمد لباس گوگل، شرکت فناوری لباس بپوشیم

“من این را برداشتم [orange shirt jacket] قطعه ای از فروشگاه COS در Coal Drops Yard در لندن، جایی که من درست قبل از دیوانه شدن همه گیر از دفاتر گوگل در لندن کار می کردم.

من به شدت جذب حالات گرم سالمون/مرجان شدم. دوست دارم آن را با یک شلوار جین زیبا و یک جفت ون کلاسیک ست کنید.

قطعات کلیدی

جمعه
ریکاردو ساترلند سبک دره سیلیکونی، کمد لباس شرکت فناوری

یکی از قطعات مورد علاقه من این تونیک آستین کوتاه Edwige Pierre است که توسط دوست خوبم Joshua Pierre ساخته شده است.

من و جاش با هم در هوستون بزرگ شدیم و با هم آپارتمانی در هارلم داشتیم. او پس از تحصیل در رشته مد در فلورانس به نیویورک نقل مکان کرد و از آن زمان تاکنون برند خود را می سازد. او چیزهای زیادی در مورد مد به من آموخت، و دیدن آثار او توسط هنرمندان، ورزشکاران و هنرمندان از سراسر جهان واقعاً شگفت‌انگیز است.

اگر به دنبال حمایت از یک صاحب کسب و کار سیاه پوست هستید، حتماً او را بررسی کنید!»

قطعات کلیدی

چوب لباسی

لباس‌های مردانه بیشتری را ببینید که توسط مردان واقعی پوشیده شده‌اند، مانند این طراح اهل غرب میانه، پدری که در خانه می‌ماند مبتنی بر SF، نویسنده مد مردانه که در DC گیر کرده است، و مدیر خلاق نیویورک.