کانون توجه جامعه دوست دختر سبک: جوزف از کالیفرنیا

وقت آن است که قسمت دیگری از مجموعه کانون توجه جامعه Style Girlfriend را بسازیم!

شما بچه ها می دانید، این شما هستید – جامعه SG! – که شریان زندگی Style Girlfriend هستید. بدون اینکه همه شما هر روز در اینجا حضور داشته باشید تا چیزهای جدید را بررسی کنید، گزینه‌های ما را خریداری کنید و حتی برای به‌روزرسانی کمد لباس خود با ما همکاری کنید، همه ما در تیم SG فقط فریاد می‌زنیم “چگونه می‌خواهی چند chinos را امتحان کنیم؟” به یک خلاء خالی

در زیر، کانون توجه جامعه دوست دختر سبک در مورد جوزف:

کانون توجه خواننده، سبک مرد واقعی

نام، سن، شغل و مکان

جوزف پادیلا، 30 ساله، کارمند اداره بهداشت، دالی سیتی، کالیفرنیا (شهر فیلیپینی که 10 مایلی با ماشین از SF فاصله دارد)

اولین بار کی Style Girlfriend را کشف کردید؟

وای، این یکی سخت است! من می خواهم بگویم درست در حدود سال های 2012 تا 2013. زمانی که مقالات 5 روز 5 راه به این شکل بودند. آره! آن روز ها، روزهایی بود که!

آیا می توانید لحظه “آها” خود را در مورد اهمیت استایل شخصی توصیف کنید؟

بزرگ شدن در معرض پاپ پانک و امریکن آیدل این شعار فردیت و طراوت را در من نهادینه کرد. به همین دلیل، از این الهام استفاده کردم تا بوم تی و جین همیشگی خود را زیباتر کنم و از سبک‌های ورزشی و جذابی که اطرافم را احاطه کرده بودند متمایز شوم. نه اینکه آنها اصلاً بد هستند، اما برای شخصی تر کردن سبک من بود. پیراهن های باز، ژاکت های سبک وزن، و تی شرت های آستین بلند: اینها چیز من بودند. به سرعت تا به امروز و من در حال حاضر مقدار قابل توجهی از سه راهی آسان، دکمه های همه کاره و کت های بد در کمد لباس خود دارم.

خوب لباس پوشیدن برای شما چه معنایی دارد؟

خوب لباس پوشیدن بیانگر خود از طریق سبک شخصی با توجه به زمینه و زیبایی شناسی است (بخوانید: تناسب اندام و سایر جزئیات لباس).

اولین “لحظه میلیون دلاری” شما چه بود؟

پس از جستجوی یک ژاکت چرمی عالی، بالاخره یکی از آن‌ها را در یک سیلوئت دو سواره باحال از AllSaints پیدا کردم که مانند یک دستکش مناسب من است و جزئیات ظریف جالبی دارد (به رنگ نیمه شب است!). تقریباً هر نوع لباسی را که من دارم بالا می برد و از چپ و راست برایم تعریف می کند. همچنین لازم به ذکر است که افزایش نفس از سوی فروشندگان آنجا، مرا به سمت خرید سوق داد و به مفهوم خرید قطعاتی که برای سال‌های آینده در کمد لباس من ماندگار خواهند بود، سوق داد.

پایین، یوسف جوان

کانون توجه خواننده، سبک مرد واقعی

بازدید سریع

مارک پوشاک مورد علاقه “splurge”؟

از زمانی که من یکی از کاپشن های چرمی آنها را خریدم، AllSaints کیک را می گیرد!

برو به “دزدیدن” مارک لباس؟

Uniqlo، دست پایین!

محصول آرایشی که نمی توانید بدون آن زندگی کنید؟

دستمال مرطوب روغن گتسبی برای عاری از چربی پوست من ضروری است.

قدیمی ترین لباسی که در کمد دارید؟

من یک هودی مشکی خوش پوش از H&M دارم که ده سال پیش در سفری به اسپانیا خریدم و از لباس بیرونی مستقل در اوایل زندگی ام تا لباس های لایه باز پاییزی/لختی امروزی به من کمک کرده است.

شب داخل یا شب بیرون؟

در یک تعطیلات آخر هفته معمولی، یک روز برای یک شب بیرون می روم تا آخرین غذاها را امتحان کنم/چای بنوشم/به خرید بروم و بقیه روزها را برای انجام کارها/سبزیجات در آنجا بگذرانم.

نوشیدنی امضا؟

برای غیر الکلی هم سراغ چای سیاه با مقداری شیر و شیرین کننده می روم. برای افراد الکلی، چیزی شیرین مانند رایزلینگ یا گل رز نوعی سرعت من است.

اولین عشق مشهور

بچه ادویه! او تا به امروز در قلب من جایگاهی دارد

کالای اصلی کمد لباس تابستانی

پیراهن های باز روی تی شرت! به همین دلیل است که من از استفاده از پیراهن کار و پیراهن های یقه بند برای تابستان هیجان زده هستم. اگر چیزی با وزن کمی بیشتر می خواستم، یک بمب افکن سبک وزن کافی است، مخصوصا برای آن شب های خنک تابستان.

الهام از سبک سلبریتی ها

گاسلینگ با لباس‌های غیررسمی و عجیب‌ترش. برای چیزهای آرزومندتر، به رایان رینولدز، جاستین تروکس و هدف نهایی #سبک: جف گلدبلوم نگاه می کنم.

***

PS آیا هنوز منتظر اپیفانی ارتقای سبک خود هستید؟ سپس به ما اجازه دهید تا با صدای بلند شاخ خرید را با تیم SG بزنیم! بوق بوق، این بهترین است!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با ما همکاری کنید تا سبک شما را ارتقا دهیم، و ما قول می دهیم که در شغل خود ارتقاء پیدا کنید… نه فقط شوخی. واضح است که ما نمی توانیم این قول را بدهیم. اما ما می توان نوید توجه و مراقبت شخصی را بدهید که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! اگر برای یک لک برای تغییر زندگی خود، یا به سادگی به پایان فرآیند خرید بروید، ما را فریاد بزنید.

> می خواهید با تیم SG در تماس باشید؟ شما همیشه می توانید برای ما توییت کنید یا به دی‌ام‌های اینستاگرام ما سر بزنید!