چگونه یک پیراهن چهارخانه بپوشیم

هرکسی که در فاصله رانندگی با یک مرکز خرید بزرگ شده باشد (مرکز را به یاد دارید؟!) برای پیراهن های چهارخانه جایگاه ویژه ای در قلب خود دارد. چیزی در مورد قرار دادن دکمه Blackwatch از American Eagle، یا یک فلانل کاغذی قرمز رنگ از Abercrombie & Fitch به دور کمر بهترین شلوار جین بوت‌کات و آدیداس سامباس، باعث می‌شود برای هر کاری احساس آمادگی کنید.

اما در مورد نحوه پوشیدن پیراهن چهارخانه در بزرگسالی چطور؟

خب بستگی به پیراهن داره یک پیراهن اسپرت چهارخانه برای پسرانی که یک محل کار معمولی تجاری دارند یا لباس آخر هفته اندکی بهتر از دوستان شما هستند، عالی است.

از طرف دیگر، یک پیراهن چهارخانه در فلانل، ذاتاً غیررسمی‌تر است. (به یاد داشته باشید: شطرنجی یک الگو است، فلانل یک پارچه است، بنابراین صحبت در مورد یک پیراهن چهارخانه لزوماً به معنای صحبت در مورد نوع دنج و مبهم پیراهن نیست). وقتی صحبت از فلانل به میان می‌آید، چیزها را عادی‌تر نگه دارید، مانند دختری که با او قرار ملاقات داشته‌اید و مطمئن نیستید که می‌خواهید با او جدی رفتار کنید. می توانید به اینجا سر بزنید تا ایده هایی را در مورد نحوه پوشیدن فلانل به شیوه ای شیک بررسی کنید.

// خرید پیراهن های چهارخانه #SGapproved //

در همین حال، ما در حال الهام گرفتن از لباس‌ها برای نحوه پوشیدن پیراهن چهارخانه در تمام هفته هستیم.

نحوه پوشیدن پیراهن چهارخانه به پنج روش:

دوشنبه
ایده های لباس برای پیراهن چهارخانه

نحوه پوشیدن پیراهن چهارخانه در دفتر:

SG می گوید: با یک پیراهن اسپرت که می‌توانید شلوارهای جناغی و چند چکمه قهوه‌ای بدون خش بپوشید، آن را برای دفتر سنتی نگه دارید. ما این پیراهن اسپرت گاه به گاه لدبری را برای لباس پوشیدن به بالا یا پایین دوست داریم (در مورد برند مبتنی بر VA اینجا را بررسی کنید).

سهشنبه

چگونه یک پیراهن چهارخانه بپوشیم، اسکات دیسیک
از طریق Royal Fashionist

چگونه در روز تعطیل خود پیراهن چهارخانه بپوشیم:

SG می گوید: ما سبک فرزندپروری او را نمی‌پذیریم، اما لباس اسکات دیسیک خیلی خوب است. ما عاشق این پیراهن چهارخانه آبی روشن با عکس های قرمز، سیاه و سفید هستیم. آن را با چکمه‌های چلسی ست کنید و دکمه‌های بالای پیراهن خود را باز کنید، چه سوپرمدل تقریباً خواهر شوهرتان همراه باشد یا نه.

چهار شنبه
کراوات چهارخانه رایان رینولدز
از طریق نمایش امروز

نحوه پوشیدن پیراهن چهارخانه در شب ملاقات:

SG می گوید: همینطور آستین هایت را بالا بزن.

پنج شنبه
رامی ملک شطرنجی
از طریق Tumblr

چگونه یک پیراهن چهارخانه را برای ملاقات با دوستان خود در بار بپوشید

SG می گوید: ژاکت غیر معمولی که واقعاً بیانیه ای دارد به این معنی است که می توانید بقیه لباس خود (از جمله رنگ پیراهن چهارخانه) را بیشتر خاموش نگه دارید.

جمعه
شطرنجی دانیل رادکلیف
از طریق GQ بریتانیا

چگونه برای ملاقات با والدین دوست دختر خود پیراهن چهارخانه بپوشیم:

SG می گوید: با پوشیدن پیراهن و بستن کمربند به آنها نشان دهید که چه مرد جوان خوبی هستید.