چگونه یک پیراهن فلانل را پنج روش بپوشیم

رایان گاسلینگ با پیراهن فلانل چهارخانه

بچه ها، پاییز رسما است اینجا. در حالی که زمان آن فرا رسیده است که شورت خود را در پشت کمد خود بیندازید، همچنین به این معنی است که زمان آن رسیده است که یکی از موارد مورد علاقه شخصی من را بیرون بیاورید … فلانل. و ما امروز به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک پیراهن فلانل را به پنج روش بپوشید، بنابراین بیایید به آن برسیم.

تفاوت بین پیراهن فلانل و چهارخانه

مثل اینکه سیب یک میوه است، اما میوه همیشه سیب نیست… پیراهن های فلانل اغلب چهارخانه هستند، اما پیراهن های چهارخانه همیشه از فلانل ساخته نمی شوند.

چهارخانه یک الگو است، در حالی که فلانل یک پارچه است. این بدان معناست که وقتی در مورد یک پیراهن چهارخانه صحبت می کنیم، لزوماً به نوع دنج و مبهم پیراهن اشاره نمی کنیم. می‌توانید به اینجا سر بزنید تا ایده‌هایی درباره نحوه پوشیدن پیراهن‌های چهارخانه‌ای که از فلانل ساخته نشده‌اند را به شیوه‌ای شیک بررسی کنید.

آیا پیراهن های فلانل شیک هستند؟

آره! پیراهن های فلانل فوق العاده شیک هستند! چرا؟ زیرا آ) چهارخانه است یکی از بزرگترین الگوی تمام دوران، و ب) پارچه فلانل یکی از نرم ترین پارچه هایی است که تا به حال ساخته شده است. نوعی که با افزایش سن بهتر می شود.

خط پایین؟ پیراهن فلانل یک پیراهن معمولی و دنج است که برای پاییز کار آخر هفته شما خواهد بود.

// خرید فلانل #SGapproved //

ایده های لباس پیراهن فلانل
دوشنبه
دفتر معمولی، فلانل، شطرنجی، لایه، پاییز، شنبه ها، پارکر، گرنسون، اطاعت، فسیل

نحوه پوشیدن پیراهن فلانل در محل کار:

SG می گوید: فلانل خود را برای کار زیر یک سویشرت با شلوار کوتاه و بروگ بپوشید.

این قهرمان سنگین وزن (کمد لباس) فصل پاییز است. این پیراهن فلانل زمانی که بیشتر از استایل استفاده می‌شد، با برش‌های باریک‌تر، رنگ‌های روشن غیرمنتظره، و الگوهایی مانند gingham و راه راه به‌روزرسانی شده است تا چشم‌اندازی منحصربه‌فرد را به یک لباس دلخواه اضافه کند. برش دادن این پایه اصلی گرانج دهه 90 با کوتاه کردن طول، باریک کردن نیم تنه و حتی باز کردن یقه ها، راه را برای انتقال بدون درز به یک نسخه آراسته ایجاد کرده است.

سهشنبه
چهارخانه، فلانل، گاه به گاه، اسکیت، هاف، ون، استودیوهای آکنه، بونوبو، متحد شده توسط آبی

نحوه پوشیدن پیراهن فلانل با دوستان:

SG می گوید: فلانل خود را به عنوان یک ژاکت روی یک تی شرت و شلوار جین راحت تکان دهید، برای کسانی که به جنبه معمولی فلانل متعهد هستند.

چهار شنبه
متحد شده توسط آبی، اسپیت فایر، chinos، j.crew، ژاکت جین، باس

نحوه پوشیدن پیراهن فلانل در شب ملاقات:

آن را بپوش خوب: پاهای شلوار خود را جمع کنید تا چکمه های خود را به نمایش بگذارید.

پنج شنبه
چهارخانه، فلانل، دنج، ترمه

نحوه پوشیدن پیراهن فلانل در یک دفتر کار معمولی:

خوب بپوش: با ترکیب نرم‌ترین پارچه‌های پاییزی – ترمه، فلانل، کرفس و جیر، لباسی دنج و در عین حال حرفه‌ای به دست آورید.

جمعه
جمعه flannel2

نحوه پوشیدن پیراهن فلانل در شب جمعه:

SG می گوید: عناصر بد پسر مانند ژاکت چرمی و فلانل را با کفش راحتی دو کفشی خوب مخلوط کنید تا هوای جذاب و جذابی داشته باشید.

***

چند نکته دیگر در مورد نحوه پوشیدن فلانل

  • اگر بخواهید ریسک کنید، پیراهن فلانل همه کاره است. برای ظاهری مدرن و شهری، آن را تا انتها دکمه‌دار بپوشید یا روی سه‌راهی یقه‌ای باز کنید.
  • برای داشتن ظاهری خشن تر، یک پیراهن فلانل را با یک ژاکت و چکمه های چرمی ست کنید. هنوز بهتر است؟ آن را با یک ژاکت جین زیر کت خود دولایه کنید.
  • با این ظاهر به کسب و کار عادی می روید؟ به هیچ کت و شلوار فکر نکنید، بدون شلوار جین. حد وسط بین این دو جایی است که شما می خواهید فرود بیایید – چینی های محکم مکانی عالی برای شروع هستند. در حالی که برخی از کدهای لباس شرکت ها شلوارهای بدون کت و شلوار را ترجیح می دهند و برخی دیگر جین را با یک کت اسپرت “تجاری غیر رسمی” در نظر می گیرند، بهتر است با درخواست از یک یا دو همکار از منطقه امن شروع کنید.
  • می توانید رنگ، الگو و بافت را با هم ترکیب کنید – به خصوص با یک پیراهن فلانل که اغلب اوقات می تواند یک تکه مستقل باشد. با استفاده از یک پلیور زرد قناری، ظاهر خود را تقویت کنید و آستین های خود را بالا بزنید تا با حال و هوای هیجان انگیز مطابقت داشته باشد. اگر روزهای اولیه پاییز هنوز برای یک لایه اضافی بسیار گرم است، یک صفحه از کتاب بازی 90 را بردارید و ژاکت خود را به دور کمر خود ببندید تا یک مجموعه آرام و در عین حال راحت داشته باشید.
اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

آیا می خواهید روش های بیشتری برای پوشیدن لباس های مورد علاقه خود ببینید؟ ایده های لباس برای کت های میدانی، شلوار جین مشکی و کت های جین را بررسی کنید.