چگونه یک تخت خواب دنج بسازیم

هنگامی که صحبت از ایجاد اتصال “خوب به نظر می رسد، احساس خوب” می شود، چند نکته وجود دارد که لیست همه افراد را تشکیل می دهد.

آب بیشتری بنوشید. دشمنانت را ببخش و به خاطر خدا، یک شب خوب بخوابید

در زیر، بهترین نکات Team SGs برای دستیابی به آخرین نکته را بررسی کنید تا از خواب بیدار شوید و احساس کنید که بهترین خود هستید.

مواردی که برای رختخواب برای ایجاد یک تخت دنج و راحت نیاز دارید:

بودجه برای کل شبانگ

آنچه برای رختخواب نیاز دارید

وقتی نوبت به وضعیت خواب شما می رسد، فکر کنید: شاهزاده خانم و نخود.

یک پد تشک بگیرید. دو ست کامل ورق – بله این به این معنی است که با یک صفحه بالا! – و یک روتختی با لحاف.

مطمئناً، تغییر لحاف می‌تواند آزاردهنده باشد، اما شما یک مرد بالغ هستید که یاد گرفته‌اید بند کفش‌هایش را ببندد، تقسیم‌بندی طولانی انجام دهد و استنباط کند که آووکادوی عالی برای خرید از فروشگاه‌های مواد غذایی کدام است.

شما می توانید به طور مرتب لحاف را عوض کنید! تیم SG به شما ایمان دارد!

هنگام خرید یک تشک جدید، خرید را با دقت در نظر بگیرید … و همچنین بازگشت

اینجا در Team SG، ما یک نام تجاری DTC (معروف مستقیم به مصرف کننده) را به اندازه هزاره بزرگ بعدی دوست داریم، اما یک تشک بزرگ را در یک جعبه از طریق پست برگردانیم؟ این حال و هوا نیست.

هنگام خرید بزرگ – هم از نظر فیزیکی و هم از نظر مالی – مانند یک تشک، مارکی را انتخاب کنید که در صورت نیاز بتوانید آن را به صورت محلی بازگردانید. Home Depot دارای برندهای معتبر تشک مانند Sealy و Tempur-Pedic و همچنین بازیکنان جدیدتر «تخت در جعبه» مانند سبک Leesa در بالا است.

نتیجه نهایی؟ تشکی بخرید که در صورت سفارش آنلاین به راحتی می توانید آن را برگردانید.

در حالی که خرید یک تشک جدید در حالی که روی تشک موجود خود دراز کشیده اید عالی است، آیا فکر می کنید آن را برگردانید؟ یک کابوس.

لایه با پتو یا پرتاب

لایه بندی تخت خواب خود با پتو یا پرتاب می تواند بافت و گرما را اضافه کند.

پتو یا پرتابی را انتخاب کنید که از مواد دنج مانند پشم، ترمه یا پشم گوسفند ساخته شده باشد.

بالش های خود را ارتقا دهید

آنچه برای رختخواب نیاز دارید: یک بالش واقعا عالی

بالش مناسب می تواند خواب شما را به حدی بهبود بخشد که باعث شود مشت خود را در سال های تلف شده در خوابیدن با بالش تکان دهید. اشتباه بالش سبکی را انتخاب کنید که با نحوه خواب شما سازگار باشد، چه به پشت، پهلو یا شکم باشد.

و در اینجا متوقف نشوید! بالش‌های تزئینی را نباید به اتاق خواب سابق دوران کودکی‌تان که والدینتان در دومین فارغ‌التحصیلی از دبیرستان به اتاق مهمان تبدیل کردند، تبدیل کنید.

تا زمانی که زیاده روی نکنید، چند بالش تزئینی به تکمیل دکوراسیون رختخواب و اتاق خواب شما کمک می کند و حال و هوای کلی را بالا می برد.

***

خودشه! آسان است، درست است؟

فراموش نکنید که ملحفه و روبالشی خود را یک بار در هفته (هر دو هفته یک بار، تاپ) و روتختی یا لحاف خود را هر چند ماه یکبار بشویید.

تمیز نگه داشتن رختخواب شما برای داشتن یک محیط خواب سالم و راحت، و برای اینکه بازدیدکنندگان احتمالی یک شبه را جذب نکنید، ضروری است.