چگونه کت و شلوار بپوشیم: 5 ایده لباس برای پسران

نوشته گابی مایرز | آخرین به روز رسانی: 12 اوت 2022 | 5 دقیقه خواندن

اگر تا به حال متوجه نشده اید، اینجا در SG HQ ما به طور کامل در جیب Big هستیم ژاکت سبک. ما تطبیق پذیری شیک کت های جین و کت های میدانی، بمب افکن ها و کت های سوغاتی را با شما به اشتراک گذاشته ایم. و ما هنوز تمام نشده ایم!

حداقل تا زمانی که قفسه کت شما یک کت پیراهن یا جلیقه به آن آویزان باشد

شاکت چیست؟

برای افراد ناآشنا که نمی‌دانند ژاکت پیراهن یا “شاکت” چیست، این پیوند نامقدس یک پیراهن آستین بلند و یک ژاکت سبک‌وزن رسمی‌تر است.

ژاکت پیراهن یا ژاکت، به طور کلی مانند یک پیراهن دکمه دار، با دکمه ها یا گیره های جلو بریده می شود. با این حال، به طور کلی به اندازه کافی سنگین است که به عنوان لایه نهایی خود بدون اضافه کردن کت روی آن بپوشید.

هر چند نگران نباشید. اگر تصمیم بگیرید آن را با ژاکت بپوشید، حجم زیادی اضافه نمی کند.

آن را بپوشید یا لباس بپوشانید، کت مردانه قابل اعتماد تقریباً می تواند شما را از هر چیزی عبور دهد.

در زیر، راه‌هایی برای پوشیدن ژاکت پیراهن و مکان‌هایی برای خرید بهترین‌ها پیدا کنید:

دوشنبه
j.crew روپوش کرفس دار

SG می گوید: آنچه را که در مورد پارچه های لوکس و دنج که یکی از ضروریات سبک پاییزی هستند گفتیم را به خاطر دارید؟ آره، نمایشگاه الف بالا امیریت؟!

این پیراهن مخملی با ظاهری لوکس در رنگهای مختلفی وجود دارد و لایه باز یا روی تی شرت خوب به نظر می رسد.

به هر حال!

با شلوار جین سفید زمستانی و یک جفت کفش کتانی خنک و قدیمی، یک کت پیراهن مخملی در تمام پاییز به نظر می رسد.

// خرید جوراب شلواری //

سهشنبه
ژاکت پیراهن سبک حرارتی هیل سیتی

SG می گوید: اگر نمی‌دانید که چگونه در دمای خنک‌تر لباس‌های بیش از حد بپوشید، کت لحاف حرارتی Hill City در بالا من را کمی به یاد کت یک مربی می‌اندازد، اما مشخصاً کمی ضخیم‌تر است.

بسته به جایی که زندگی می کنید، لحاف کاری شما را تا ماه اکتبر و حتی نوامبر گرم نگه می دارد.

سیلوئت تمیز آن را از ظاهر شدن باز می دارد هم بیش از حد ورزشی آن را با شلوار جین یا شلوار 5 جیب و تی شرت مورد علاقه خود بپوشید تا ظاهری جذاب و بدون کار داشته باشید.

// خرید جلیقه لحاف //

چهار شنبه
ژاکت پیراهن سرمه ای قدیمی چهارخانه

SG می گوید: این ژاکت پیراهن چهارخانه قدیمی نیروی دریایی ممکن است به شما حال و هوای بازگشتی به پدرتان بدهد که با باتری ماشین نشتی در گاراژ دست و پنجه نرم می کند یا قبل از اینکه خاک برای زمستان یخ بزند در حیاط خلوت علف های هرز می کشد.

از بیرون کشیدن این سبک، که اغلب لحافی نیز هست، از سطل ابزار و به کمد لباس روزمره خود نترسید.

با هر نوع شطرنجی که دوست دارید بروید. به طور کلی به عنوان آیتم مستقل “به من نگاه کن” در لباس کار می کند، به این معنی که می توانید بقیه لباس خود را کاملا خنثی نگه دارید.

// خرید جلیقه چهارخانه //

پنج شنبه
ژاکت پیراهن پشمی LL Bean

SG می گوید: Oh Lands’ End، تو مرا در “فلیس” داشتی.

حتی بهتر؟ این ژاکت پیراهن رنگ خنثی در حال حاضر با قیمت کمتر از پنجاه دلار به فروش می رسد! یک خبر خوب برای همه برادران رنگ دوست من که در آنجا هستند.

// خرید جلیقه های پشمی //

جمعه
کت های پیراهن بوم پنبه ای

SG می گوید: غیررسمی ترین ظاهر همه آنها یک کت سبز از جی. خدمه در مواد بوم بادوام. آسان، نشاط آور و شیک.

لباستان را با شلوار جین و تی شرت تیره بپوشید، یا وقتی هوا واقعاً دلگیر می شود، روی ژاکت ماهیگیر با چینی های پشمی بپوشید.

// خرید جلیقه های نخی و پارچه ای //

همه را کنار هم بگذارید: ایده لباس پوشیدن

ژاکت پیراهن

خوب بپوش: از آنجایی که ژاکت پیراهن برای لایه‌بندی ایده‌آل است، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و رنگی پررنگ را امتحان کنید و آن را با رنگ‌های کم‌رنگ‌تری لایه‌بندی کنید. با ست کردن یک شلوار مخملی با پیراهن مجلسی خود یک حالت بافتی با این ظاهر ایجاد کنید.

آخرین کاری که می توانید برای بالا بردن این لباس انجام دهید؟ کفش‌های کتانی خود را به یک جفت چرمی براق ارتقا دهید که به سختی تلاش بیشتری می‌کند.

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

برای ارتقاء کمد لباس خود آماده اید؟ آیا نمی دانید چگونه کت و شلوار را با شلوار جین بپوشید؟ یا به روشی گاه به گاه تجاری؟ یک خریدار شخصی از Team SG را ملزم کنید تا سبک مناسب را برای شما پیدا کند.

***