چگونه مانند اسکات دیسیک لباس بپوشیم

سلب مسئولیت: موارد زیر به هیچ وجه تایید نمی شود امپراتوری کارداشیان، ولی…

من سبک اسکات دیسیک را دوست دارم.

اونجا گفتم! اسکات دیسیک از آن دسته مردانی است که به سادگی دارد سبک شخصی او حتی اگر «شخصیتی» که او در تلویزیون بازی می‌کند (یا اهرم، پلتفرم‌های استریم) فردی نیست که شما برای حلقه دوستان خود انتخاب کنید، باید به کمد لباس مرد احترام بگذارید.

چیزی که بیشتر از همه در مورد دیسیک دوست دارم – شریک سابق کورتنی، همزاد روحی آشکار برای Khloe – کارداشیان ها این است که او به عنوان جانشین عاقل مخاطب (بیشتر اوقات) عمل می کند و به آنچه همه ما تماشا می کنیم می گوییم.

یعنی هر کاری که انجام می دهند کاملاً دیوانه است. او همچنین خوش قیافه، کاریزماتیک (حداقل در اینستاگرام) و در واقع بسیار بامزه است.

اما دلیل اینکه او امروز در اینجا در SG مورد توجه قرار می گیرد؟ او همیشه برای درخشش لباس می پوشد، چه جلوی دوربین و چه چیزهای دیگر.

دیسیک به سبک “پسر ثروتمندی که با جذابیت خود اسکیت می زند” را تکان می دهد که به راحتی حذف می شود، اما کنار هم قرار دادن آن به مهارت نیاز دارد.

درسته، گفتم مهارت. شما می توانید ثروتمندترین مرد جهان باشید و سبک وحشتناکی داشته باشید. من از بررسی نمونه‌های نام در اینجا خودداری می‌کنم، اما مطمئن هستم که در حال حاضر حداقل چند نفر را به تصویر می‌کشید که با این توصیف مطابقت دارند.

واقعاً، تنها اکسسوری که من به آن اهمیت نمی‌دهم دوست دختر خیلی جوان چرخان روی بازوی دیسیک است. در غیر این صورت، این ستاره واقعیت مهر تایید تیم SG را دریافت می کند.

در زیر، سبک های اصلی برای سرقت از اسکات دیسیک:

ورزش بدون زحمت

یعنی یک سویشرت عالی.

در حالی که دیسیک خط خود را برای لباس‌های غیررسمی دارد، من نمی‌توانم با وجدان خوب به شما پیشنهاد کنم لباس‌هایی را بپوشید که روی قفسه سینه «بی استعداد» نوشته شده باشد.

درعوض، به برندهای رده بالای ورزشی مانند John Elliott نگاه کنید تا ظاهر لباس‌های سالن Disick را داشته باشید.

در اینجا چند سبک برای شروع شما وجود دارد:

لوازم روزمره

جواهرات اسکات دیسیک
از طریق اینستاگرام: @letthelordbewithyou

واضح است که دیسیک به توصیه کوکو شانل مبنی بر اینکه «پیش از خروج از خانه یکی از لوازم جانبی خود را بردارید» موافق نیست.

چگونه یک بازی لوازم جانبی بالا را در زندگی خود و غیر کارداشیان انجام دهید؟ سعی کنید یک تکه از جواهرات روزمره را به ظاهر خود اضافه کنید.

ممکن است از حس طبیعی بودن یک اکسسوری جدید روی مچ دست یا دور گردن تان متعجب شوید.

خرید لوازم جانبی مردانه:

یک کت و شلوار کاملا متناسب

کت و شلوار اسکات دیسیک
از طریق اینستاگرام: @letthelordbewithyou

حتی اگر او این روزها بیشتر لباس راحتی به تن دارد، لرد دیسیک یک بازی کت و شلوار بسیار تنگ دارد.

او می‌داند که چگونه به کت و شلوار حال و هوای معمولی‌تری بدهد (بدون کراوات، کفش‌های مجلسی را با کفش‌های کت و شلوار عوض کنید)، و همچنین می‌تواند برای فرش قرمز هم چیزهایی را انتخاب کند.

آراستگی بی عیب و نقص

از طریق اینستاگرام: @letthelordbewithyou

دیسیک نیز مانند همبازی هایش در تلویزیون واقعیت، اگر در شادی کامل نباشد، خانه را ترک نمی کند.

برای او، این به معنای حالت دادن به مو با مقدار زیادی محصول یا حتی یک رنگرزی رنگارنگ است.

من دوست دارم که او حاضر است ریسک های مد را بپذیرد، و حتی اگر آنها همیشه عالی به نظر نمی رسند (موهای صورتی ممکن است فریاد کمک باشد؟)، با این حال این کار را با اطمینان انجام می دهد.

خرید لوازم آرایش مردانه:

بازی کفش قوی

نگاه او را بدزدید: اسکات دیسیک
از طریق اینستاگرام: @letthelordbewithyou

مردی که کفش های انتخابی پدربزرگ های فلوریدی را به راحتی به عنوان یک کفش کتانی طراح تکان می دهد، با استایل خود کاری درست انجام می دهد.

دیسیک می داند که وقتی می خواهید استایل خود را از همسالان خود متمایز کنید، کفش ها مکانی عالی برای شروع هستند.

به اندازه بقیه لباس هایتان به کفش هایتان فکر کنید. آنها می توانند لباس شما را از آنجا بگیرند هه به جالب هست!

نتیجه نهایی؟

حتی اگر کاملاً با امپراتوری واقعیت ساخته شده توسط کارداشیان ها مخالف هستید، خوب است که از اسکات دیسیک توضیحاتی در مورد سبک خود بگیرید.

از لباس‌های گرمکن گرفته تا بازی لوازم جانبی‌اش، پدر سه فرزند متعهد است که بهترین لباس‌هایش را برای دوربین… و برای تابلوهای inspo سبک ما بپوشد.