چگونه قرمز، سفید و آبی را بپوشیم

لباس های 4 جولای برای مردان

4 جولای، ما آمدیم!

وقت آن است که وزن بدن خود را در همبرگر بخورید، یک لیوان به سمت آمریکا بردارید… و با تمایل خود به پوشیدن لباس های سر تا پا ستاره ها و راه راه مبارزه کنید.

چگونه می توانید شیک به نظر برسید و میهن پرستانه در 4 جولای؟

پوشاندن خود در لباس‌های طرح‌دار پرچم، تصمیمی طنزآمیز است. و مطمئناً این حق شماست که آن را بسازید. اما وقتی برخی افراد خود را در پرچم (گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه!) بدون تجسم روح این کشور می پوشانند، می تواند شما را از ورزش کردن ستاره ها و راه راه دور کند.

اینجا من همه چیز سیاسی می کنم (PSخطاب به خانمی که یک بار پس از ارسال عکسی از یک تجمع که ماموریت آن #حفظ خانواده ها در کنار هم بود، در اینستاگرام SG نظر “Unfollow” داد، که به نظر من هدف کاملاً غیر حزبی است.کمربندت رو ببند!)، من معمولاً این روزها از استفاده از پرچم آمریکا در مد پرخاش می کنم.

از طرفی دیگر، کسانی که دارای یک “‘فلفلطرز فکری که در کنار هم در همزیستی مسالمت آمیز زندگی می کنیم، به طور مشابه مفید نیست و باعث تفرقه می شود.

در اینجا چیزی است که باراک اوباما، برنده امسال SG Madness و چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده، در سال 2008 درباره این موضوع گفت:

«…می‌دانی، احتمالاً مدت‌هاست که سنجاق پرچم نپوشیده‌ام. بعد از مدتی متوجه شدم افرادی که سنجاق یقه ای به پا می کنند و خیلی وطن پرستانه رفتار نمی کنند.

نگرش من این است که من کمتر نگران چیزی هستم که روی یقه ات می پوشی تا آنچه در قلبت هست. شما میهن پرستی خود را با نحوه رفتار با هموطنان آمریکایی خود، به ویژه با کسانی که خدمت می کنند، نشان می دهید.

شما میهن پرستی خود را با وفاداری به ارزش ها و آرمان های ما نشان می دهید. این چیزی است که ما باید با آن رهبری کنیم، ارزش‌ها و آرمان‌های ماست.»

(از طریق پولیتیفکت)

خط پایین؟

شما می توانید کاملاً شیک به نظر برسید و میهن پرستان بدون ورزش باندای پرچم آمریکا “روی من پا نزن”.

امسال، به جای تنه شنای پر ستاره یا کلاه بیسبال پوشیده شده با پرچم، چرا سعی نکنید رنگی راه شما را به یک حال و هوای میهن پرستانه مسدود کند؟ یا به دنبال دو رنگ از سه رنگ پرچم خود هستیم؟

از لباس‌های مردانه چهارم ژوئیه در زیر الهام بگیرید، سپس انتخاب‌های سبک چهارم جولای ما را خریداری کنید. آنها را در سلامت کامل بپوشید و به دنبال شادی خود باشید.

در زیر، مقداری الهام برای همه لباس‌های مردانه چهارم جولای شما:

لباس مردانه چهارم تیر
از طریق Levitate Style

ایده لباس چهارم جولای: 2/3 رنگ های الهام گرفته از پرچم

مانند GQ خیلی شیوا آن را بیان کنید: «چند مردی هستند که می توانند به معنای واقعی کلمه مانند پرچم آمریکا لباس بپوشند، و به احتمال زیاد – مگر اینکه نام شما استیو راجرز یا جولز سانتانا باشد – احتمالاً یکی از آنها نیستید.»

در عوض، قرمز، سفید و آبی را به روش‌های ظریف‌تری تکان دهید. این شامل: محدود کردن خود به دو رنگ از پرچم به جای کل سه گانه پر از ستاره.

طرز پوشیدن شلوارک، لباس مردانه چهارم تیر
از طریق Notoriously Dapper

ایده لباس چهارم جولای: از رنگ های اصلی دوری کنید

ظاهر چهارم ژوئیه خود را با رنگ‌هایی که تم میهن‌پرستانه را انتخاب می‌کنند و در عین حال از پیراهنی که شبیه پرچم است دور (خیلی) دور می‌مانید، ساختارشکنی کنید.

من عاشق پرندگانی در پیراهن کلوین هستم که قرمز و آبی هستند، بله، اما نه رنگ های رنگی اصلی پرچم آمریکا.

لباس مردانه چهارم تیر
از طریق Efortless Gent

ایده لباس چهارم جولای: یک چاپ انتزاعی در رنگ های قرمز، سفید و آبی

چرا مانند Barron Cuadro از Efortless Gent رفتار نکنید و یک پیراهن یقه اردویی به رنگ های قرمز، سفید و آبی پررنگ نپوشید؟

شما هرگز به این نگاه نمی کنید و فکر نمی کنید “پرچم آمریکا” بجز زمانی که آن را در چهارم جولای بپوشید، و سپس مناسب و شیک به نظر خواهید رسید.

لباس مردانه چهارم تیر
از طریق ای جی سامسون

ایده لباس چهارم جولای: راه راه، بدون ستاره

دوست من ای جی سامسون در بازاریابی در توییتر کار می کند اما می تواند همه چیز را کنار بگذارد تا به یک ستاره سبک در اینستاگرام تبدیل شود.

به طور جدی! اگر می‌خواهید هم ایده‌های لباس کار معمولی داشته باشید و هم در خارج از کار، آن مرد را دنبال کنید تا الهام‌بخشی جدی از طنز بازی کنید. لوکس.

در اینجا، او نشان می‌دهد که چگونه می‌توان نه یک ترند تابستانی، بلکه سه مدل اسپادریل، شورت کاملا متناسب و یک تی‌راه راه را در یک لباس میخکوب کرد.

انتخاب های سبک چهارم جولای برای مردان را بخرید

قرمز
سفید
آبی
اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

به دنبال الهام گرفتن فراتر از لباس های مردانه چهارم جولای هستید؟ تنه شنای مورد علاقه ما زیر 100 دلار و 10 جفت عینک آفتابی شیک را ببینید.