چگونه عملکرد خود را در اتاق خواب بهبود بخشید – برای رابطه جنسی بهتر بیشتر صحبت کنید

آیا آن تیتر عمداً جذاب شما را جذب کرد؟ خوب

اکنون اینجاست که با طعمه و سوئیچ به شما ضربه می زنیم، و نشان می دهیم که اطلاعاتی که برای تبدیل شدن به یک گل میخ کامل در اتاق خواب نیاز دارید، کاملاً نرم است. احساس چیز. به کار عاطفی فکر کنید، نه توانایی فیزیکی.

ما صحبت می کنیم: یاد بگیرید که چگونه در مورد رابطه جنسی صحبت کنید تا بتوانید صریح و صادقانه با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید، مراقب سلامت روان خود باشید و حتی در صورت نیاز با پزشک یا درمانگر مشورت کنید. برف، درسته؟ حیف، شما در حال حاضر اینجا هستید. ممکن است به خوبی بخوانید.

به عنوان یک اطلاعات مالی، شما مراجع و مثال‌هایی را خواهید یافت که در اینجا به روشی غیرقانونی (او/او) آورده شده است، زیرا در اینجا در SG HQ، ما تیمی متشکل از زنان عمدتاً مستقیم هستیم که با مخاطبان عمدتاً مردانه صحبت می‌کنند. به راحتی می توانید ضمایر را در ذهن خود جایگزین کنید تا این نکات بهتر با شما طنین انداز شوند!

آیا آماده‌اید رویکردی ظریف‌تر برای عملکرد جنسی و لذت اتخاذ کنید؟

عالی!

اول چیزهای مهم:

1. رابطه جنسی خوب خارج از اتاق خواب شروع می شود.

… آکا، چگونه در مورد رابطه جنسی صحبت کنیم

و نه به روش «دستتان را بالا بردن دامن او در سواری اوبر به خانه از رستوران» (البته، اگر برای شما دو نفر مفید است، این کار را هم انجام دهید!)

ما در مورد صحبت می کنیم صحبت کردن. منتظر نمانید تا زمانی که در شور و اشتیاق قرار بگیرید تا خواسته ها و نیازهای خود را بیان کنید، یا از او خواسته های او را بخواهید.

در واقع، ایده خوبی است که وقتی در یک موقعیت کاملاً پیش پا افتاده هستید، در مورد مسائل جنسی صحبت کنید تا مطمئن شوید که هر دوی شما در فضای اصلی برای گفتگو هستید.

مثلاً در حین کنار گذاشتن ظروف یا تماشای بازی فوتبال فرزندتان.

این برای چیزهای جنسی سکسی صدق می کند –می‌خواهم بعداً این کار را با شما انجام دهم، من آن را دوست دارم وقتی که من را XYZ کنید– که این مزیت اضافه را دارد که هر دوی شما را برای تعامل بعدی و بدون لباس هیجان زده می کند.

اما همچنین چیزهای نه چندان سکسی جنسی!

فکر کنید: برآمدگی عجیبی را که اخیراً در مورد آشغال‌هایتان پیدا کرده‌اید، بیاورید (این چیست؟)، یا این واقعیت که بیماری همه‌گیر میل جنسی شما را به سمت «زندگی نایب‌العاده» سوق داده است. بریجرتون”-سطوح پایین.

شما نمی توانید رابطه جنسی خوبی داشته باشید مگر اینکه با شریک زندگی خود در مورد اینکه رابطه جنسی خوب برای هر دوی شما به نظر می رسد، همسو باشید.

2. عوامل خارجی موثر بر لذت شما را بپذیرید

صحبت از قرار گرفتن در یک صفحه … انتظار دو انسان با زندگی پیچیده درونی که از تجربیات منحصر به فرد در طول زندگی و موجودیت های متمایز روزمره مطلع شده اند تا به طور جادویی در کنار هم قرار گیرند تا لحظات خوشی را به هم بزنند. هر زمان؟ این یک دستور بلند است.

آشغال های احساسی زیادی وجود دارد که همه ما با خود به اتاق خواب می آوریم، اما اغلب آنها را نمی پذیریم.

روز مزخرفی که او در محل کار داشت. پرداختی با کارت اعتباری که مطمئن نیستید بتوانید در این ماه به موقع انجام دهید. این آگاهی خزنده که ماه‌هاست واقعاً احساس خوشبختی نکرده‌اید و تقریباً فراتر از توانایی شماست که هر روز صبح خود را زیر دوش بکشید.

میدونی چیزای عادی

این به هر شریک بستگی دارد که مالکیت آنچه را که ممکن است آنها را از احساس – و بهترین عملکرد – باز دارد، در اختیار بگیرد.

3. سپس، کاری در مورد آن انجام دهید.

چگونه در مورد رابطه جنسی صحبت کنیم

بررسی مواردی که شما را از داشتن اوقاتی خوب در اتاق خواب باز می دارد کافی نیست. شما باید قدم بعدی را بردارید شاید وقت آن رسیده باشد که رزومه خود را به روز کنید و به جستجوی شغلی بپردازید که از آن متنفر نیستید، یا با خواهر و برادرتان در مورد پس انداز بازنشستگی والدینتان (یا فقدان آن) گفتگوی سختی داشته باشید.

شاید چیزهای شما مستقیماً با عملکرد مرتبط باشد، و زمان آن رسیده است که با او شروع کنید.

نسخه ED را دریافت کنید، یک اسباب بازی شارژ کنید یا با یک درمانگر صحبت کنید.

هر چه این است که شما را از پیاده شدن باز می دارد، سوار آن شوید.

4. نفس خود را کنار بگذارید

درست مانند اینکه در هنگام امتحان روندهای جدید مد به ظاهر “باحال” اهمیت نمی دهید، باید غرور خود را در مسائل جفت گیری کنار بگذارید.

هیچ کس نمی داند در زندگی جنسی شما و شریک زندگی تان چه می گذرد، جز شما و همسرتان.

واضح به نظر می رسد، درست است؟ اما برخی از ما طوری رفتار می کنیم که همه از والدین تا خدا و همسایگانمان می توانند تمایلات جنسی خود را فقط با نگاه کردن به ما تشخیص دهند.

خوب، بسته به اینکه سایه های شما چقدر شفاف هستند، شاید همسایگان شما بتوانند.

اما آنها را فراموش کنید! به هر کاری که علاقه دارید، تا زمانی که شریک زندگی شما هم بازی کند، اشکالی ندارد.

مشابه پیراهن چوگان بافتنی، یا کفش‌های کتانی بلند، مطمئن نیستید که بتوانید آن را بپوشید، تا زمانی که آن را دوست دارید، کافی است.


این آخرین در مجموعه سلامتی ما با اوست، شرکت بهداشت از راه دور که داروهای نسخه‌ای و بدون نسخه را آنلاین می‌فروشد. هیمز در کمک به ما در صحبت در مورد موضوعات نه چندان راحت مانند ریزش مو، ED، و ویزیت آنلاین پزشک، شریک بسیار خوبی بوده است.

ادامه این سریال را بخوانید: چگونه به درخشش پس از کووید کمک کنیم، پرایمر فیناستراید، چه انتظاری از یک ویزیت از راه دور

و مثل همیشه برای حمایت از مارک هایی که Style Girlfriend را ممکن می کنند، سپاسگزاریم!