چگونه شهر شما بر سبک شخصی شما تأثیر می گذارد – دوست دختر سبک

{کفش کتانی، شلوار چرمی، و موهای وحشی – یونیفرم استاندارد نیویورک}

جمعه خوش بگذرد! سوال امروز از یک خواننده کنجکاو است من سبک شخصی… چیزی که من احتمالاً به اندازه کافی در مورد آن به اشتراک نمی‌گذارم، اگرچه تلاش می‌کنم تا کمی بر خودم غلبه کنم و بیشتر از آن به جلو بروم. همچنین، این فرصت را به من داد تا در مورد ویسکانسین صحبت کنم، و می دانید که من عاشق انجام این کار هستم.

متیو می پرسد:

کجا بزرگ شدی و محیط اطرافت چه تاثیری در شکل گیری حس مد ات داشت؟

سوال عالی، متیو!

من به شدت معتقدم که شهر شما بر سبک شخصی شما تأثیر می گذارد.

برای کسانی از شما که نمی‌دانستید—و من نمی‌توانم باور کنم که هنوز کسی نمی‌دانست… من تقریباً مطمئن هستم که Style Girlfriend در گوگل برای «کشک پنیری» بالاتر از «سبک مردانه» در این مرحله قرار دارد—من از سرزمین لبنیات و شگفتی ها، که بیشتر به عنوان ویسکانسین شناخته می شود.

در آنجا، هجده سال عیدانه را در مدیسون، مرکز ایالت، گذراندم gtfoآن را برای نیویورک و ساحل شرقی.

من یک سال قبل از کالج در منهتن زندگی می‌کردم و میز جلو در یک آرایشگاه برجسته را مدیریت می‌کردم. یک شغل بسیار بی زرق و برق در یک صنعت بسیار پر زرق و برق.

آن سال شکاف شگفت انگیز بود 1) به من استراحتی بسیار ضروری از سختی‌های یک دوره تحصیلی بسیار سخت در دبیرستان می‌دهد، و مدتی برای تأمل در مورد آنچه واقعاً می‌خواستم در مدرسه بخوانم، فکر کنم. 2) من را در معرض شهر قرار داد به گونه ای که تنها تماس دیگر من با سیب بزرگ – یک سفر آخر هفته به اینجا با پدرم در سیزده سالگی – واقعاً چنین نبود.

مطمئناً زمان کافی برای دانستن اینکه آن را سیب بزرگ ندانید، یا اینکه ماندن در میدان تایمز تقریباً یک بازدید را باطل می کند، کافی نیست.

وقتی سال بعد وارد مدرسه پنسیلوانیا شدم، با هر دو پا و یک کوله پشتی پر از کتاب پریدم. من بر روی مغزم مطالعه کردم، که فکر نمی‌کنم اگر سال قبل در یک کار ساعتی و غیر ماهر گذرانده بودم، این کار را به شدت انجام نمی‌دادم.

بعد از اینکه به مدت چهار سال به یک مدرسه بزرگ در یک شهر کوچک رفتم (خب، سه سال.. سال اول را در خارج از کشور گذراندم)، از آن زمان به اینجا برگشتم.

{کلاه بیسبال و بلینگ – ترکیب معمولی بالا/کم}

تأثیری که تربیت من در غرب میانه، و تا حدی کمتر، زمان من در ناوورسویل، شهر کالج ایالات متحده آمریکا، بر سبک من در اینجا در نیویورک داشت:

به عنوان یک بزرگسال این است که من از متفاوت بودن مطمئن و راحت هستم.

در ویسکانسین، من همیشه عجیب و غریب بودم، به همین دلیل است که در وهله اول بسیار جذب نیویورک شدم. این یک شهر پر از توپ های عجیب و غریب مهاجران است.

خوشبختانه، وقتی بزرگ شدم، دوستان و خانواده‌ای احاطه شدم که مرا دوست داشتند و تلاش‌هایم را برای مد، چه خوب و چه بد، انجام دادند.

و به من اعتماد کنید، برخی از آنها قطعا بدتر بودند.

که به این معنی بود، در حالی که من گاهی اوقات خیلی احساس می کردم مرد عجیب و غریب بیرون وقتی بزرگ شدم، همچنین احساس آزادی می‌کردم تا آنچه را که می‌خواهم امتحان کنم، زیرا می‌دانستم که اگرچه ممکن است یک یا دو چشم به چشمم بیاید، اما هیچ‌کس مرا به خاطر کمی متفاوت لباس پوشیدن دوست نخواهد داشت.

{قرمز، آبی و خاکستری}

چرا که بیایید واقعی باشیم: ویسکانسین برای فشار دادن محدودیت های مد شناخته شده نیست.

من اغلب می گویم که اگر «هر بار که کسی را می بینید که لباس Badgers یا Packers پوشیده است بنوشید» را در ویسکانسین بازی کنید، در عرض پنج دقیقه روی زمین صاف می شوید. این دیوانه است و هر بار که به آن سر می زنم بیشتر و بیشتر متوجه آن می شوم. بیشتر به این دلیل که من دارای تجهیزات صفر ویسکانسین هستم (برای دفاع از من، من آنجا نرفتم! و به نظر نمی‌آید که سبز یا طلایی باشد.)

وقتی بزرگ شدم، من بودم که موهایش را مانند گوئن استفانی از No Doubt در بند های کوچکی قرار می دادم. یا پوشیدن لباس روی شلوار (که هنوز هم فکر می کنم جالب به نظر می رسد).

من به هیچ وجه مطرود نبودم، اما در بین دوستانم شهرت داشتم که یک وایلد کارت طناب انداز هستم – به احتمال زیاد با پوشیدن باندانا و حلقه هایی مانند جولیا استایلز در نجات آخرین رقص از یک سویشرت کلاهدار از گپ.

که خوب بود متفاوت بودن را دوست داشتم – هنوز هم دوست دارم – و این باعث شد که به سبک شخصی خود اعتماد بیشتری داشته باشم.

روشی که من آن را دیدم: آنچه را که دوست داشتم دوست داشتم و اگر دیگران آن را دریافت نکنند چه؟

فکر می‌کنم اکنون به همین دلیل است که من آنقدر با شما قاطع هستم که بله، اشکالی ندارد که بیشتر از همسالان خود لباس بپوشید، و بله اشکالی ندارد که برای ارتقای سبک بازی خود تلاش کنید، حتی اگر شما را از منطقه راحتی خود خارج کند. حتی اگر نتایج همیشه عالی نباشند.

داشتن سبک شخصی زمانی که باعث می شود احساس کنید بیشتر شبیه خودتان هستید، نیرومند است.

{سبک «امروز کار از خانه»}

خنده دار است، حالا که من اینجا در نیویورک هستم، در واقع در مقایسه با بسیاری از مردم اینجا (مخصوصاً کسانی که در مد کار می کنند) بسیار محافظه کار هستم.

یا حداقل، تا زمانی که خانواده‌ام را ملاقات کنم، اینطور فکر می‌کنم، و آنها مرا به خاطر رژ لب قرمز روشن روی صورتم برای صبحانه در خانه پنکیک اصلی اذیت می‌کنند.

به این ترتیب، فکر نمی‌کنم نیویورک سبک من را تغییر داده باشد، اما فکر می‌کنم این به من فرصت بیشتری داد تا مدها و گرایش‌هایی را امتحان کنم که واکنش «اوه مگان» را از دوستان و خانواده‌ام در ویسکانسین دریافت کنم.

زیرا، هر چه باشد، من در یک لب قرمز روشن عالی به نظر می رسم. دقیقاً مانند هر کجا که هستید، احتمالاً در یک کت و شلوار باریک و دو دکمه عالی به نظر می رسید. یا چکمه های چوکا. یا شلوار جین تنگ. یا با کمی محصول در موهایتان.

اثر ماندگار دیگر بزرگ شدن در ویسکانسین؟

من بسیار (خیلی، بسیار) نسبت به آنچه که برای لباس خرج می کنم آگاه هستم.

انداختن مقدار گزاف پول روی لباس‌ها چیز خاصی نبود – نه در خانواده‌ام و نه در میان دوستانم، بنابراین برای من سفری بود تا اعتراف کنم، بله، ارزش این را دارد که کمی بیشتر برای مواردی که برای شما ماندگار هستند هزینه کنید.

در حالی که من همیشه عاشق معامله در Target هستم، می دانم که سرمایه گذاری در لباس ها و لوازم جانبی زیبا فقط همین است: سرمایه گذاری. من هرگز پول های دیوانه وار خرج نمی کنم همه لباس های من، اما برخی چیزها؟ من حاضرم یک صفر اضافی روی برچسب قیمت بپذیرم.

به همین دلیل است که وقتی توصیه می کنم می توانید مطمئن باشید شما چیزی بخرید – کفش، کت و شلوار، ژاکت کشمیری که کمی چشمانتان را از سرتان بیرون کند – این کار به این راحتی انجام نمی شود.

من پولی را برای چیزی خرج نمی‌کنم که فکر نمی‌کردم واقعاً برایم طولانی‌تر شود، و به شما هم نمی‌گویم که این کار را انجام دهید، مگر اینکه واقعاً باور داشته باشم که این روش ارزشمندی برای خرج کردن درآمد دلخواه شماست که به سختی به دست آورده‌اید.

بنابراین، حدس می‌زنم پاسخ کوتاه؟

بزرگ شدن یک عجیب و غریب اسکیت ارزان در ویسکانسین از من یک بچه با اعتماد به نفس و باحال در نیویورک ساخت.

به من بگو:

چگونه زادگاه شما بر سبک شخصی شما تأثیر گذاشته است؟