چگونه سبز نعنایی را با بیشتر کمد لباس خود بپوشیم

تابستان اینجاست، خورشید در حال تابیدن است و رنگ ها می درخشند. کمد خود را برای رنگ بیشتر با این سری از راهنماها برای سایه های پررنگ آماده کنید. SG HQ نحوه پوشیدن رنگ های سبز نعنایی و رنگ های بیشتر را با ترکیب رنگ های آسان و ایده های لباس توضیح می دهد.


آبی پرنده، نارنجی کهربایی، اسطوخودوس، سبز ارتشی، ماهی قزل آلا، تخته سنگ، نارنجی خونی، پوست کوسه، طلایی، سبز آبی، خاکی، مرلوت، قرمز، همیشه سبز، سفید، کبالت، زرد، نارنجی و سرمه ای را دنبال کنید.


نعناع کم رنگ، نحوه پوشیدن نعناع کم رنگ، نعناع، ​​راهنمای رنگ، راهنمای مردانه برای پوشیدن نعناع

سبز کم رنگی که نشانه روزهای گرمتر است

ما نمی‌توانیم به رنگی فکر کنیم که بگوید روزهای گرم‌تر به وضوح از نعناع در راه است – و اگرچه این ممکن است ارتباط زیادی با ترجیحات بستنی ما داشته باشد، سبز کم‌رنگ نیز در بهترین حالت منادی تابستان است. راه ها.

نعناع می تواند چند رنگ مختلف داشته باشد، از اسکراب های بیمارستانی گرفته تا نسخه سبک تر Shamrock Shake. ما طرفداران اصلی همه انواع مختلف هستیم، از نعناع یخی کم رنگ گرفته تا حالتی پر جنب و جوش تر و تقریباً نئون – در هر صورت، این رنگ دروازه ای برای انتخاب های مد عالی است.

رنگ هایی که به بهترین شکل با نعنا ست می شوند

نعناع کم رنگ، نعناع، ​​نحوه پوشیدن نعناع کم رنگ، نحوه پوشیدن نعناع کم رنگ، راهنمای رنگ، راهنمای مردانه برای پوشیدن نعناع کم رنگ

نحوه پوشیدن سبز نعنایی

از آنجایی که این رنگ بسیار پر جنب و جوش است، هنگام پوشیدن نعناع گزینه های زیادی خواهید داشت. این رنگ در پوست‌های روشن و خنک‌تر به نظر می‌رسد – و اگر بیشتر در کمپ زیتونی هستید، کمی روشن‌تر از این رنگ سبز گزینه خوبی است.

به بستن چند تنه شنای روشن برای روزهای ساحلی فکر کنید یا روی دکمه‌های چهارخانه‌ای که دارای کمی از این سایه خاص باشد، سرمایه‌گذاری کنید. ما همچنین ایده یک دکمه نرم، نازک و بزرگ را روی یک تی شرت نخی با شلوار جین و کفش قایق دوست داریم. و مراقب کراوات لاغر نعنایی نیز باشید – این یک راه سرگرم کننده برای تازه کردن کت و شلوار خاکستری یا خاکی است!

لباس نعناع شماره 1 در دفتر

نعناع، ​​نعناع کم رنگ، نحوه پوشیدن نعناع، ​​نحوه پوشیدن نعناع کم رنگ، راهنمای رنگ، راهنمای مردانه برای پوشیدن نعناع

SG می گوید: یک قانون سرانگشتی برای زندگی کردن؟ هر چه رنگ روشن‌تر و پررنگ‌تر باشد، فضای کمتری باید روی بدن شما اشغال کند. در حالی که ما رنگ را دوست داریم، توصیه نمی کنیم که نعناع را به عنوان پایه اصلی یک لباس انتخاب کنیم – بهتر است از آن به عنوان یک لهجه استفاده شود.

یک تی شرت سبز نعنایی را در زیر یک ژاکت همیشه سبز سبک وزن امتحان کنید، یا یک کراوات نازک سرمه ای (یا حتی پاپیون چاپ شده!) را با یک کت و شلوار سرمه ای بپوشید.

و روی آن ترکیب نعنا و اسطوخودوس نخوابید. با نگاه بعدی حتی بیشتر وارد آن خواهیم شد، زیرا ما آنها را با هم مخلوط می کنیم. در این مورد، در یک شطرنجی تابستانی می توانید کاملاً در دفتر ورزش کنید و پوشیدن لباس حرفه ای را احساس کنید.

لباس نعناع شماره 2 در آخر هفته

نعناع، ​​نعناع کم رنگ، نحوه پوشیدن نعناع، ​​نحوه پوشیدن نعناع کم رنگ، راهنمای رنگ، راهنمای مردانه برای پوشیدن نعناع، ​​در آخر هفته، ظاهر آخر هفته، لباس آخر هفته

SG می گوید: نعناع می‌تواند راه خود را به ساحل، یک باربیکیو بهاری و حتی کارهای رسمی‌تر باز کند، اگر آن را درست انجام دهید (مثلاً به‌عنوان اکسسوری و نه یک تاکسیدو نعنایی کامل، که ما متأسفیم که می‌گوییم.» یکی دو بار در روزگار ما دیده ام). اگر احساس اعتماد به نفس دارید، با یک شلوارک سبز کم رنگ با یک پیراهن اسطوخودوس در بالا، قطعاً ستاره مهمانی خواهید بود.

و اگر در تابستان امسال همپتون هستید یا در کنار ساحل هستید، می توانید شرط ببندید که رنگ در آنجا ظاهر می شود. پس چرا روی تو نه؟ برو سراغ نعنا!

لباس نعناع شماره 3 شب قرار

شلوار نعنایی

SG می گوید: یک دکمه آستین کوتاه یکپارچهسازی با سیستمعامل را با یک الگوی انتزاعی به سمت پایین بیاندازید و آستین ها را کمی سرآستین بزنید. وقتی نوبت به انتخاب رنگ چینی های نعنایی می رسد، بیشتر به رنگ شبدری کم رنگ و سبز روشن یخی کمتر فکر کنید.

با استفاده از نایک های چرمی و لبه های ضخیم هوانوردی برای جلوگیری از ظاهر نابجای تابستانی، استایل ورزشی هیجان انگیز را در سراسر لباس خود حفظ کنید.

آیکون های چت

آیا آماده اید تا مقداری نعناع دیگر به کمد خود اضافه کنید؟

اگر آماده هستید تا از نزدیک دریابید که چگونه رنگ سبز نعنایی بیشتری را در کمد لباس خود بپوشید، اما از فکر خرید آن می ترسید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما بدهیم که باعث می‌شود احساس کنید بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای هستید که در حال حاضر هستید! ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید چگونه لباس‌های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.